Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
S9, popieram Cię;) Ja mam NRG Mc3 i kumpel ma NRG ..Ja mam AC on ma LC;) I na zebranie biorę go od półtory długości motoru i na v-max jakieś 4-5kmh (teraz już tak samo bo pasek się zjechał)
I właśnie jak mój AC się nagrzeje to lekko muli z miejsca ale kumpla LC też bardziej muli niż na zimnym gdy wyjedzie z garażu..

czarekcw, dobrze się czujesz?To odpowiedz mi na pytanie..

Masz NRG AC i NRG LC ..Oby dwa seryjne..I dlaczego Lc ma sie lepiej zbierac??Przeciez cylindry itp sa te same!!

PS:Sorki za bledy ale wlasnie cos mi zaczelo szwankowac z klawiatura..:(




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
To, że Cie bierze to może wina chodź by paska albo lepszej regulacji gaźnika...




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:14 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
S9, Widze ze chocaz jeden na forum ma troche pojecia o techu.


Nie slyszalem jeszcze o przypadku uszkodzenia wtrysku!Najczesciej siada kompresor i zawor membranowy.Nieraz tez pompa paliwa-ale to juz zadziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
ten kto ma LC niech przejedzie 10km w korku z prędkością do 10km/h to jest moim mistrzem... jak mu się nic z silnikiem nie stanie ...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
Matek04, jak byłby wiatrak na chłodnicy to czemu nie. A co może AC przejedziesz w korku 10 km z prędkością 10km/h ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
metrakit, AC ma chłodzenie cały czas..Nawet jak jedziesz 10kmh to wiatraczek ostro się kręci i ciągle chłodzi..

I gadamy tu o serii!!Bez żadnych przeróbek z wiatraczkami!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
metrakit, no pewnie. Ale LC też przejedziesz.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
ale takie dni jak są teraz to wątpię, czy by się obeszło bez gaśnięcia squta...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
DrivterGSI1, on ma rację wiatrak chłodzi cały czas tak samo jak w maluchu.. im większe obroty tym lepsze chłodzenie ...a LC ma chłodzenie przy większych prędkościach




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
metrakit, Np: U mnie właśnie był wypadek ..Był korek od samego miasta jakieś 6KM i stałem w korku 35min i na lajcie przejechałem bez gaszenia a skuter po tym miał normalną moc;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
no dobra, ale LC ma większą moc niż AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
metrakit, rozwalasz mnie..

Dobra jak mi to ładnie wytłumaczysz to przyznamy Ci racje:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Ty ale dlaczego twierdzicie, że LC ma chłodzenie tylko przy większych prędkościach?
Nie rozbierałem jeszcze LC ale wydaje mi się, że pompa cieczy jest na wale, a skoro jest na wale, a wał kręci się cały czas, to wszystko powinno działać na takiej samej zasadzie jak wiatrak w AC.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
DrivterGSI1, powiem tyle uważam, że skutery z AC są przydatniejsze w mieście (w ciągłym korku gdzie się poruszamy z predkoącią 15 ~20 km/h) i to o wiele. W korku LC szybciej się zagrzeje niz Ac
Cylcki LC mają większą moc niż AC, ale minimalnie.
Dlaczego jak tuningują np. roxy to nie wsadzą im AC? Bo LC jest mocniejsze
Jeszcze jedna sprawa, dlaczego wszystkim auta stojącym w korku, chłodnice buzują , a skuterek AC jedzie bez burczenia - to właśnie AC i zaleta w korku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
i działa tak samo tylko ze powietrze az takich obrotów te potrzebuje jak ciecz bo gdy oborty są wolne to płyn powoli krąży po układzie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
dlatego że nie ma wiatru i nie ma chłodzenia chłodnicy .. a chłodnica chłodzi płyn ... więc jeżeli stoimy w korku albo wolno jedziemy to wiatr nie wieje na chłodnice.. a pompa przepompowywuje gorąca ciecz do chłodnicy i z chłodnicy także gorącą nie zchłodzoną ciecz do cylka...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Hah nikt mi nie powiedział czemu skutery AC i LC o identycznym tunie będą miały różnice względem v-maxu.

Matek04 pisze:
a pompa przepompowywuje gorąca ciecz do chłodnicy i z chłodnicy także gorącą nie zchłodzoną ciecz do cylka...


Jest termostat i zanim to się stanie to jednak sporo czasu upłynie że cała ciecz będzie gorąca. I tak więcej jest plusów z LC niż AC.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 14:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
czarekcw, no i co z tego? Moim zdaniem LC a AC to jeden kit!! W Lc jest tylko więcej rzeczy do zrąbania!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 14:06 przez DrivterGSI1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Co się psuje to pompa najczęściej a z dostępem nie ma problemu w minarelce.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
metrakit Kur... człowieku do Roxa wstawiają cylindry LC bo nie grzeją się tak łatwo, a nie dlatego że są mocniejsze :evil: Normalnie ręce opadają jak to czytam :shock:

Pewnie zapytasz dlaczego twierdzę że cylinder LC jest lepszy jeżeli chcemy tuningować. Dlatego że tuningowe cylindry uzyskują swoją moc maksymalną w zakresie wysokich obrotów (im wyższe obroty w silniku, tym wyższa temperatura). Dlatego wkłada się cylindry LC do roxów i dlatego też przerabia się skutery tuningowane na LC...

Chyba przestanę wchodzić w ten temat bo nei mam nerwów :P




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 14:17 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy