Dzisiaj jest 10 cze 2025, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2010, 23:35 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
elo, chcialem sie dowiedzic dokladniej czym sie roznia 2 cylki, motoforce racing i s6 racing ? i czy wał top racing evo NG wytrzyma ktorys z tych cylkow ??

Dobrze by bylo zeby ktos napisal kto ma motoforca.. ale innych wypowiedzi tez sa mile widziane : )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 18:42 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
myślę że one będą się różnić wykonaniem, ten wał bez problemu je przetrzyma :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 18:58 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
kamil969, a czy osiagi duzo sie roznia?? jak z moca w porownaniu do s6r ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 20:27 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
moc będzie bardzo podobna do s6r, kumpel miał i równo ze mną szedł więc podobna jest... tylko ta cena bierze się według mnie z wykonania czyli wytrzymałości, ale to tylko moje zdanie niech ktoś mnie poprawi jak coś :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:03 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ok dzieki kamil969, poczekam jeszcze troche moze ktos sie jeszcze udzieli..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tego motoforce nawet chwalą a co do stage 6 widziałem więcej skarg. Ale to wszystko wyczytałem na necie więc...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Jaką moc osiągnę z Hebo Manston Replicki AC i Tecnigas rs70? Gaźnik 19mm
Jaki powinien być vmax?




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
ciężko powiedzieć jaki będzie v max. Wszystko zależy od regulacji. ale coś w granicach 100 / 110 powinno być :) Oczywiście mówie o realnych wartościach nie licznikowych.


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 17:35 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Z nawigacją w reku z wydechem Hebo new performer mam 90km/h, nie za mało? Może źle docierałem tłok?




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
A jak go docierałeś ? Moim zdaniem wydech może nie wykorzystywać pełnej mocy cylka Yasuni C 16/20 by kręcił o wiele wyższe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
W pierwszy dzień po montażu pochodził sobie ze 2godz na wolnych obrotach, potem troche jezdziłem, niby starałem go nie przegrzać, w 3dzień docierania vmax (na pare sek.) porządny kop. Teraz niby ma siłę bo nogami go nie zatrzymam ale ten vmax :/
Na starym tłoku 95-100km/h teraz ledwo 90.




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
a tłok jakiej firmy ? no po tym jak chodził 2 godzinki to mogłeś chociaż z 50 km zrobić z prędkością 40 km\h :P chociaż przyznam się, że jak kupiłem chińską 50 za 69 zł to pochodził sobie godzinke później z 5 km tak 50 no i piłowanie od razu :D


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 18:04 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Oryginał do cylka za 180zł, 50km na pewno zrobilem z predkoscia 50km/h.




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
no to nie mam pojęcia czemu słabsze osiągi. A czemu zmieniałeś tłok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Bo poprzedni się sypnął, a może gasboxa założyć?




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
jak masz to załóż nie powinno zaszkodzić a nawet pomóc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Mocniejszy jest cylek S6 Sport Pro LC czy Hebo Manston Replica AC?




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 14:06
Posty: 20
Pojazd:
bierz stage6 sport pro LC chociaz manston tez ma kopa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Nie kupuje tylko zależy mi na porównaniu.




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 20:53 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
a motoforce czy s6 (racing) ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy