Dzisiaj jest 18 sie 2025, 20:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2010, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Cześc. Mam taki problem. Jak skuter jest nie dokońca nagrzany to bez problemu wyciągam te 60km/h bez blokad. A jak dobrze silnik nagrzeje to więcej niż 50 nie chce iśc po prostej. Co to może byc? Jak mam z górki to pomaleńku dojade do 60 a jak zjeżdżam na prostą to spada do 50. To mnie denerwuje. I to jest tylko tak jak silnik dobrze nagrzeje gdzieś po 10km. Myślałem że dysza jest zamała. Bo dodam że bardzo słabo przyśpiesza. Proszę o porady




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
To normalne w AC że jak się zagrzeje to spadają osiągi. Nic na to nie poradzisz. Najlepiej wyłączyć skuter poczekać 10 minut i znowu jechać. Możesz sobie zamontować "chwytak powietrza" ale to mało daje. Ale zmień silnik na LC to nie będziesz miał takich problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Możesz mieć cylinder przegzany poprostu zmien cylinder i powinno byc dobze.




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Cylinder jest dobry. Powietrzaki tak mają. Sam mam AC i wiem o co chodzi. Gdyby cylinder się przegrzewał to by puchł tłok i klinował się w cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 15:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Ja tak miałem sam mam powietrzem chłodzonego ze jak sie nagzał sopadała moc i prędkośc wymieniłem dla pruby na zwykłego nn z allegro i chodził ładnie teraz mam s6 streetrace to od cylindra bd.




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 22:26 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
gvt sory, ale gadasz głupoty. Zapewne autorowi stało się tak przez coś, mam tak samo i nie wiem co z tym zrobić. Wiem tylko, że nie jest to normalne i coś jest na pewno nie tak. Niby wina gaźnika źle wyregulowanego




_________________

Już nie moja kochana Senda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1054616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 8:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ocznik też o tym pomyślałem. Albo dysza za mała bo u mnie jest 56




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:48 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
grzecho142 pisze:
Ocznik też o tym pomyślałem. Albo dysza za mała bo u mnie jest 56


Od kiedy tak masz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 11:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Spadające przyśpieszenie i vmax odpowiadają takim problemom :

:arrow: Puchnący tłok (normalne przy wyższym przebiegu w chinolach)
:arrow: Źle wyregulowany gaźnik
:arrow: Słaba jakość sprężyny dociskowej, po rozgrzaniu traci swoje właściwości i już nie ma takiej samej siły docisku.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:29 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 12:32 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Stasiu2 pisze:
Spadające przyśpieszenie i vmax odpowiadają takim problemom :

:arrow: Puchnący tłok (normalne przy wyższym przebiegu w chinolach)
:arrow: Źle wyregulowany gaźnik
:arrow: Słaba jakość sprężyny dociskowej, po rozgrzaniu traci swoje właściwości i już nie ma takiej samej siły docisku.


Wyższy przebieg to chyba nie 3500 km. Muszę wyregulować dobrze gaźnik i sprawdzić tą sprężynę dociskową




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ja mam tak od zawsze jak blokady zdjąłem. Myśleże to dysz za mała i gaźnik źle wyregulowany, Sprężyna na pewno nie bo mam założoną hebo niebieską. Teraz przebieg 6000km




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy