Dzisiaj jest 18 lis 2024, 3:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2010, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
:?: Dzieje sie to codziennie rano jak zapalam .
Ciezko zapala - strzal - gasnie . 4 - 6 x az chwyci i dalej pali normalnie .
Co moze byc przyczyna ? Jak to zlikwidowac ?
Jezdze do pracy o 4,30 i wszystkich sasiadow budze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Chca juz dzwonic po Policje ,i zlozyc skarge za zaklucanie tzw. ciszy nocnej.
Po pracy tez to mam - ale to jest popoludnie i nieprzeszkadza nikomu.
jak silnik troche pochodzi = zapala juz normalnie.
Zapalam z kopki bo rozrusznik juz spalilem. :( :( :(




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 13:38
Posty: 59
Pojazd:
Moze poprostu masz stary tłumik i czas wymienić go. Moze gdzieś zrobiła Ci sie dziura i taki chałas z niego jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Strzelanie z wydechu to chyba wina świecy. a że nie mozesz odpalić to moze regulacja gaźnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
świeca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Tlumik raczej nowy 1 rok dopiero ma - brak sladow zuzycia.
Swieca tez odpada - byla wymieniona -kolor dobry (kawa z mlekiem)




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 20:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nie chodziło mu, że tłumik jest zużyty. Wydaje mi się, że chodziło mu abyś poruszał i zobaczył czy czasami pierścionka Ci do wydechu nie wydmuchało. :roll:




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Źle wyregulowany gaźnik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 23:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
1peter pisze:
Swieca tez odpada - byla wymieniona -kolor dobry (kawa z mlekiem)


kolega 2 kupił i nie dobre były.
tzw. ' wada fabryczna '
regulacja i kup jedną w zapasie. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 5:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Wydech jest szczelny = sprawdzalem nawet mydlinami.
Co do swiec - ja stosuje swiece - irydowe ,sa sprawne bo u kolegi chodza dobrze (sprawdzone)
Co do gaznika - raczej wykluczam , poniewaz potem pali super a i kolorek na swiecy jest odpowiedni.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 8:16 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
ale to nie jest głosnie tylko strzeli tak pufnie? to jest wina złej mieszanki,mój kolega tak miał po czyszczeniu bo na zimnym maż automatyczne ssanie,i mówił że to dlatego i wyregulował i teraz już chodzi gites




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 9:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Kubus pisze:
bo na zimnym maż automatyczne ssanie


Sory za OT ale Kubus aż w oczy biją Twoje błędy ortograficzne( Nie tylko w tym poście)
Jeżeli masz dysleksje to napisz w podpisie, że przepraszasz i nikt by się nie czepiał. Albo używaj przeglądarki Mozilla FireFox gdzie automatycznie podkreśla Ci błędy. Sory, że się przyczepiłem ale to aż się źle czyta. Bo piszesz z sensem ale niepoprawnie ''po polskiemu''




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 9:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Kubus pisze:
ale to nie jest głosnie tylko strzeli tak pufnie? to jest wina złej mieszanki,mój kolega tak miał po czyszczeniu bo na zimnym maż automatyczne ssanie,i mówił że to dlatego i wyregulował i teraz już chodzi gites

Dokladnie jak piszesz = wielki puf .
Wina zlej mieszanki ? tzn ?
Kolor swiecy pokazuje ze jest git. "!!"
Co do ssania to niedziala mi od 1 roku :mrgreen: fakt jest podlaczone i jest napawno sprawne , jednakze cos jest wewnatrz instalacji (slabe napiecie dochodzi) :?
Moge sprubowac tylko czy mam wkrecic czy wykrecic srobke od mieszanki.?




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:47 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jeżeli ci nie chodzi ssanie to jest ono otwarte, czyli jeżdzisz na ssaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Raczej nie - przy zimnym silniku on sie dusi i chce gasnac , dopiero jak sie rozgrzeje to ma wolne obroty.
Gdyby mial ssanie to jako zimny by mial wysokie obroty .
Swieca jest sucha.
Mam ssanie reczne - ale wyjalem je bo swiece zalewalo tylko a niechcial palic.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 22:54 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 22:12
Posty: 77
Lokalizacja: tomaszów lubelski
Pojazd:
miałem to samo i wymieniłem świece




_________________

kocham was ludzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Mojemu kumplowi tak strzela jak się silnik nagrzeje, ale o 4 rano to raczej mało prawdopodobne.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Lekko go przylewa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Oryginalna dysza jest 78 a przy 70 cmm teraz mam zalozona dysze 90.
To znaczy ze bede musial dac mniejsza dysze . :roll:
Sprubowac mozna.
Jaki rozmiar proponujecie ? :idea:




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy