Dzisiaj jest 12 sie 2025, 15:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2010, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam! Mam pytanie czy po wymianie cylindra na Malossi Sport 70ccm konieczna będzie wymiana wału? I jak sprawdzic stan wału i łożysk?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Zależy jaką jazde będziesz odbywał na tym cylindrze. Też ważne jest ile przejechałeś na tym wale.

Stan wału można sprawdzic, napewno sprawdzajac czy jest luz na korbowodzie, minimalny luz musi być zawsze! Jak masz wał wsadzony i zdjety cylinder, to kopka krec bardzo powoli, jednoczesnie sprawdzajac czy robi sie wiekszy luz czy mniejszy na korbowodzie. Jezeli wszystko bez zmien to ok, ale mimo wszystko zmień chociaż łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Calej mocy z jego wyciskac nie zamierzam, a co do jazdy to bede krecil cos kolo 10 tys obrotow. Dokladnie nie wiem jeszcze jaki mam wał bo wcześniej na serii 12 tys mi kręcił. Może to RMS Sport?
Łożysk i uszczelniaczy wymieniac nie będę jak miałbym zmieniac łożyska to wolałbym już zmienic wał. wymienie jedynie łożysko na korbowodzie.




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
no to w takim razie długo na tym nie pociągniesz jak wał masz dobry mały przebieg to luzy już będą za około 1tys km jeśli masz seryjne łożyska itd.. wypadało by łozyska i uszczelniacze albo to i wał ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:42
Posty: 58
Lokalizacja: Pinczów
Pojazd:
no niewiem czy bedom
kolega poprzedni własciciel mojego teraz skuta
miał 70malossi na seri wale i łozyskach prze około 5tysi i to smigał na kole.
jak mi sprzedawał włozył 50 byłem przytym i sprawdziłem wałi zero luzów




_________________

Beta Ark Made In Boro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:37 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
minarelli mają dobre wały i jak wie że nie ma luzów to niech zakłada, po co go straszycie że długo nie pociągnie... ja śmigałem cały sezon na racingu z seryjnym wałem i łożyskami i luzów po 4 tysiącach przebiegu nie miał, a nie powiem żeby lekko miał :lol:
ja bym na twoim miejscu włożył tego sporta i jeździł tak w miarę delikatnie to miałbyś pewność że się nic nie stanie, ale możesz mu czasami pocisnąć na starcie czy coś tylko na długich dystansach nie przesadzaj z gazem i powinno być git.
Pozdro




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:42
Posty: 58
Lokalizacja: Pinczów
Pojazd:
no i kamil969 ma swiętom racje




_________________

Beta Ark Made In Boro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 7:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
ok dzięki za pomoc :)




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 7:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Lozyska na wale powinienes wymienic, korbe sie sprawdza czy ma luzy gora-dół, jesli ma to trzeb awymienic korbe, ale przewaznie bardziej oplaca sie kupic nowy wal ;) Korba zawsze musi miec luzy na boki.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 13:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Given pisze:
Lozyska na wale powinienes wymienic, korbe sie sprawdza czy ma luzy gora-dół, jesli ma to trzeb awymienic korbe, ale przewaznie bardziej oplaca sie kupic nowy wal ;) Korba zawsze musi miec luzy na boki.


Korba zawsze ma luzy na boki ale takie minimalne, a jak już większe to są luzy xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy