Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2010, 19:06 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Witam, posiadam skuter Baotian Speed 50 ( btq49t-6). Jest to 4t 50ccm chlodzony powietrzem. Odblokowalem go sobie i jechalem 70km/h ale zaczelo go muli wiec dalem mechanikowi do wyregulowania bo sie na tym nie znalem. Od tego czasu skuterek ma duzo slabasze przyspieszenie na poczatku jechal mi 60, a teraz tak 50, czasem z trudem 55. Nie mam blokad modulu, tulei ani srubki w gazniku. Czy moze cos byc jeszce zablokowane?? Prosze o pomoc bo caly czas patrze co w nim moze byc nie tak i nie wiem w dodatku moge powiedziec ze jak jest zimny to aby go odpalic z kopa musze sie sporo nameczyc bo nie chce zaskoczcy odrazu, tylko trzeba go chwile pokopac. Gdy pisalem z roznymi posiadaczami tez wlasnie speedow to mowili ze jada tak 70km/h. Nie wiem co z nim moze byc nie tak. Z gory dziekuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 19:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik i wyczyść go , tak samo wyczyść filtry.
Ustaw rozrząd i wyreguluj zawory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 21:57 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Aha, a jak wyregulowac rozrzad, gdzie to w ogole jest??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 22:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tam gdzie masz głowicę, taki wałek z zębatką, na nią zakładasz łańcuszek.
Wpisz w google, regulacja zaworów i ustawianie rozrządu skuter 4t i napewno wyskoczy Ci dużo wyników.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 10:47 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
A moglbys jakos strescic metode regulacji rozrzadu bo szukalem tu na forum i w ogoogle i nie moglem znalezc dobrze wyjasnionego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
To tak: Na magnecie masz znaczek T. I po lewej stronie w poziomie masz na karterze takie wybrzuszenie w postaci strzałki. Musi ta strzałka wskazywać na te T. I w tedy wałek rozrządu musi być ustawiony w pozycji T czyli dwie małe dziurki przy karterze a jedna duża na samej górze. W tedy zakładasz łańcuszek.

Regulacja zaworów:
Zawór ssący (*górny). Bierzesz szczelinomierz i ustawiasz przerwę na 0.05.
Zawór wydechowy(*dolny) Bierzesz szczelinomierza i ustawiasz na 0.10.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 13:22 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Wielkie dzieki, jak tylko to wszystko zrobie napisze czy cos sie poprawilo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 10:48 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pyt. na jakie odleglosci maja byc szczeli??( w sesie ile odmierzyc na ktorym zaworze tym szczelinomierzem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 10:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Piórek pisze:
Regulacja zaworów:
Zawór ssący (*górny). Bierzesz szczelinomierz i ustawiasz przerwę na 0.05.
Zawór wydechowy(*dolny) Bierzesz szczelinomierza i ustawiasz na 0.10.

Przecież pisałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 14:13 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Oj sorki nie spojrzalem dokladnie i potem glupio napisalem ;)
Ale dzięki jeszce raz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:41 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Czy moge wziac zawor ssacy 0.1, a wydechowy 0.15?
Nigdzie nie moge znalezc szczelinomierza mniejszego niz o.1.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:58 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
To będzie za duży luz. Nie będzie miał mocy albo w ogóle nie odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
A sprubowac mozna, nic sie nie zepsuje?
Bo jak czytalem o regulacji to wlasnie koles napsial zeby ustawic na 0.1 i 0.15
tutaj jest link : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ght=zawory
i wlasnie nie wiem bo bym sprubowal jak to by chodzilo ale sie boje, ze moze sie cos uszkodzic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 6:21 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Można ale będą klekotały (za duże luzy) i z czasem może coś rozwalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
A jeszce mam pytanie, bo dzisiaj chcialem ustawic tez zawory, w ogole zrobic generalny przeglad. Wyczyscilem filtr powietrza a potem sie przejechalem troche mulilo chcialem wyregulowac gaznik, zakrecilem doplyw powietrza a skuter dalej chodzi i jak dalem gazu nawet na obroty wchodzil zdziwilo mnie to strasznie, ponadto jak chcialem odkrecic ten dekiel co sie do zaworow dochodzi to po prawej stonie przy dolnej srubce (jezeli sie stoi plecami do kierownicy)a tam mi powietrze wybija i to mnie jeszce bardziej zdziwilo. Wie ktos moze co to moze byc i jak to naprawic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 17:51 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
To powietrze to może być z nieszczelnej obudowy wentylatora jak jest nie szczelna to słabiej chłodzi silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:35 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Czy moze to jakos wplynac na osiagi, w ogole przeciez wentylator jest calkowicie po 2 stronie to jak? A wiesz moze gdzie poszukac te lewe powietrze w gazniku? Bo szukalem i nie mogle dojsc gdzie to moze byc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 9:53 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Podpowie kto? Bo nie wiem gdzie szukac...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 9:57 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Wentylator rozprowadza zimne powietrze po całej tej plastikowej obudowie gdyby nie było obudowy albo jest nie szczelna to słabiej chłodzi a nawet można go zatrzeć. W gaźniku to w różnych miejscach tam gdzie są łączenia elementów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 10:12 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
Dzieki wielkie zaraz ide naprawiac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy