Dzisiaj jest 03 mar 2025, 18:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2010, 11:27 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Witam ! Przejechałem moją aprilią już na tyle dużo że mam pare pytań .

1. Nie wiem co się z nią dzieje mianowicie mój kolega w yamaha dt 50 przytartą bierze mnie jak chce nawet na przyśpieche niby mam jakąs chińską 70 ccm ale w ogóle tego nie widać w sumie to jest zablokowana do 80 km/h (75 idzie spokojnie ) ale nie wiem czy zwezka w koncowej drodze tłumika tak dużo daje bo srodek wydechu jest pusty ... Kolega w 4t biegowym tez na dotarciu jakby chciał to by mnie objechał . Pomózcie bo juz chinole podjeżdzają i zal po prostu

2. Kolejna sprawa to że jest problem z biegami przy redukcji . Podczas jazdy gdy zatrzymam się na światłach chce zredukować do luzu to robią mi się półbiegi typu np. mam 3 wbitą to żeby ją wbić na 2 bieg musze 2 razy nacisnac dzwignie i dopiero wtedy mam 2 bieg i tak po kolei . Podczas jazdy jezeli jeszcze sie tocze i zaczynam redukcje to tego problemu nie ma . NIedawno zmieniałem sprzęgło bo się ślizgało i olej na jakiś rzekomo specjalny do 2t biegowych ale po prostu masakra bo tamten był jakiś siwy a skrzynia lepiej chodziła niż na tym nowym :/

3 . Ten problem jest podobny do punktu 1 mam taki tuning filtr malossi e13 membrana i płytki malossi dysza 115 przy gazniku 12mm dellorto tłumik mam seryjny z tym że srodkowa czesc dyfuzor jest sportowy yasuni racing pusty w srodku reszta seria . Kumpel ma serie tylko koncowke gianelli gaznik 14 mm przytarta i mnie objezdza :/ Czy jakbym kupił zestaw malossi mhr replica zalozyl leovince v6 i gaznik 21mm to by to wspolpracowało dobrze i ładnie szło ? Bo teraz pod górke to słabiutko on daje tak ze go dogonic nie mozna a ja stoje w miejscu ech :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jeden z problemów to napewno za duża dysza do gaźnika. dysza 115 przy gazniku 12 jest o wiele za duża, wsadz dysze 80




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Sprawdz kompresje. Tyle śie spisałeś . Nie potrzebnie :) Nie ma co sie unosic emocjami , ze ten czy ten Cie wyprzedza i ładować kasy w motor. A co do redukowanie , to nie że ty zatrzymujez sie i dopiero jak sie zatrzymujesz biegi w dul ładujesz !!!!!!!! przed zatrzymaniem , dajesz bieg niżej , puszczasz sprzegło , bieg nizej , puszczasz sprzegło itp. :)

Dysze nie wiem po co dałeś taka :D spokojnie 95 by byłą pod ten filtr. :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:36 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
co do 1 i 3 punktu to masz za duza dysze ja przy gazniku 12 mm mam 85 i cos kolo tego ty powinienes zalozyc , byc moze jeszcze trzeba bedzie wyregulowac gaznik i sciagnij ta blokade z wydechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:39 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 8:24
Posty: 60
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
1 Mozez i Ty miec lekko zatarty cylek i tyle.Zobacz czy to nie to.
W dyuzorze nie masz zwęzki,,,slepej kiszki'' ani nic?

2 Wymien olej w skrzyni,powninno pomóc.

3 Do mhr najlepiej jeszcze daj wał Tec ten lepszy,ganzik 21 starczy ,wydech daj mocniejszy bo na tym nie uzyskasz pełnej mocy tego cyla.Przydadzą sie tez sportowe tarcze sprzegła bo seryjne beda sie slizgac.I na takim setupie pownienies uzuskac vmax jakies 120-130 zalezy od przełozen i bd przyspieche :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 15:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Nie problem jest do motorka wepchac 1500zł... Ja się zastanawiam po co ? No powiedz mi po co ? jak i tak zmieni motor. Niech sprawdzi kompresje . Jak już bedzie słaba . To w tedy można robić szlida + nowy tłok , albo jak ktoś ma wiecej funduszy to nowy cylinder może byc o wiekszej pojemnosci. Ale jest jeszcze takie wyjscie. Jak ma dobra kompresje , czyli problem może tkwić w dostrojeniu i regulacji , czyli da się zrobić bez wydawania grubszej sumki. A ten cylek co jest dobry podrasować. Powiekszyc kanały itp. Koszt minimalny a napewno pomoże :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 15:50 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Koledzy taka sprawa nie trujcie mi tu że za duża dysza bo to jest nie prawda miał 86 pózniej 95 i się ni dało jezdzić pół gazu sie dusi i full gaz się dusi to co to za jazda gaznik byl regulowany przez speca .teac27, tak myślałem bo mam w sumie te 16 lat za 2 lata prawko i fura nie moto ale co się bede tłukł zatartą 2 latka ? Kupił bym ten malossi za te 800 zł wału bym nie zmieniał jak luzu nie ma łozyska to kwetie groszowe i tyle bym se latał teac a mozesz do mnie pisnac na gadu odnosnie tego cylka ?? wysle ci na pw nr.

Edit

Koledzy takie jeszcze pytanie .Ile bym wyciągnął na takim setupie cylek malossi mhr zebatki 11 z na 47 filtr malossi e13 gaznik 21mm dellorto wydech leovince v6 lub seryjny tylko zdejme blokade i tyle to jaką predkość bym osiągnął na dyszy 86 ?


Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 17:52 przez Kamilek8894, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 11:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
pod 90 :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 11:53 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
przełozenie za male z przodu zebatke daj 13 albo wiecej moim zdaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 11:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A niech da 12-42 . Ale po co ? to jest 50ccm nie bedzie miało duzoego v-max więc niech ma przyspieszenie dobre :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 23:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja mam 11stke z przodu i v-max nie testowalem ;p ale nawet idzie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 12:08 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
To nie jest 50 ccm ! to jest 70 ccm albo 80 byc moze przytarta ... i zablokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
A takie pytanie jaki jest najlpeszy cyl do rs 50 i jaki polecacie tak żeby zapierdałla i żeby wału nie zmieniać bo to też kasa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
sszukaj jakiegos na poziomie sport




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 15:55
Posty: 1
Pojazd:
kamilek a zmieniałeś możę cylinder na ten chiński za 100 zł z allegro bo objawy do tego pasują :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:20 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Nie ja już takiego kupiłem :) :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy