Dzisiaj jest 28 lip 2025, 22:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: PRZEKŁADNIA
Post: 22 lip 2010, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Czy jeśli słychać taki szum/szelest z przekładni to łozysko jest do wymiany? (koło kręci się bez żadnych oporów) Czy może być to wina zużytych trybów lub czegoś innrgo poza łożyskiem? Proszę o wypowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Możliwe, że wystarczy wymienić olej. Zwykły hipol przekładniowy może być.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
olej wymieniony, nawet dwa razy, nic nie pomaga i nie na jakiegos tam hipola tylko shella ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 21:49 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Szelest zawsze będzie,zależy jak głośny.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
ciężko powiedzieć jak głośny... kiedyś tego nie było słychać, tyle mogę powiedzieć... na poczatku byly zgrzyty i stukanie, teraz słychać szum. CO zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Ile skuter ma przejechane?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
okolo 14tys. Ściągnąłem sprzęgło i przeciw talerze i oska na której są osadzone ma luz, łożysko do wymiany tak? przekładni nie rozbierałem bo nie mam nasadkowej 8 a zwyklym zjade śruby, jutro odkręcę nasadką i bedzie wszystko jasne. Na allegro widzialem tylko jednego sprzedwce co oferuje takie łożysko, ale nie wiem nawet czy bęîdzie pasować bo nie jest to sprecyzowane w opisie. Na mielochu wiem że jest ale cena zabójcza bo ponad 50zł za głupie łożysko... Wiecie może gdzie mogę kupić takie łożysko o niższej cenie? Mam jeszcze jedno pytanie nie związane z tematem, mianowicie czy powinny być wymienione łożyska jeśli jest delikatny luz na wale? Czy mogę tak jeździć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 18:43 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
w p/g ta ośka może miec luz bo masz łożysko w kapie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
piotras006 pisze:
luz na wale
piotras006 pisze:
powinny być wymienione łożyska

Sam sobie odpowiedziałeś... U mnie też zaczynało się od szumu a potem taki chrobot że nie dało się wytrzymać... Z tym że ja na MHR'ce tak je zajechałem. Ale nie zmienia faktu że łożyska mógłbyś zmienić. Spójrz też na podkładkę sprężystą osi sprzęgła czy jest cała, ona szybko lubi się zużywać ; )




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
jaka podkładkę bo nie bardzo rozumiem? Czyli łożyska w przekładni chociaż ma luz to nie muszę zmienić? Jak nie wymienię łożysk na wale to może posypać się wał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Cytuj:
jaka podkładkę bo nie bardzo rozumiem?

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_91_111&products_id=4108&osCsid=737a2e347972ca3749f8949096c5a9ea
Tutaj masz to, miałem na myśli pierścień.

Cytuj:
Czyli łożyska w przekładni chociaż ma luz to nie muszę zmienić?

Nie, a na mielochu to pewnie widziałeś łożysko osi koła.

Cytuj:
Jak nie wymienię łożysk na wale to może posypać się wał?

Posypią Ci się łożyska co może doprowadzić do uszkodzenia wału i zatarcia się cylindra.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 9:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Nie, na mielochu widziałem łożysko do przekładni ;) http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... da9522e172 Czyli podsumowując: chociaż jest luz na tym łożysku to i tak nie trzeba go wymieniać? (trochę to dziwne, przynajmniej dla mnie)
Jeśli jest minimalny luz na wale (prawie niewyczuwalny) to trzeba łożyska wymienić? Po ilu km łożyska zazwyczaj nadają się do wymiany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 9:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Tupac, podałem link do łożyska tylnego koła i właśnie o to mi chodzi, więc nie rozumiem twojej wypowiedzi!? Chodzi mi właśnie o to łożysko ale może źle wcześniej je nawałem, jeśli ktoś mnie nie rozumiał to sory, chodzi mi własnie o to łożysko


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 9:33 przez piotras006, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 9:48 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Ok wszystko jasne.Polecam wymiane kompletu łożysk przekładni.




_________________

fizyki nie oszukasz


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 9:54 przez Tupac, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Tupac pisze:
Ok wszystko jasne.Polecam wymiane kompletu łożysk przekładni.

W jakim celu ? Łożysko osi koła jest na osi koła (trochę to śmiesznie zabrzmiało), z tego co wiem to on nie sprawdzał luzu na osi koła tylko na wałku sprzęgła a to różnica, tam luz zawsze będzie i zdziwisz się jak wymienisz to łożysko a luz będzie dalej.
Pozdro.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 18:04 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Zmieniłem tylko na osi koła rok temu bo posłuchałem doradców i w tym powtórka.Tym razem komplet i luz zniknął.W kapie też bo wibrował powyżej 10 tyś.




_________________

fizyki nie oszukasz


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 18:04 przez Tupac, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
ok czyli tego nie będę wymieniał, w takim razie z jakiej przyczyny są te dźwięki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Tupac, Ale jemu nie chodziło o łożysko osi koła ! Zakręcił się chłopak.
Ten szum może być spowodowany brakiem lub wyrobieniem się pierścienia sprężystego osi sprzęgła ( to co pisałem wyżej) bądź już pora na wymianę łożysk wału...




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 10:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
a ten pierscien gdy jest załozony na tej osi musi ja obkrążać cała? czy to jest cos w rodzaju pierscieni w cylindrze(robi sie szczelne dopiero gdy wejde w tym przypadku akurat w kape) moge prosić o zdjecie jak wyglada dobry ten pierscien zamontowany na osi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 10:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
To jest tak jak z pierścieniami w cylindrze. Warto to wymienić, drogie nie jest.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy