Dzisiaj jest 13 sty 2025, 8:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2010, 17:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Mam już założony nowy moduł wsyztko superc cacy moto odpala ale jak jade na niskich obrotach i dam manete na full to sie dusi albo jak jade na 4 na niskich obrotach i dam manete na full tez muli sie a jak bym na 5 lub 6 dał na ful to aż zwalnia tak muli. Regulacja gaźnika czy co ? Nasączyłem olejem gąbke od filtra powietrza i to samo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 21:43 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jaki kolor swiecy ? spróbuj regulacji gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
nie sprawdzałem zobacze jutro. Wyregulowałem i chodził dobrze ale jade dziś wieczorem na małą przejażdżkę 1,2,3 ok wrzucam 4 i znowu muł ;/ Rozregulował sie czy co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 9:00 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
nie poprostu dobrze go nie wyregulowałes albo gdzies lewe powietrze dostaje , wyczysc gaznik i kranik i sprawdz czy wszystkie uszczelki sa dobre , w gazniku , pod membrana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 9:09 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Reguluje się na ciepłym silniku. przykręcasz śrubkę od mieszanki na maxa a od obrotów wykręcasz na maxa wtedy odpalasz i wykręcasz śrubkę od mieszanki (pamiętaj że tylko pół obrotu coś daje) i jak obroty podrosną kontrujesz śrubką od obrotów. i wykręcasz tak długo aż obroty przestaną rosnąć. wtedy wykręcasz świece czyścisz ją wkręcasz odpalasz jedziesz jakieś 5 km wracasz i wykręcasz świecę. jak mokra wkręcasz pół obrotu śróbkę od mieszanki jak biała to o pół obr wykręcasz :)
kiedyś przeczytałem artykuł na innym forum i podług tego zawsze reguluje i jest gitara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
tomus, może podrzucił byś ten artykuł ;) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 12:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tomek . ten sposob jest bardzo dobry. Ale duzo roboty wymaga, Teraz mozna kupic taka swiece ze wkrecasz i widzisz jej kolor (przezroczysta jest) widzisz wybuch mieszanki i to jest bajeranckie. Regulujesz mieszanka od obrotow i kolor wybuchu sie zmienia. I tylko musisz dobrac kolor jaki jest odpowiedni( w instrukcji pisze) :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 12:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
http://img175.imageshack.us/img175/8725 ... 252wa5.jpg która śrubka jest od czego ?>

Zielona strzałka to ? od przepustnicy ? a ta druga od mieszanki, tak ? :roll:

Edit

dzisiaj odpalam moto chwile pochodziło z minute zgasł sam i nie mogełem go odpalić świeca mokra. ustrawiłem gaźnik opytmalnie na 2 obroty na obu śrubkach no i odpalił ale chodzi słabo. jak mu damm gazu na wyższych biegach to go dusi i dławi... tak do 1/2 manetki najlepiej przyśpiesza.



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 17:35 przez kubacki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 17:36 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no ale robiłeś wszystko wedle instrukcji ? jaki kolor ma świeca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 17:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Świeca ma kolor czarny a ma mieć 'kawy z mlekiem' niby...Wyregulowany jest źle chyba ale nie mogę wyregulować dobrze nie wiem czemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
musisz motor dobrze zagrzać i regulować dopiero. A kompresja jaka ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Kompresja dobra. No muszę z tym gaźnikiem próbować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 8:07 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
jak czarna to wkręć mu poł obrotu i wtedy zobacz artykułu znaleźć nie mogę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 8:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
http://www.perfspot.com/docs/doc.asp?id=16488
epszego nie znajdziesz




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Odnawiam temat bo problem nadal jest...

A wiec tak objawy ciąlge te same. Wyczyściłem filtr powietrza to samo. Lewego powietrza nie łapie bo dziś sprawdziłem to. Gaźnik mam wyregulowany (kolor świecy kawa z mlekiem)
Podniosłem iglice o 2 stopnie to samo. Może dysza za mała ale gaźnik mam 17,5 firmy TEC moze dysza za mała ? Jak uda mu sie przejść te obroty na których po prostu go tak muli jak by mu odcinało paliwo lub prąd nie wiem... wrzucam Filmik (przed regulacją gaźnmika, podnoszeniem iglicy i czyszczeniem filtra powietrza) ale nie ma różmnicy bo zahcwouje się tak samo a wiec objawy sie nie zmieniły. Moto jak wkręci si epowyzej jakichś obrotów ot nawet jedzie w tych średnich orotach (tka mi sie zdaje) ma prbolemy na wyzsze nie wchodiz ale jak się troszke wkręci to na 3 sekundy ma przyśpieszenie a późneij znowu jak by mu brakowało poliwa cyz coś....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 11:23 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
hmm a spróbuj na ssaniu tak pojechać i zobacz czy takie objawy będą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Pamiętam że sprawdzałem to i różnicy nie było czy na ssaniu czy nie. Ale dzis jeszcze raz to sprawdze i pojade chwile na ssaniu moze coś się zmieni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:15 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
jak nie ma różnicy to nie wiem czy problem tkwi w gaźniku, może świeca już nie ta, albo te membranki są już złe i paliwo nie dochodzi, a kranik czyściłeś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Gaźnik jest dobrze wyregulowany bo świeca ma kolor kawy z mlekiem. Kranik na jesień wymieniłem na nowy a później moto stało w piwnicy a więc jest z pewnością czysty bo dużo nie jeździłem. Może membranki. Ale co to znaczy że są już złe ? :mrgreen: zużyły się czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
tomus pisze:
jak mokra wkręcasz pół obrotu śróbkę od mieszanki jak biała to o pół obr wykręcasz

Źle... !
Jak wkręcasz to zmiejszasz dostęp powietrza i dostaje wiecej paliwa w stosunku do powietrza czyli dostaje wiecej paliwa czyli kolor swiecy blizej czarnego, a jak wykrecasz to zwieksza sie powietrze w stosunku do paliwa czyli dostaje mniej paliwa czyli kolor swiecy blizej białej.


Edit: Jak membranki są do wymiany to odstają od zaworu.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 14:02 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy