Dzisiaj jest 02 lut 2025, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2008, 15:10 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam,zamontowałem w swoim Peugeocie Speedfighcie 2 wario Hebo NG i mam problem żeby zakręcić przeciwtalerz,tz. zakręcam jak najmocniej się da (blokuje przy tym przeciwtalerz czymś o kappe) i jak włączam silnik poazuje z 15 sekund i słyszę,że przeciwtalerz się odkręcił. Jak mogę go bardziej przykręcić nie używając pneumata? pozdrawiam i proszę o szybką pomoc

Właśnie dokręciłem na 99% moich możliwości (dalej to klucz odskakiwał) przejechałem się ,skuter z miejsca miał petardę ,ale dojechałem do 60 ,skręciłem w uliczkę i dalej już nie miał w
ogóle kopa, jechał jakby stała prędkością (20-30 ) ,jak zawróciłem to w połowie drogi trzask i znów przeciwtalerz wuluzował się ,czy młot pneumatyczny załawti sprawę ?

Gdy po raz trzeci próbowałem nakręcić znów to samo tylko tym razem szybciej ,nawet nie zdążyłem przejechać 3 metrów :( Mi sie wydaję ,że to wina tego ,że pasek wychodzi poza tueleje z 1mm i nie mogę go dobrze dokręcic :(( Proszę o pomoc :(

Dodam ,że nie dodawałem tego czerwonego pierścienia (leży on w pudełku)




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lip 2008, 17:32 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Przeciwtalerz powinien być ,,zasprzęglony'' razem z wałem. Do tego służy gwiazdka z wieloklinem zazębiającym się na wale. Nie masz tak przypadkiem wyrobionych ząbków wieloklina w gwiazdce? Jeżeli wykonuje ona na wale minimalne ruchy w prawo i lewo będzie to przyczyną odkręcania się nakrętki varia.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 17:37 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie ,moim zdaniem są one dobre (skuter jest nowy ,ma okolo 2200km przebiegu) ... Tz ja to robie tak , przykładam talerz do tuleji z paskiem ,tam go dopycham na te ząbki i zaczynam przykręcać i jak przykręcam już do końca,to nakrętka jest ciut bardziej wkręcona niż ta śruba na którym sie znajduje wario... :((




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 17:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Musisz dać tą podkładkę za wariator, na sam koniec wału z tyłu ! TO powinno załatwić sprawę!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 17:54 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Założyłem ten pierście ,ale wszystko to samo (tz talerz nadal nie jest idealnie nałożony ):( Teraz jak porównałem jak jest z paskiem ,a bez to .. Jak jest bez paska to talerz idealnie nachodzi na
tą wał ,a jak jest pasek to trochę brakuję talerzowi ,poza tym na końcach tej śruby na której
jest wario i talerz są troche (TROCHE) zjechane te koncówki gwiazki... da sie to jakoś wymienić?




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
da się wymienić. Może masz pasek nie wymiarowy?




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 18:28 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Proponuje zablokować wał przed obrotami,(blokadą tłoka np) nałożyć i vario bez pasa i próbować ręką poruszyć talerzem w prawo i lewo.Na zablokowanym wale vario nie powinno drgnąć.Jeżeli wykaże luzy może to być przyczyna.To że skuter ma dopiero 2200 o niczym nie świadczy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 18:30 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a jak to zrobić (zablokować)??

[ Dodano: Sro Lip 30, 2008 7:30 pm ]
A może ja poprostu za mocno przykręcam ten talerz i pasek go wywala?

Zrobiłem tak jak mówiłeś i jak go przycisne do konca możliowści wejścia to nie ma luzuów ,ale jak nie jest dociśniety ma luzy ,po drugie jak jest pasek na wario i chce talerz przykręcić to on nie do końca ładuje się tak jak powinien ,czyli moim zdaniem nie wchodzi tak jak bez paska..nie wiem co zrobic :((




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 19:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Monaż napędu:
-variator z nałożonym pasem zakładam na wał (to ta śruba z gwintem :wink: )
-że silnik minarelli nie ma możliwości użycia blachy z wycinkiem zębatki do blokady wału
używam blokady tłoka (ze starej rozmontowanej świecy)
-dokręcam vario na zablokowanym tłoku
-między rozciągnięte maxymalnie talerze sprzęgła wkładam korek (z wina np)żeby
utrzymać je do włożenia tam pasa.
-dopiero z pasem + korkiem zakładam na oś reduktora (uważając na palce bo centralkę
mam naprawdę twardą)
-przykręcam nakrętkę na sprzęgle
-wyciągam korek! :!:
-rozrusznikiem powoduję ułożenie pasa i rolek
-klapa i GOO :lol:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 19:34 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ok,a po zalożeniu tego wszystkiego to mam jechać na maksa,czy musze go na nożce postawić i troche mu gazu dawać co jakiś czas? Czy mam na maksa przykręcić ten talerz,czy tak na 75 %??




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 19:52 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ważne jest aby przy przykręcaniu varia pas nie stanowił przeszkody dla porządnego osadzenia się na wale talerzy.Nie może on jednak być napinany talerzami sprzęgła przy dokręcaniu varia, dlatego te zabiegi ze sprzęgłem.
Skoro działy się takie rzeczy puść go chwilę na nóżkach centralnych,zmieniając obroty najpierw łagodnie a jak będzie OK to potem brutalnie. Jak i ta próba wyjdzie OK założyć klapę i jeszcze test w normalnej jeżdzie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 20:01 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak przykręciłem na 75% to pasek mogłem sobie przesówać ,jak dokręciłem na około 90 % to już prawie paska nie ruszę ,mam kręcić do 100 % żebym w ogóle paska nie mógł ruszyć?? Z Teorii wynika ,że trzeba kręcić tak długo jak będzie na maksa(chodzi mi o użycie pneumata) ,ale ja nie wiem ,czy wtedy też tak pasek chodzi ciężko ,więc sie pytam ... Pozdrawiam




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 20:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Siła dokręcenia nie ma związku z luzem pasa. W moim skucie nie da się włożyć ani wyjąć pasa z varia bez jego odkręcenia.Dlatego opisałem to w ten sposób.Dlatego robię to tak że
ściskając talerze do siebie + narzucony lekko na nie pas dokręcam je MOCNO. Dopiero po dokręceniu pozwalam pasowi spaść między rozsunięte talerze varia.
Reszta ewentualnie jutro bo do kompa robi się kolejka :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 20:34 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No własnie,czyli coś u mnie nie tak ,bo u mnie nie da się go teraz w ogóle ruszyć... :( Ale aż się dziwie ,przecież u innych speedfightów wszystko gra i jeżdzą ,a u mnie nie i nie wiem czemu tak jest... :(




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2008, 23:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Luz powinien być jak zakładasz pasek, on się napina dopiero jak odpalisz!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 12:40 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Już wszystko ok ,poprostu źle dokręcałem ten przeciwtalerz,tz nie blokowałem wariatora... Ale już wszystko gra :) Temat do zamknięcia :) i Dzieki za pomoc :P




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 15:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
rider92 pisze:
nie blokowałem wariatora
Mechanik... :roll: Jak można nie zblokować waria przy przykręcaniu? Nie rozumiem....




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 16:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
A nie łatwiej rozchylić talerze, wcisnąć głębiej pasek i wtedy dokręcić?




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy