Dzisiaj jest 22 lip 2025, 0:35

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam

Posiadam Gilera Runner SP50 z 2001 roku. Jeżdżę już nią od 6lat i jeszcze nic w niej nie robiłem poza kilkoma drobnymi sprawami jak zmiana paska i żarówki :D Uzbierałem sobie 1000zł i postanowiłem wszystko włożyć w skutera. Ogólnie chciałbym zakupić nowe klosze na kierunki i tylną lampę, nowy wariator sprężynę do sprzęgła, pasek oraz pomalować placstiki. Na początku motor jechał 90km/h jak go kupiłem w tym momencie ma takie coś że jak wskazówka dobija do 70 obroty spadają jakby moc tracił i nie wiem co mu jest :/ Blokady podobno są pozdejmowane ale wolałbym się upewnić. Gdzie w tym modelu są pozakładane blokady ? Co może być przyczyną tego spadku obrotów ? Ja myślę że rolki w wariatorze i sprężyna. Co możecie mi jeszcze polecić do tuningu :D ? Zdjęcia wrzucę potem. Jak malować te chropowate plastiki co są na tunelu i te od nawiewów ? Wariator nowy i rolki trzeba jakoś specjalnie potem ustawiać ?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Zbanowany
Awatar użytkownika

Pojazd:
blokady: wydech, wariator, filtr powietrza, mala dysza w gazniku

Tytuł:
*

Pojazd:
te chropowate prysnij podładem w sprayu ;)

Tytuł:
*

Pojazd: