Dzisiaj jest 02 gru 2024, 1:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2010, 23:52 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
Witam:)

To mój pierwszy post tutaj więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam skuter z silnikiem dwusuwowym którego markę umieściłem w tytule. Mam z nim parę problem a mianowicie:

1. Po odpaleniu chodzi normalnie a gdy chcę ruszyć i dodaje gazu to skuter się dusi i gaśnie chyba, że puszczę gaz to wróci do normalnych obrotów i chodzi dalej choć nie zawsze bo dziś gasł np,
2. Jak już uda mi się nim ruszyć to jest strasznie słaby podczas jazdy, muli go i jedzie w miarę dopiero gdy obrócę manetkę gazu tak na 3/4 a gdy dojadę już tam gdzie chciałem dojechać bądź gdy stanę na skrzyżowaniu i puszczę gaz to od razu gaśnie.
3. Stracił prędkość, jak go kupiłem był bardzo zrywny i szybko rozpędzał się w krótkim czasie do 55 km/h i dodam, że żadnej blokady nie miał zdejmowanej a teraz jedzie max 50 i to musi się troche pomęczyć żeby to osiągnąć.

Zrobiłem nim 2100 km, wymieniłem mu świece, filtr paliwa filtr powietrza i gaźnik był czyszczony. Czy ktoś może mi powiedzieć co może mu być? Byłbym bardzo wdzięczny i z góry dziękuję.


Skoro już tu piszę to może zapytam się jeszcze o takie dwie drobnostki a mianowicie nie działa mi obrotomierz i kontrolka oleju świeci się cały czas na czerwono mimo tego, że mam pełny zbiornik oleju. Czy wie ktoś z Państwa w czym tkwi problem?


Mam jeszcze pytanko co do zawirowywacza spalin. Patrzyłem w necie i nie każdy wygląda tak samo więc opisze mój a więc: jest on metalowy prostokątny i podpięte są do niego trzy wężyki a mianowicie jeden jest od filtra powietrza gdyż od mojego filtra powietrza oprócz króćca do gaźnika wychodzi taki cieńszy wężyk który idzie właśnie do tego zawirowywacza. Drugi wężyk idzie do kolanka rury wydechowej. Trzeci wężyk jest od paliwa ale nie od razu tzn to idzie tak od baku przez filtr do kranika od kranika wychodzą dwa jeden do gaźnika a drugi do takiego rozgałęzienia na dwa i z tego drugiego rozgałęzienia właśnie idzie wężyk do tego zawirowywacza. I mam pytanie czy to zawsze jest tak skomplikowanie zrobione? Nie może być tak jak w komarku np? Jeden wężyk od paliwa i starczy jak dla mnie ale ja się na tym nie znam dlatego pytam Państwa :) A można ten zawirowywacz w ogóle usunąć? Zauważyłem, że w środku ma ułamany kawałek blaszki i nie zakrywa tam tego wlotu i być może, że tam łapie lewe powietrze ale to tylko moje spostrzeżenia.


Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 1:36 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 13:23
Posty: 46
Pojazd:
Pierwsze sprawdź paliwo świecę i gaźnik... Skoro jechał wcześniej dobrze. Teraz pisze o zawirowywaczu o samej blokadzie. Najlepiej wywalić blokadę z wydechu i regulować. Najlepiej wszystko przeczyść... Chyba że jesteś pewien że nic ci nie zakłóciło pracy gaźnikowi a sam ostanio się zdziwiłem bo miałem wodę w baku a wszystko szczelne i z szela lałem 100 oktanów ... najważniejsze fajka świeca gaźnik i wszystko czyste pozdrawiam zmień świecę na nową dokręć przewody fajki jak nie pomoże pisz...
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
Witam.

Gaźnik był czyszczony, świecę kupiłem nową i sprawdziłem iskrę i wygląda na to, że dobra a paliwo tankuje już z innej stacji. Czyszczony był cały układ paliwowy, sprawdziłem każdy wężyk i wymieniłem filtr paliwa na nowy. A mogę ten zawirowywacz całkiem wywalić?

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Możesz wywalić i zaspawać, ale wtedy tracisz gwarancje ;P
A pytanie do zapytania pierwszego : czy cały czas masz taki problem, czy tylko gdy jest zimny ?
To jest zawirowywacz jak coś, żebyś złego czegoś nie wywalił :P Obrazek
A pytanie drugie to może dobra regulacja gaźnika na rozgrzanym silniku ?
A co do kontrolki oleju to każde baccari tak już ma i nic z tym nie zrobisz :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, 20:09 przez Pniewus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 21:21 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
Nie chciało mi się jechać na przegląd więc gwarancji też już chyba nie mam;p Tzn to jest tak jak jest zimny to po dodaniu gazu się dławi i gaśnie a jak już się rozgrzeje i an chwile go zgaszę to potem odpali ale się muli jak jadę. No właśnie mój zawirowywacz wygląda podobnie tyle że jest na trzy wężyki tak jak pisałem w pierwszym poście i jest przykręcony do ramy, no chyba, że to co ja mam jest tylko podobne do zawirowywacza;p Gażnik regulowałem ale nie wiem czy dobrze, silnik był rozgrzany i zrobiłem tak, że mi odpala na rozrusznik i nie wchodzi na wysokie obroty a przedtem wchodził. W sumie do tej kontrolki już sie przyzwyczaiłem:D a co z tym obrotomierzem?

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Może od obrotomierza się odłączyły kabelki czy coś ?
Byś musiał kiere rozebrać..
A czy wyczyściłeś ładnie komore pływakową i przedmuchałeś dysze ? :)
A z tym ze się muli to na rozgrzanym silniku, to dla tego, że się ssanie wyłącza :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:01 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
No właśnie kiedyś już rozbierałem i kabelki były a potem już tam nie zaglądałem. Tak ja z reguły jestem taki, że muszę mieć wszystko cacy wiec 15 razy sprawdzałem czy wszystko jest ok.A nie powinno się wyłączać czy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 8:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Jak już rozłączasz kabelki, to musisz je dobrze podłączyć tylko ;P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:11 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
Ale ja nic nie rozłączałem, napisałem, że kabelki były ok. A tak btw to fajny ten Twój Baccari :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:51
Posty: 3
Pojazd:
Mam pytanie i proszę o pomoc z góry dzięki. mam skuter Longija LJ50QT-4.
kiedy go odpalam chodzi bez zarzutów.Kiedy jadę muli się gaśnie poruszam manetka i wraca wszystko do normy.Np jadę zgasł naciskam na zapłon odpala jadę i znowu gaśnie i tak cały czas.Lub przerywa nie wiem co mu jest.a i jeszcze od dołu jest urwana jakaś linka która idzie w silnik.Proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
Witam:)

Poregulowałem gaźnik dzisiaj i udało mi się uzyskać ciekawy efekt:) Skuter wrócił do 55 km/h i jest zwrotny :) Mam nadzieje, że to nie chwilowe:) Mam jeszcze pytanie czy jak zdejmę ten pierścień z tulejki wariatora która jest podobno blokadą to czy będę musiał coś regulować znów?

Pozdrawiam. Dzięki za odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja nic nie musiałem regulować, chyba tylko zmniejszyłem obroty, bo ogólnie miał za wysokie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
OK, dzięki tak tylko pytałem bo już ładnie chodzi a nie chcę mi się kolejny raz regulować tam :) Ogólnie to przypadkowo postanowiłem zdjąć tą blokadę :P Gdyż ja debil odpalałem skuter na otwartej stópce która a jak jest ona otwarta to go nie odpalę no i więc go odpalałem na rozrusznik i jak wiadomo nie odpalał a szkoda mi akumulatora było więc przeszedłem na kopniaka i zacząłem kopać i mi się starter zblokował więc zdjąłem pokrywę i się okazało, że ten wałek który dociska się wysunął a jak go wyjąłem to mi sprężyna wyskoczyła z półksiężyca i jutro będę naciągał sprężynę niestety i tak sobie pomyślałem skoro już mam go rozkręconego to zdejmę tą blokadę :) A w pokrywie jest jeszcze filtr tzn jest to taka gąbka jak mam w filtrze powietrza i był on cały zakurzony od piasku i nie wiem skąd się wziął ten piasek? Dzięki Pniewus za zainteresowanie :) Fajny ten Twój skuter:) ja mam podobny tylko tylko tam gdzie Ty masz żółte to ja mam czerwone :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ten piasek masz od tego, że na dole pokrywy masz wlot powietrza.
Po co ten wlot jest, to ja nie wiem :D
Ale po wyjęciu tego pierścienia raczej nie będziesz musiał regulować gaznika, bo to nie robi zmiany, że rusza wcześniej czy coś :P
A co do stopki, to można przesunąć ten czujnik i będzie mógł Ci chodzić na stopce ;)
2 minuty roboty, ale potem z przyzwyczajenia na stopce bocznej dasz raz gazu i Ci odjedzie ;p
Ja tak miałem... pojechał zajebał w ścianę i spadł, ale na szczęście nic się nie stało :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 22:02 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
No właśnie zauważyłem też ten wlot a nawet poczułem powietrze:d chińczycy to mają fantazję :P no to pasuje, że nie będę musiał :D nie ja zostawię sobie tą stópkę jak jest;d wiesz taki lans jest wtedy bo jak się zatrzymuję to mogę lewą nogą otworzyć tą stópkę i go zgasić nie zsiadając, normalnie jak na harleyu <lol> A jeszcze pytanko gdzie ejsxt w baccari CDI i jaka jest tam blokada? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Wyjaśnię Ci to tak jak siedzisz na skuterku.
Jak sobie na nim siedzisz to pod krzesłem, po PRAWEJ stronie jest przyczepiony do ramy.
Taki czarny i idzie do niego wiązka pięciu kabli z wtyczką.
A blokada jest taka, że musisz wymienić cały moduł, bo raczej nic z nim nie zrobisz.
Moduł w granicach 50 złotych jest.
Tak wygląda ten odblokowany i dodaje od 15-25km/h
http://allegro.pl/item1111802268_modul_ ... aplon.html
Ten twój jest seryjnie czarny i bardziej prostokątny :P
znajdziesz bez problemu.
Spadam, na razie, pozdro.
Jak masz problemy to wal śmiało, pomogę




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 22:09 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 22:11 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 23:15
Posty: 21
Pojazd:
Ok dzięki. Właśnie tak myślałem bo nic innego mi na moduł nie wyglądało :) To w takim razie nic z nim nie będę robił:) Bo ogólnie słyszałem, że tam jakiś kabel trzeba odczepić ale dobra. A Ty jakie blokady pozdejmowałeś ze swojego ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 22:37 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 22:33
Posty: 5
Pojazd:
Cześć mam taki sam skuter jak gebooss i chce zdjąć blokadę ale nie wiem gdzie kupic ten moduł bylem kilka razy w zakładzie i mi już prawie miesiąc ten moduł sprzedają...Nie mają w magazynie..
Gdzie mogę do jeszcze kupić?
Podkreślam że w mojej okolicy nie ma innego zakładu który by się tym zajmował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 9:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
gebooss, niestety nie odczepisz żadnego różowego kabelka, musisz kupować nowy moduł. Ja zdjąłem blokadę z wariatora, tłumika i modułu. Teraz mój v-max to 85.
jelenie, Kup moduł na allegro :) link podałem w postach wyżej




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 15:52 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 22:33
Posty: 5
Pojazd:
Na pewno będzie pasował?
Mój skuter wygląda tak:
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy