Dzisiaj jest 29 lip 2025, 12:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lip 2010, 10:25 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Tak jak w temacie.
PIAGGIO DIESIS
POSIADAM TŁUMIK Tecnigas TREK
Jak go dobrze wyregulowac co kupic ?

Do 30 fajnie sie rozpedzqa potem mol do 70 a na seryjnym mi leciał 75km/h i sie szybciej rozpedzał.I jak wyregulowac ten gażnik ?

A w seryjnym tłumiku szła jeszcze taka rurka gumowa do tłumika a teraz mniemam jej gdzie podłonczyc. CO z nia zrobic ?

NIC NIE BYŁO ZMIENIANE TO SERIA


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 10:32 przez borys1234, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 10:30 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Rolki lżejsze i regulacja gaźnika....




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 10:33 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
o ile lzejsze i jak go dobrze wyregulowac ten gaznik ?



Cgcie aby osiagał mi co najmniej 80 km/h i szy bko sie rozpedzał




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 11:24 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Rolki o 1-2 gr lżejsze , docisk 15-22 % i spręzynki niebieskie z Hebo , a z gaźnikiem to podwyższ sobie dawke i tak reguluj aż będzie sie dobrze wkręcał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 11:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
borys1234 pisze:
A w seryjnym tłumiku szła jeszcze taka rurka gumowa do tłumika a teraz mniemam jej gdzie podłonczyc. CO z nia zrobic ?

To była blokada tzw. zawirowywacz spalin. wywal to




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Ta rurka to chyba do podgrzewania silnika, skoro nie ma jej gdzie podłączyć.

Drobna korekta. / Banakil


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 21:21 przez limak1808, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 13:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
tą rurke wyjmij a dziure w filtrze zatkaj załórz rolki 1-2 gramy lżejsze i cenralke +15 sprężynki hebo zielone i będzie dobrze




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 15:35 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
manieqqq pisze:
tą rurke wyjmij a dziure w filtrze zatkaj załórz rolki 1-2 gramy lżejsze i cenralke +15 sprężynki hebo zielone i będzie dobrze



A to czarne sciagnac ten cały czarny taki zawirowacz spalin czy nie ?? czy trylko ta rurke sciagnac i zatkac tamta dziure ???
A tak wogole to gdzie idzie ta rurka od tego tłumika ?

czy wiecie o co mi chodzi ?


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 15:35 przez borys1234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
nie rozumiem o jaki "czarny zawirowywacz spalin" ci chodzi... gdzie on się znajduje... rurka od tłumika idzie do filtra powietrza




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 17:18 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Rurka od tłumika idzie do puszki, która dostarcza do wydechu powietrze rozrzedzające spaliny. Powietrze pobiera przez drugą rurkę wchodzącą do karteru w okolice wariatora, a to przy okazji chłodzi napęd. Taki układ pozwolił na nadanie silnikom p/g oznaczenia euro3, Nie znacie sie to nie gadajcie głupot. Zrób z tym co chcesz, ja usunąłem wszystko tuż przy samym karterze i zaślepiłem otwór grubą śrubą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy