Dzisiaj jest 26 gru 2024, 5:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia rs 50
Post: 08 lip 2010, 8:42 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Jestem tu nowy, witam wszystkich nowych kolegów :p Otóż od 2 dni jestem posiadaczem aprilii rs 50 z 2004r.
i mam kilka problemów :[

1. po odpaleniu czasami dymi na biało

2. po przejechaniu kilku km ze zbiorniczka ubywa płyn chłodniczy, ale zawsze mniej więcej tyle samo, np. przejechałem 40km ubyło może 100ml i tyle samo po 10km, gdy ją odpalę płynu nie ubywa, tylko podczas jazdy.

3. podczas jazdy temp waha się od niebieskiego pola nieraz wchodząc na czerwone pole, tak powinno być? płyn w układzie jest jeszcze z salonu, zalany 6 lat temu , z zerowym przebiegiem, teraz ma koło 8 tyś,

4. jaki olej i ile lać do przekładni?

5. przez pierwsze 50 km trzymała niskie obroty na poziomie 2-2,5 tyś, teraz jest koło 1 tyś, na ssaniu 1,5 tyś, i jak stoję na światłach nieraz potrafi zgasnąć, cały czas muszę trzymać ją na gazie,


pozdro
jankos


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 8:56 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 9:19
Posty: 20
Pojazd:
A jak go wlaczysz to przez ile tak dymi ???




_________________

Keeway RY-8 <------------> Rieju RS1 evolution




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 9:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
1. Dymi to dobrze że dymi tzn że olej dostaje, lepiej żeby dymiła niż miała nie dymić..
2. Zalej full płynu chłodniczego musisz co chwile odpowietrzać, jak będziesz miał już pełny nic nie będzie ubywało.
3. Spuść i zalej nowy płyn chłodniczy i zrób to tak jak opisałem w pkt 2 czyli lej odpowietrzaj i lej...
4. Ja leję olej 10W40 motula i jest wszystko dobrze.
5. Wyreguluj linkę od gazu i obroty i powinno być wszystko ok, przed jazdą niech troche sama pochodzi.
Pozdrawiam




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 10:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 21:58
Posty: 114
Pojazd:
JankoS pisze:
1. po odpaleniu czasami dymi na biało

2. po przejechaniu kilku km ze zbiorniczka ubywa płyn chłodniczy, ale zawsze mniej więcej tyle samo, np. przejechałem 40km ubyło może 100ml i tyle samo po 10km, gdy ją odpalę płynu nie ubywa, tylko podczas jazdy.

Może uszczelka być rozwalona i płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Sprawdź to i zmień uszczelki pod głowicą i cylindrem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 12:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
EW sprawadź czy niemasz czasem mleka w silniku tak jak ja




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 14:56 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Właśnie wróciłem, zrobiłem coś koło 60km, na rozgrzanym silniku już nie dymi na biało, ale pojawił się problem z biegami, na sprzęgle przy odpalonym silniku szarpie podczas zmiany biegów, i biegi ciężko się zmienia, tzn. trzeba nieraz dość mocno walnąć w dźwignię. A co do płynu chłodniczego, jest gdzieś specjalny spust czy trzeba zdejmować wąż? Dzisiaj może uda mi się zmienić olej w skrzyni, może być normalny silnikowy syntetyk 10w40 czy specjalny olej przekładniowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:41
Posty: 58
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Musi być specjalny olej do skrzyni !




_________________

; ]]]]]]]]]]]]

Cytuj:
15lolek15 napisał/a:
to nie wiem ale wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 16:07 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Kupiłem już olej, był tylko bel ray sae 80w, taki będzie dobry?i zaraz zmieniam płyn w chłodnicy, olej i reguluję gaźnik. oby po tym działał normalnie :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tak gesty olej leje się do motorów o wiekszej pojemnosci . Tu nie masz takiego momentu obrotowego . A i jak jest olej taki wlany np mechanik doradzi to znaczy ze masz zjechane tarcze sprzęgła. Nalej 10w40! Wyreguluj na lince sprzęgło. Jesli to nie pomoże tarcze do wymiany.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 16:03 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Już za późno, nalałem 80w :( tylko taki był u mnie w mieście, a wymienić musiałem bo na starym oleju było już ponad 8 tyś km i 6 lat. Pewnie jutro będę mógł dopiero ją wyregulować, to normalne że na zimnym silniku trzyma obroty na poziomie 2 tyś, ze ssaniem 2,5 tyś, a jak się rozgrzeje to jest coś koło 1tyś i po kilku sekundach gaśnie jak nie dam gazu :/ ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Gaznik do czyszczenia i regulacji, filtr powietrza tak samo pasuje już wyczyścic. Swiece wymień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Ok, jutro mam nadzieję że znajdę czas to wyczyszczę gaźnik i go wyreguluję, filtr powietrza czyściłem 3 dni temu, po wymianie oleju na bel ray 80w pojawił się problem ze sprzęgłem, po odpaleniu coś popiskuje i stuka, jak wduszę sprzęgło to przestaje stukać, przy wrzucaniu biegu wyraźnie czuć jak ciągnie do przodu przez kilka sekund, na biegu muli tak że silnik nie utrzymuje się na obrotach i po chwili gaśnie :/ przed zmianą oleju było dużo lepiej, ale też na biegu przymulało sprzęgło i czasami gasł :[ podejrzewam że może to być wina zużytych tarcz, a po wymianie oleju na bardziej lepki dało się to we znaki :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 6:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A jak ja mówie że za gęsty.... Jak masz sprzęgło nie wcisniete i je słychać , a jak wcisniesz juz nie . To tarcze sa do wymiany nooo może do regulacji. Kup tarcze ~90zł . I nie będziesz miał problemów a tak skrzynie możesz zjeść. A ten olej spuść i zostaw do czysczenia łańcucha hehe




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Taniej dostanie tarcze. Gaźnik się zawiesza, mam to samo. Po gazowaniu oborty stają na ok 3k i po paru sec. spadają do ok 1,7k.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 10:50 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Próbowałem wyregulować niskie obroty, nic z tego nie wyszło :[ praktycznie zero reakcji na kręcenie śrubkami od powietrza i obrotów, raz poraz po przegazowaniu obroty stawały na 1,8 tyś ale zaraz spadały na 1 tyś i gasł. Znalazłem tarcze nhc za 85 zł z wysyłką. Koło poniedziałku, wtorku może wybiorę się do znajomego co się trochę na tym zna to gaźnik powinien mi zrobić :] A ze sprzęgłem to do mechanika będzie trzeba jechać i znowu kasę wydawać :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2010, 11:42
Posty: 13
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Pojazd:
Na 100% wina tarczy.




_________________

Peugeot Squab 96r.
Full Seria ; /




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Juź go wyczyściłem i wyregulowałem, wszystko działa, trzyma niskie i nie gaśnie :p tylko mam taki problem, na gorącym silniku nie chce odpalać, przejechałem parenaście km, zgasiłem go i nie mógł zapalić, dopiero na zapych poszedł, co może być tego przyczyną ??


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 20:39 przez JankoS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 22:30 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
akumulator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 7:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Już ostatnio był taki problem że na Ciepłym silnniku chłopak nie mógł odpalić . Pojechał do mechanika, i sie okazalo ze akumulator:) . Przełuż jakiś odpowiedni i zobacz:)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 7:13
Posty: 8
Pojazd:
Wymieniłem świecę na ngk br9es, pali prawie zawsze, dzisiaj tylko raz mi się zdarzyło że nie zapalił, po tym jak na biegu puściłem sprzęgło i zgasł, aku podładowałem i już lepiej odpala :< podejrzewam że mam walnięty rozrusznik, strasznie żęzi że aż całe moto wibruje, pewnie łożyska już w nim padły, jakie powinien mieć obroty podczas kręcenie rozrusznikiem?? w mojej apce nie przekraczają 300 a w kumpla tzr`ce są w okolicach 500-600 ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy