Dzisiaj jest 12 sie 2025, 8:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2010, 9:38 
*

Rejestracja: 16 maja 2009, 13:21
Posty: 61
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Tak więc zakupiłem taki zestaw do mojego neosa: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 597e954904
Wszystko złożyłem no i po procesie docierania (500km na oleju syntetycznym) czas założyć lekkie rolki i przetestować maszynkę.... Okazało się, że skuter jest trochę słabszy/mniejszy v-max niż na przytartym! wcześniej tłoku (kompresja wtedy wynosiła 6barów). Teraz natomiast nie całe 8 barów... Gaźnik wyregulowałem, nic w przekładni nie zmieniałem... A efekt jest gorszy niż był na silniku przytartym, wtedy był zrywniejszy i lepszy v-max... Powiedzcie mi czego może to być wina ??? :/ :( Dodam również, że jeśli obecny silnik jest zimny to osiągi są ok, ale na ciepłym już traci moc...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 12:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:40
Posty: 204
Lokalizacja: działdowo
Pojazd:
a jak dobierałeś uszczelki pod głowice może za duży dystans jest i przez to słaba komprecha.




_________________

Looknij mojego Speeda http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=167977




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Nic dziwnego, że na rozgrzanym silniku traci moc, w AC jest to nagminne. Może przy docieraniu go zamuliłeś ? Przychodzi mi tylko jeszcze jedno do głowy, to co powiedział stachewicz8, może faktycznie jest za duża przestrzeń pomiędzy tłokiem a głowicą i traci kompresje ;>.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 14:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 13:32
Posty: 180
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
jak go docierałeś???




_________________

Zajrzyj-mój jog:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70050
Zajrzyj -mój ogarek:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204659
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 15:14 
*

Rejestracja: 16 maja 2009, 13:21
Posty: 61
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Pod głowicę dałem tą miedzianą uszczelkę... To dobrze przecież ? Tak, racja z tym, że jak są upały to AC będzie słabszy, ale znów aż tak ?
Wszystko jest skręcone dobrze, więc dlaczego mogła by być za duża odległość miedzy tłokiem a górną pokrywą cylindra ?
A o co chodzi z tym, że go zamuliłem podczas docierania ? Docierałem go nie jeżdżąc szybciej niż 100km-30 200km-35 300km-45 i tak do 500km... I do paliwa dodawałem olej również. Czy kupienie nowych pierścieni da coś ?


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 15:15 przez daxsior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 19:03
Posty: 318
Lokalizacja: lubliniec
Pojazd:
no czyli go przymuliłeś, bo jezdziłeś nim za wolno ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 16:26 
*

Rejestracja: 16 maja 2009, 13:21
Posty: 61
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Ale przecież przy docieraniu nie można piłować silnika na maxa (?)... :/ bo się części nie spasują ze sobą ?... Jeździłem przy rolkach 5gram, gdzie normalnie jeżdżę przy 3,5, tak więc silnik nawet kręcił się trochę na obrotach. A to może też być od tego ? Dodawałem i odejmowałem mu gaz, czytałem, że tak właściwie powinno się robić przy docieraniu? wcześniej jeździłem np. 35km/h i cały czas równo trzymałem manetkę od gazu przez np. odcinek 1km i silnik chodził mi dobrze, zrywny itd... Ale co z tego jak ujowy tłok był i mi spuchł wtedy całe docieranie poszło na marne :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
daxsior, właśnie przy docieraniu powinno się śmigać ostro, tylko trzeba uważać, żeby nie zagrzac cylindra. Chyba zrobiłeś prób na cylindrze i masz słabsze osiągi przez to . Nie wolno trzymać skuterka na jednych obrotach tak jak Ty to robiłeś, cały czas trzeba je zmieniać. :ups:




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 16 maja 2009, 13:21
Posty: 61
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Spójrz na to: http://www.jednoslad.pl/index.php?optio ... &Itemid=19
A ja właśnie jak teraz docierałem, to co chwilę zmieniałem obroty.. I mam słabe osiągi, przedtem, docierałem na równych obrotach i szedł jak strzała (ale cylinder był po szlifie) teraz mam nowy zestaw ^ (pokazany w pierwszym poście)

Czyli co, kupić nowe pierścienie ? I docierać od nowa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Ale ja wiem jak się docieram zawsze moim mottem docierania jest "daj mu, ale rozsądnie", zawsze się to sprawdza i wychodzi mi to na dobre. Docierałem już może z 4 pojazdy. Może wina leży po stronie cylindra, po prostu ma gorzej zrobione kanały płuczące i wydechowe.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 18:10 
*

Rejestracja: 16 maja 2009, 13:21
Posty: 61
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Wydechowy jest lepszy, gdyż ma trochę większy otwór, a reszta jest chyba ok... Docieranie nowych pierścieni coś da ? Jeśli tak to ile km ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 23:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Jak już docierać to tłok z pierścieniami od razu, a nie same pierścienie. Jak same pierścienie to tak około 100-150 km max.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy