Dzisiaj jest 01 mar 2025, 16:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2010, 21:43 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Czy słyszeliście może o tym że da się opóźnić i przyśpieszyć zapłon w peugeocie ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 23:18 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
Nie słyszałem, ale po co? Na upartego można podpiłować mocowanie czujnika położenia wału.
Trudne to nawet nie będzie, przesunąc o powiedzmy 3-4mm.

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 12:11 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No właśnie jak wywalałem immoblizier i przykręcałem impulsator to chyba go za wysoko przykręciłem i jeździłem 1060 kilometrów na przyśpieszonym zapłonie. Od szlifu cylindra zrobiłem 1060km i wczoraj przy 60km/h mi go złapało :shock: I nasuneło mi się pytanie czemu on się przegrzewa po takim przebiegu ? Został mi tylko zapłon, przesunąłem impulsator do końca w dół czyli o jakiś 1milimetr i jest lepiej. Lepiej spala mieszankę, lepiej odpala, ciszej chodzi i lepiej się wkręca na obroty. Jeszcze mu nie cisnąłem powyżej 60km/h ale któregoś dnia będę musiał mam nadzieję że go nie złapie wtedy bo będzie to już 6 raz :/




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 12:44 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
Aha, no możliwe.
Ale ten 1mm to był po prostu luz na tulejkach czujnika, tak ? Jeśli tak to trzebaby to przeliczyć, na ile stopni wyprzedzenia przekłada się 1mm przesunięcia czujnika. Myślę że mimo wszystko w praktyce ten 1 mm to ciut za mało żeby odczuć różnicę...zresztą luz na tulejkac jest "fabryczny" ? czy też tulejki są powiększone ( ale od czego ?)

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 17:14 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak luz na otworach impulsatora. Mój sąsiad mechanik powiedział że teraz go opóźniłem o jakieś 6-8 stopni. Te tulejki mają fabrycznie małe fasolki do regulacji tak jakby. 1mm przesunięcia w stosunku do takiego małego koła magnesowego to bardzo dużo i do takiego małego tego magnesu który daje impuls.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 17:15 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 16:58 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
No możliwe, jeśli sąsiad mechanik "czuje" silnik i kąt wyprzedzenia. Ja już nie pamiętam jaki ja miałem luz na mocowaniach. A jakie jest możliwe przesunięcie u Ciebie ? Ten 1mm to max ?

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 7:42 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak 1mm to max.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 10:49 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
To jeśli to jest ok. 1mm, to nie jest raczej do regulacji- byłąby zbyt mało precyzyjna i w ogóle zbyt mała. No ale napisz czy faktycznie po próbach jest pozytywny efekt tego przesunięcia ? Bo zrobiłęś więcej niż 1mm teraz ?

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 21:51 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie przesuwałem go więcej i nie będę przesuwał.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Kąt wyprzedzenia zapłonu można chyba jeszcze zmienić w module CDI
Musi to być model modułu, który jest programowalny. W innym przypadku nie zrobisz takiej operacji.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 22:14 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 22:17 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
No tak, są takie moduły do 4T, ale czy są do Peugeota ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy