Dzisiaj jest 04 sie 2025, 12:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: aerox evo
Post: 25 lip 2010, 10:29 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Witam mam kilka pytanek co do zalorzenia polini evo 2 w mojej roxanie
moj planowany setup
cylinder evo 2 na sorzen 10 mm
yasuni c20/c21 / polini evolution ??
overange kit/ kit polini evolution ??(z korektorami moentu obrotowego)
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
24 mm pwk a możne większy?
malossi e 13
przełożenia MK 15/50 pierwotnie
Top racing evolution ng do 18 tyś obr
Stage 6 Teflon

co o tym sadzicie ?


Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, 10:30 przez evo695, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:31
Posty: 248
Lokalizacja: NS
Pojazd:
No setup fajny :p A wiesz ile to będzie kosztowało?? :< :< I co 800km wymiana tłoka.




_________________

Oceń benelke i zostaw coś po sobie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=551120#551120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 11:01 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 19:12
Posty: 24
Pojazd:
Gustlik jak się nie znasz to się nie odzywaj spokojnie 5tys zrobisz na tłoku




_________________

Radek321 pisze:
Koleżanka chce mi urwać penisa!! Pomocy !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 11:06 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
jabolek ty się chyba nie znasz :roll: w racingu się wymienia co 4-5 tysięcy, a w takim cylku to ze 2 tysiące i wymiana :wink:
Pozdro




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 11:18 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
pomóżcie mi wybrać wydech z podanych przeniesienie napędu i wielkość gaźnika resztę już ma no oprócz cyla ale zamawiam jak szmugler wróci :] a wytrzyma ten wal evo ? i gdzie zamontować druga chłodnicę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Wario to mozesz wziac Malossi Multivar albo Hebo NG tlumik C20 bedzie git a druga chlodnice pod podloga? chyba bedzie najlepiej




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 14:03 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
proszę o wybór z podanych części bo multivar i ng to jest za słabe do evo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
wario POLINI SUPER SPEED EVOLUTION moim zdaniem to będzie idealne




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:09 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
a wielkość gaźnika i wydech ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Tłumik Yasuni Carrera 30 albo TECNIGAS NON- E SCOOTER dobry będzie również Polini For Race 3

Gaźnik Gaźnik Dell'orto 21mm - Stage6 Racing
Black Edition




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678


Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, 22:20 przez olexy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 22:44
Posty: 94
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Wariator mógł by tu być malossi overrange




_________________

Pozdro NeXo;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:21 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
to już sam nie wiem 1 mówią ze na c30 będzie duże obr kręcił na c 30 a nie wiele lepiej szedł niż na c 20 i ponoć wario polini lepsze od mhr overange




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:33 
*

Rejestracja: 19 sty 2010, 22:29
Posty: 23
Pojazd:
weź c21 oraz cały komplet overrange , gaznik to 24 , najlepiej r/t . Zmieniasz zapłon ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 20:30 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
a nie lepszy pwk ?a 24 to widziałem w manstonie replice a zapłonu nie bo tym i tak będę latał w niedziele a tak to będę miał auto za 3-4 miechy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Po co się zmienia zapłon?




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2009, 16:42
Posty: 33
Pojazd:
Witam :mrgreen:

Cylinder Polini Evo 2 sworzeń 10mm :] ? lepiej już zainwestuj w 12mm. Lepiej się zabezpieczyc wrazie czego :]
Wydech Yasuni C21 - Wytarga wszystko z tego cylindra :]
Napęd Malossi Overrange :] Powód ? Jeśli kupujesz cały napęd Polini Evolution wraz z talerzami to masz mniejsze talerze momentu obrotowego :]. A więc na Malossi większe osiągi.
Dzwon i sprzegło OK.
Gaźnik 24mm S6 R/T idealny pod ten setup (S6 R/T to PWK :)]
Filtr OK
Wałek TOP-a ?? Ja bym zainwestował w Hebo. Do TOP-a nic nie mam aczkolwiek przy takim tuningu lepiej dołożyc pare groszy i miec pewnosc że towar jest pierwsza klasa.
Łożyska NTN ;]

Nie zmieniasz zapłonu ?? Ciekawie ciekawie :D Uważam że bez zmiany zapłonu będzie to straszna kicha :]. Sam kiedyś chciałem MHR Racing ( podobna moc do Polini Evo 2) ustawic na seryjnym zapłonie.

Priorytet to zmiana zapłonu w takim tuningu "!!"

I jeszcze wiele innych rzeczy które dojdą przy robieniu evolution. Jeszcze chłodzenie :] nie myśl że pojeździsz na seryjnym bo zaraz go zajedziesz. Druga chłodnica / Nagrzewnica + jakaś pompka SSP lub Pompa elektryczna i wmiare możesz już jeździc aczkolwiek i tak trzeba przy takim silniku obczajac temperature.

Powodzenia w pracach :] Evolution to nie jest piękna sprawa. Na filmikach to dobrze wygląda :]

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 21:02 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 9:22
Posty: 8
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
wal już mam włożony dla tego evo na 10 mm i nie będę zmieniał zapłonu nie będę wkładał ponieważ to będzie evo do jazy w niedzielnego kierata bo za 4 miesiące będę miał auto ;] jak byś mógł mi podać link do tej nagrzewnicy a pompę to wiem ze trzeba założyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy