Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2010, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
Obrazek

Od czego jest śrubka nr1 nr2 nr3 ??




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 15:22
Posty: 34
Pojazd:
Nr 1 jest do regulacji przepustowości paliwa (obrotów)
Nr 2 jest do regulacji przepustowości powietrza
Nr 3 jest do spuszczania paliwa z gaźnika

Nr1 i nr2 służy do regulacji gaźnika ;)

Nie jestem pewien w 100% czy 1 i 2 jest dobrze. Możliwe że jest na odwrót ;P


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 15:14 przez Rav656, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
a która się obroty reguluję ??




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:13 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Matek04 pisze:
a która się obroty reguluję ??

1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:14 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Nr 1




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
kurde a ja pokręciłem tą nr 3 ;/ jak teraz mam wyregulować gaźnik ?




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
3 zakręcasz na maksa , 1 wkręcasz na maksa i odkręcasz o 2 , 2,5 obrotu , 2 dokręcasz tak żeby poczuć że zaczepiła o iglicę i odkręcasz lekko. Próbujesz odpalić , jeżeli nie odpala to 2 odkręcasz jeszcze.. Ja tak robię. Zresztą jest poradnik na forum. Szukaj :)




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 15:22
Posty: 34
Pojazd:
jeśli odkreciles 3 i ci ucieklo paliwo to odpal sqter i paliwo samo naleci ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
2 ma się o iglicę zaczepić ??a nie 1 ??




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 15:58 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
MaydayKSSG, czego wprowadzasz w błąd? przecież 2 jest od regulacji wolnych obrotów czyli ona zaczepia o przepustnice..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
to w końcu jak ??




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
1 jest od powietrza
2 jest od obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
jedni piszą że 1 od obrotów inni że 2 od obrotów ...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Widać że 2 od obrotów bo jest skierowana pod skosem w górę, czyli w kierunku przepustnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 15:22
Posty: 34
Pojazd:
flab_jack pisze:
Widać że 2 od obrotów bo jest skierowana pod skosem w górę, czyli w kierunku przepustnicy.


Niekoniecznie musi być skierowana ku górze. Ja mam prosto osadzoną sróbkę do regulacji obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 18:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
śrubką nr 1 regulujesz wolne obroty, wkręcająć wzrazstaja, wykręcając spadają
śrubka nr 2 jest od regulacji powietrza, wkręcająć zmniejszasz, wykręcająć zwiększasz
śrubka nr 3 jest to spust paliwa z komory pływakowej, najlepiej wkręć na maxa i zostaw

z tego co widze to ejst dellorto phbn do peugota itp. na 100% jest tak jak napisałem


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 18:32 przez szymekMBK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 19:11 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1. regulacja obrotów biegu jałowego
2. regulacja składu mieszanki od obrotów biegu jałowego do ok 1/3 otwarcia przepustnicy
3. do zlewania paliwa z komory pływakowej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 20:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Przepraszam bardzo , nie popatrzałem na zdjęcie , brałem pod uwagę swój gaźnik :) Zwracam honor.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy