Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2010, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 9:01
Posty: 59
Pojazd:
Siema ma neosa 99r. na czesciach:

- cylinder z tłokiem i pierścieniami POLINI sport 70 ccm3
- sportowy wał wzmacniany wypełniany wraz z korbowodem łożyskami i simeringami
- gaźnik DELLORTO 17,5 polerowany wewnątrz
- sportowy filtr powietrza TNT
- sportowy wydech TECNIGAS NEXT R (limitowana wersja)
- sprężyna dociskowa sprzęgła MALOSSI YELOW

i mam kilka problemów:

1. Pali za dużo, o wiele za dużo, wiem że na cylindrze 70 pali trochę, ale na pewno nie tyle, za 20zł pojeżdżę co najwyżej dzień lub dwa po 2 godziny dziennie

2. Strasznie kopci z komina

3. Wszystko tak wibruje jak chodzi silnik, że się śrubki odkręcają

4. I ostatni, jak mam włączony silnik i jadę z góry bez gazu to mnie wyhamowywuje

Bardzo proszę o pomoc i przyczyny tych rzeczy, z gór dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:42
Posty: 58
Lokalizacja: Pinczów
Pojazd:
1 regulacja gaznika i zobacz bo moze ci go zalewa to zmniejsz dysze
2 zaduzo oleju i dlatego kopci ale do 70 lepiej zaduzo niz zamało :lol:
3 to moga bycc łozyska na wale rozklekotane
4 to jest normalne ze jak puscisz gaz to cie chamuje
a moja ostatnia rafa kup se nowy motor




_________________

Beta Ark Made In Boro


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 22:20 przez boro46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 11:32 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
2. Kopci bo ma za bogatą mieszankę i nie jest w stanie jej spalić. Skuter na dobrym oleju powinien pokopcić przez pierwsze sekundy po odpaleniu i tylko wtedy. Jak zmienisz mieszankę to pozbędziesz się problemu z 1.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 9:01
Posty: 59
Pojazd:
leje castrola syntetyk do dozownika na 70cm czyli njie musze wywalac dozownika jak kopci przy odpaleniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2010, 12:11
Posty: 483
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
yy jak masz 70cc to radził bym ci też mieszanke robić :) lepiej więcej oleju niż mniej :)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... &start=380 <--------Moja Sliderka swap lc . :)


Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, 19:49 przez MCR Kuba, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 13:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 9:01
Posty: 59
Pojazd:
dobra jak już jest mój temat to dopisze jeszcze takie problemiki

1. Jak motor postoi z godzinkę i próbuje z kopniaka odpalić to czasem nie łapie, kope nawet 5 min, a kopniak czasem nawet nie wróci

2. Mam wyciek z filtra nie wiem kolega mówi że olej z benzyną gdy odkręce filtr by przemyć to cały w środku w tym oleju z benzyną

proszę o odpowiedzi jak wiecie co grane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 15:35 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
2. Albo masz źle wyregulowany gaźnik albo szwankuje podciśnienie lub zawór membranowy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 17:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Kranik podciśnieniowy, stały punkt który się psuje !!




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 9:01
Posty: 59
Pojazd:
ok dzięki a macie jakieś rozwiązanie na to


Wszystko tak wibruje jak chodzi silnik, że się śrubki odkręcają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
Za wysokie wolne obroty? To wtedy musisz popracować nad gaźnikiem. Inny powód to już tylko kiepskie spasowanie, wyrobione gwinty. Jak zbyt często odkręcasz plastiki to się wyrabiają. Skuter to zegarek, że wszystko musi zawsze pasować idealnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 9:01
Posty: 59
Pojazd:
nie, nie to nie śrubki tylko pewnie ten gaźnik ktoś mi mówił że to łożyska na wale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy