Dzisiaj jest 02 lis 2024, 3:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dozownik Am5
Post: 16 lip 2010, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Witam.

Po remoncie silnika stwierdziłem ze będę sam robił mieszankę i tu moje pytanie:

Jeżeli zaślepiłem wężyk który idzie od dozownika do pompy to nic sie nie stanie..?

Jedynie pompa może się zatrzeć. przeszkadza ona w codziennym użytkowaniu..?

Czy olej z dozownika smaruje jeszcze jakieś podzespoły..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 23:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
nic sie nie stanie ,wiele osob poprostu wymontowuje dozownik zabezpiecz i tyle.




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 8:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Możesz spokojnie odłączyć i robic samemu mieszanke. ; ) dozownik jak jest odlączony to nic nie smaruje ; ). A szkoda zeby pompka sie zatarła. Lepiej wyciągnąc . ) albo ten trybik co w niej jest wyciagnąć i nie będzie sie kręcić . Ale będzie dobrym zaślepieniem otworu ; ) . :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
jak dozownik chodzi . i przez tyle lat chodził . to co za problem. Wy nie rozumiecie jednego . Ze jak odłączysz dozownik , i robisz mieszankę sam , to jak jedziesz np masz 80km/h 10k obrotów i zamkniesz przepustnice(odcinasz gaz) to na tłoka nie idzie żadne smarowanie..... A z dozownika idzie. Tak samo przy docieraniu . niby lepiej samemu robić , a jednak z paru względów nie.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 13:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
teac27, no tak ale jak puszcze manetkę to tez z dozownika nie idzie bo muszę linka pociągnąć.

Tej pompki i tak już nie będę używał a przynajmniej nie za mojej kadencji ale wyciągnę jednak ją. :)




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
haha wlasnei nie dozownik cały czas dawkuje :P. Nie znasz jego zasady działania , budowy , to nie pisz.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
teac27, ok sory wybacz. :roll:




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
teac27 pisze:
i zamkniesz przepustnice(odcinasz gaz) to na tłoka nie idzie żadne smarowanie..... A z dozownika idzie


Jak masz podłaczony dozownik i idzie wężyk do gaźnika to jak zamykasz przepustnice to nie idzie olej w takim razie i niesmaruje tłoka.... Dopiero by smarował jakby był dozownik podłączony pod króciec...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
80km/h 10k obrotów i zamkniesz przepustnice(odcinasz gaz)

Tak się nie robi. Tyle powiem na ten temat.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Cytuj:
Tak się nie robi.

Robi sie ale ze sprzęgłem. ; )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 20:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Robi sie ale ze sprzęgłem. ; )

Ale ze sprzęgłem to już jest co innego.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 11:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Drifter. Weż nie twórz tu swoich mitów. Tylko jak napisałem tak jest. I przy 80 sprzęgła sie nie wciska ( chyba że bieg wbijasz) haha. Co jeden to mądry. a i powiedz mi że jak jedziesz motorem i widzisz zakret masz 120 . i co z manetki nie spuscisz ? tylko sprzęgło wcisniesz tak ? i miniesz zakret na wcisnietym sprzegle ?? to gratuluje inteligencji. POMPKA PODAJE SMAROWANIE CAŁY CZAS .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 13:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
teac27 pisze:
a i powiedz mi że jak jedziesz motorem i widzisz zakret masz 120 . i co z manetki nie spuscisz ? tylko sprzęgło wcisniesz tak ? i miniesz zakret na wcisnietym sprzegle ??
:lol: :lol: :lol: :lol:

Wiadomo wciskasz sprzęgło i hamujesz hamulcem :lol: :mrgreen:


teac27 pisze:
jak dozownik chodzi . i przez tyle lat chodził . to co za problem. Wy nie rozumiecie jednego . Ze jak odłączysz dozownik , i robisz mieszankę sam , to jak jedziesz np masz 80km/h 10k obrotów i zamkniesz przepustnice(odcinasz gaz) to na tłoka nie idzie żadne smarowanie..... A z dozownika idzie. Tak samo przy docieraniu . niby lepiej samemu robić , a jednak z paru względów nie.


Weź niegadaj głupot, bo połowa ludzi z forum nie ma dozownikow i każdemu powinna sie maszyna zatrzeć :P :cool:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 13:07 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 13:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
a co się dzieje ? Cały czas problemy maja :P a w szczegulnośći ty ostatnio haha :P więc się zastanów . haha połowa ludzi dozownika nie ma... :P oj widzę że liczysz.. Jak masz pisać takie głupoty to nie pisz wcale :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 13:13 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 13:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
teac27 pisze:
haha połowa ludzi dozownika nie ma... oj widzę że liczysz

Nie że licze tylko poprostu co chwile sa tematy " jak odłączyć dozownik " dozownik jest zbędny. :lol: :lol:

teac27 pisze:
Cały czas problemy maja a w szczegulnośći ty ostatnio haha więc się zastanów

Tak miałem problem... Problemem była przytkana dysza hah :lol: :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 13:57 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak by tak rzeczywiście ten dozownik był potrzebny to by w wyczynowych motorach montowali. To jest tylko w motorach dopuszczonych do ruchu po to że jedziesz na stacje i lejesz do baku a nie robisz mieszankę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Motorach wyczynowych zgadza się . Ale nie ma co tego porównywać . W crossach np jest bardzo ważna waga jak zapewne wiesz, i prostota konstrukcji . Więc rzeczywiście dozownik jest zbędny . Ale w motorach wyczynowych remont robi sie po paru wyscigach/ sezonie . zalezy o co Ci dokładnie chodzi.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy