Dzisiaj jest 18 gru 2024, 9:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 15:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Jeśli się bierze wyczyna to nie po to żeby wkleszczać biegi i jeździć od "dołu" bo co to za zajda? Równie dobrze możesz sobie założyć blokadę i latać do 6tys i dysponując jakimiś 12KM z 30. 2T to sprzęt który już opuszczając fabrykę jest skazany i przeznaczony pod kating na max obrotach. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie widziałem żeby ktoś w terenie/torze jeździł 2T na obrotach niższych niż 7tys. Sprzęt naprawdę drogi w utrzymaniu, chleje jak smok. Na twoim miejscu bym odpuścił. Po co później żałować.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 21:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
w terenie nikt nie patrzy na licznik a co dopiero na obrotomierz którego brak :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie ma dołu to nigdzie nie zajedziesz. Braknie ci pod podjazd, sprzęgło nie pomoże to dół się przydaje i tak samo w wielu innych przypadkach.

Cytuj:
2 suw nie ma żadnego dołu ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Wsiądź na większą pojemność a potem się wypowiadaj.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 23:01 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Ale i tak na torze kręcą te silnika do końca. Jak podjeżdżasz pod górkę, to raczej się na początku trochę napędzisz i wjeżdżasz z pędem.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A jak ci braknie a dołu nie ma to stoisz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
W wyczynowej 125 nie braknie mocy, a co mówic o 250, na pewno nie staniesz na przeciętnej górce w terenie, chyba musiała by byc ona pionowa. Śmigałem KTM-em EXC 125 i na prawde tam mocy nie brakło, ale jak zobaczyłem co właściciel na nim wyrabia to nie myślałem, że 125 tyle potrafi :D.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No w 125 to nie a w 250 to już w ręcz przeciwnie ale 80 jest już słabsze trochę szczególnie w dole właśnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 22:32
Posty: 78
Lokalizacja: jabłonka
Pojazd: yamaha slider
o ten temat zajebi.. dla mnie a wiesz czemu bo 2 lata temu kupiłem suzuki rm 85 z 2002 roku za 4 tys stan był dobry wszystko ok :) ... tak z 5 miesięcy temu go sprzedałem rozwalonego.. przez ten czas jezdziłem ostro z kumplami dołożyłem do niego przez półtora roku ok 1500zł robiłem szlif cylindra i tuleje wsadziłem, linki, klocki oponki,cały napęd itd..
ale i tak skończyło sie na tym ze wał szlak trafił całe zawieszenie sprzęgło itd sprzedałem crossika za 1500 bo nie opłacało sie z nim robić.. 85 mają 6 biegów biega zmieniasz co 2 sekundy wtedy kiedy kupiłem crosika to moi kumple też i oni mieli: kx85 , cr80, yz 85
najlepsza była yz 85 z 206 roku była na małych kołach a my mieliśmy duże ta yz była dużo mocniejsza i bez awaryjna kumpel kupił tylko oponki... cr80 i kx85 też sie psuły 2 razy romont silnika to co u mnie:) teraz mam neosa full tuning i stuntuje :) heh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy