Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2010, 19:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Witam
Ostatnio jeździłem swoją Sr normalnie no i v-max wynosił spokojnie 90-95km/h
A 2 dni temu nagle O.o v-max 80km/h i słaba moc.
Więc wyczyściłem filtr, gaźnik no i wyregulowałem, ale dalej tak samo.
Dziś rano rozebrałem przekładnię, zdjełem wariator, sprzęgło itp.
Wszytsko ładnie wyczyściłem z syfu i szmatką przetarłem w acetonie dla odtłuszczenia talerzy. No ale i to nic nie pomogło.
Jadąc dziś po mieście zrobiłem z 10km jeżdząc max 70km/h i nagle pomysł ze może mam mało powietrza w kole. Zatrzymałem się łapię za oponę i... nie udało mi się sprawdzić czy powietrze jest ok, ponieważ felga była tak goraca że nie można było jej dotknąć, już nie wspomnę o przekładni, okropnie gorąca (niewiem czy było tak wcześniej).
A przypomialo mi się jeszcze ze jak czyściłem gaźnik zdjełem pokrywę magneta i po przejechaniu 700 metrów było okropnie gorące.

Ma ktoś jakieś pomysły??

Z góry dzięki, pozdro


Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 21:05 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 19:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Odświeżam bo nikt tu nawet nie zagląda, a szybko potrzebna pomoc.

PS. Mam już przegrzany fioletowy dzwon i troszkę spalone sprzęgło, czy to możliwe że od tego tak nagle spadła moc i się tak grzeje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jeżeli sprzęgło się ślizga to to będzie na pewno się grzała przekładnia i spadnie prędkość




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A może mu hamulec blokuje.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 20:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
A może Ci z tyłu hamulec blokuję ? I przez to nie może osiągać tej prędkości. I silnik się męczy i przegrzewa się wszystko.


EDIT: I znów przez ten słaby net ktoś wyprzedził :)


Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 20:24 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 21:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie z tyłu hamulec nie blokuje, koło się swobodnie kręci.
Z przodu minimalnie blokuje, ale tak było od zawsze tak lekko obciera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Może masz coś z pompą cieczy?




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 22:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ale temperatura Cieczy jest ok.
We wtorek przy wymianie części zobacze jak tam głowica i przy okazji zaleje świeży płyn.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 8:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
wymień dzwon :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 8:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A może ktoś podpowie który dzwon bedzie lepszy:
-Tec (wygląda jak ten malossi wzmacniany)
-4race (wygląda jak Stage6 WingCooler, ten z chłodzeniem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 10:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
luzy na wale? kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 10:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Właśnie kompresja wydaje się na dobrą, luzów na wale raczej też nie ma.
On kręci obroty ale nie chce jechać, tzn ma takie obroty jak kiedyś a jedzie wolniej i traci predkość pod górkę i w ogóle. Kiedyś na piasku bezporblemowo się bokiem leciało gdy dało sie opór a teraz wkręca się w obroty a koło stoi, tak samo jakbyście chcieli palić gume a ktoś by siedzial na miejscu pasażera, czyli kolo stoi a silnik się wkręca.


Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 10:44 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2010, 18:20
Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
oj kolego cos mi się wydaje ze go przegrzałeś , ja swojego jak przegrzałem z dnia na dzień coraz szybciej się nagrzewał aż tłok sie w środku zaczoł topić . Dobrze by było jak byś sprawdził też tłok i cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ale temperatura na wskaźniku nie wyszła nigdy poza połowę :roll:
Ale przy okazji też sprawdze ten tlok i cylinder.
A to LC więc gdybym przegrzał to bym zauwazył ze temperatura silnika jest wysoka.


Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 11:27 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Też mi się wydaje tak jak mówi piterss22.

Sprawdź w jakim stanie jest cylinder.
Pewnie pierścionki są jak guma :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
No ale chodzi o to że ja go nie przegrzałem, bo bym o tym wiedział a tu ani razu wskazówka temperatury nie weszła na czerwone pole a nawet nie była nigdy blisko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a ja obstawiam przekładnie że sprzęgło się ślizga pierw bym je przetarł papierem ściernym okładziny i dzwon i przemył benzynom ekstrcyjnom żeby odtłuścić i zobaczył czy czasami sprężyna sprzęgła któraś nie pękła i czy dobrze działają ramiona sprzęgła i no i ilość okładzin




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 17:50 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Stawiam sprzęgło ! i dzwon on grzeje się tak jak jest padnięty i tak przekładnia się grzeje ! najlepiej w taką pogode zrobioć dodatkowe chłodzenie przekładni ;]




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 17:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
No i dziś jeździłem sam 5km powili i 5km oporem.
Pomiędzy tymi jazdami byla przerwa że silnik całkowicie ostygł.
No i temperatura cieczy cały czas na 1/3 wskaźnika.
A przekładnia podczas jazdy oporem minimalnie cipelejsza... ale normalnie raka można trzymać, no taka lekko ciepła.
A następnie ta samą odległość pokonałem jadąc z kolegą na 3/4 gazu no i... przekladnia gorąca na maxa.
Wychodzoi na to że te sprzęgło ma już problem i się ślizga :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2010, 18:20
Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
to sprawdz te sprzegło i przy okazji zobacz w jakim stanie masz wentylator :) jak jest w nieciekawym stanie to go wymień to też ci polepszy chlodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy