Dzisiaj jest 23 lut 2025, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2010, 12:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2009, 17:03
Posty: 83
Pojazd:
Witam
Moj kolega chce kupic Aprille Sr Di-tech z 2003 r. , słychałem ze te di-tech 'y sa do dup..:D czy to prawda i na czym polega ten cały di-tech dzieki wielkie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
di tech czyli wtrysk

mało pali

i teraz jak ktoś nie dbał o czystość paliwa etc etc to to będzie skarbonka

jak ktoś dbał i ty też będziesz dbał to będzie ok

ew naprawy moga się potoczyć tak że włożysz tysiaka jak jeden kolega z forum i ci nie odpali nawet

na moje nie warto

albo na gaźniku ale to nie morini tylko poluj na minarelli lub piaggio

albo jak musi być wtrysk to szukaj na purejeta p/g

ale nie będzie go łatwo znaleźć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
patr12, Powiedz koledze zeby nie kupował. ! Wtrysk mu siadzie i nie naprawi szybkoo. ;DD Di-techy są szybkie i ekonomiczne ale sypią sie szybko. ! ; PP




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2009, 17:03
Posty: 83
Pojazd:
dzieki , to jest tak jak myslałem , czytałem problem kolegi z forum o którym napisał seb94 i jest nieciekawy


Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 14:07 przez patr12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
No no . . . ; ))




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2009, 17:03
Posty: 83
Pojazd:
Karol34424, a twoj jak sie sprawuje??:D




_________________

Masz na sprzedaż Dellorto 17,5mm kompletny , sprawny z ssaniem automatycznym do piaggio nrg pisz na pw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 21:24 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
a czemu nie moze kupic morini na gazniku?na serii ma słabsze przyspieszenie od mina ale za to wiekszy v-max




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:35 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Oj tam szybko sie nie sypia.Tak jak kazdy skuter.Nie dziwie sie ze ludzie maja problemy po 30kkm bo to normalne ze czesci sie zuzywaja.A naprawa nie jest taka wcale trudna jak sie wydaje.Trzeba sie tylko znac a zrobisz go szybciej i latwiej niz nie jednego gaznikowca.

Poszukaj a znajdziesz egzemplarz z malym przebiegiem,czesto kreconym.najlepiej podcas zakupu sprawdz kompresje,jak odpala gdy zimny i cieply.To jest najwazniejsze.Wazne aby mial zrobiony remont




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:59 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Potwierdzam to co mowi lord5005. Niech szuka Techow z silnikiem P/G bo jest mniej awaryjny i mocniejszy niz morini. Silniki ida od 07.03 roku Wiec od 2004 lepiej zeby kupowal. Roznica w cenie moze byc nie wielka ale za to wielka w silniku... Osobiscie polecam techa. Bardzo dobry skuter. Oczywiscie egzemplarze ktore maja duze przebiegi i sa zaniedbane to lepiej sie trzymac od tego z daleka...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 17:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dante p/g to jest purejet

lord głupoty gadasz za przeproszeniem

techa niby łatwiej

to czemu niektórzy wymienią wszyściutko co możliwe jak np vitek wsadzą ponad 1000zł i nie odpali

a i po 2 żeby dobrze techa zrobić to pasowałoby mieć komputer do tego i sie w ecu wpinać

i ciekawe że zrobisz go szybciej jak gaźnikowca skoro bez kompa nawet mieszanki nie ustawisz

i od kiedy to jakikolwiek silnik jest dobry jak po remoncie

co taki co ma 30k po remoncie jest lepszy niż taki co ma 10 i chodzi dobrze

śmieszny jesteś taki "szpec"

patr12 lepiej poszukaj gaźnika zadbanego nawet jakiegoś starszego bo kupisz techa i jak coś sypnie to ci się skarbonka zrobi

chyba że masz tyle kasy żeby 1000 od ręki wyrzucić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 20:33 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
seb94, tysiąc od ręki wyrzucić, co Ty piszesz? to że Vitkowi się nie udało z doborem części to nie znaczy że kazdy tak ma, moze u Vitka było trzeba coś zmienić warte 50 zł ?tylko nie wiedział że to właśnie to ? pomyślcie ludzi wymienić pół silnika i nie odpala, coś nie tak, musi być jakaś część odpowiadająca za to że skuter nie odpala Vitek powymieniał te części które są praktycznie najdroższe z silnika bo myślał że to przez nie nie odpala, ja też wymieniłem sprzęło ostatnio bo myślałem że to sprzeło mi osiągi zamula razem z dzwonem i co ? start dało a V-max bez zmian... a znajomy ma tgb serie i mnie bierze.... nie zawsze zużyta część musi odpowiadać za to że skuter traci osiągi w duzym stopniu lub wgl nie odpala... tzn nie no trochę głupio piszę ale moze zczaicie o co chodzi :D




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 12:28 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
seb94, Haha, i jeszcze raz ahah.Ciekawe rzeczy opowiadasz!To ze wsadzaja po 1000zł to juz nie moj problem.

hah ciekawe w jaki sposob mieszanke bedziesz ustawial?moze srubka na gazniku :lol: tym steruje ECU i nie mozna zmienic tego,jedynie Bowlini albo ECU Malossiego.

A po ..... ci komputer do niego?Po to jest taka magiczna kontrolka na liczniku Injection Check aby robic diagnostyke i wiedziec co jest mu.


i taka mala propozycja na przyszlosc:NIE PISZ JAK SIE NIE ZNASZ PRO MECHANIKU


Siedze w tym sporo czasu i zaden problem dla mnie zrobic techa,sporo juz zrobilem i nic sie nie dzieje.

A jak kupisz egzemplarz zajechany to szybko padnie jak ktos nie dbal

Tyle ode mnie


Od takich uwag jest PW. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
czyli jest sens kupować np. aprilie sr 2001 na ditechu do remontu (wał, cylinder) - silnik morini...
czy przy ten skuter dużo wytrzyma? mówie o tym czy sie bedzie czesto psuł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jeżeli nigdy przedtem nie miałeś styczności z wtryskowcem to moim zdaniem lepiej takiego nie kupuj. Jest tam na prawdę sporo rzeczy, które mogą się okazać uszkodzone, a których zdiagnozowanie pochłonie sporo (niepotrzebnych) pieniędzy i nerwów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 8:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Ja teraz wolałbym kupić di-techa lub p/g purejet są bardziej oszczędniejsze niż na gaźniku.Np wtryskowiec spali ~3.0l, a na gaźniku do 5l na 100km. Takie jest moje zdanie bo to przesada żeby 50cc paliło jak niektóre auta. Awaryjność to zależy od paliwa, czy to wtrysk czy gaźnik każde się popsuje.


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 8:15 przez Yakuza, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 9:25 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
czyli wkoncu opłaca sie kupic taką apke i np. przerobic ją odrazu na gaźnik gdyby były problemy z wtryskiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 10:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
lord po podpięciu do kompa da się ustawić skład mieszanki

u nas w serwisie tak robią

mają jakiś program do aprilii

i się da

nie wiem na jakiej zasadzie to działa bo wtryskowca nigdy nie miałem ale fakt faktem że się da

injetcion checkiem to se możesz diagnostykę zrobić fakt

ale u nas również tym samym programem się wpinają w ecu i błędy im wyświetla normalnie tzn w formie listy

no i po kliknięciu w każdy jest dokładniejszy opis

hubert:

można ale pytanie czy się opłaca tyle kasy ładować i czy nie lepiej od razu na gaźniku kupić


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 10:56 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
(Rapid[*TGB*) pisze:
to że Vitkowi się nie udało z doborem części to nie znaczy że kazdy tak ma, moze u Vitka było trzeba coś zmienić warte 50 zł ?tylko nie wiedział że to właśnie to ?


Ja wpakowałem większość kasy potrzebnie. Bo wał i łożyska były już zjechane (co dziwne po 9 tys. km...) a cylek no prawda że kupiłem nie potrzebnie :/

patr12, jeśli chcesz koniecznie DiTecha to mogę Ci sprzedać :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 16:14 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 18:26 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
seb94, składu mieszanki nie da się ustawić we wtryskowcu żadnym twoim magicznym urządzeniem, jedynie tak jak kolega wyżej pisał Bowlini lub ECU malossi. Ecu tym steruje i koniec.


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 18:26 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 22:35 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Darex, jak widac do tego pana nie dociera.Jest madrzejszy i tyle.

Polecam wtrysk ale z wmiare malym przebiegiem,i najwazniejsze aby dobrze palił,jak ciepły i zimny.A naprawa nie jest wcale az taka droga,trzeba tyklko wiedziec co i jak.Czesci nie brakuje,ceny az tak nie szokuja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy