Dzisiaj jest 10 lip 2025, 12:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2010, 11:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 15:46
Posty: 100
Lokalizacja: 3miasto
Pojazd: Honda VTR1000F
Witam, jakiś czas temu oddałem skuter do serwisu na przegląd. Gdy odbierałem skuter mechanik powiedział ze huczą łożyska na wale i nie wiadomo ile jeszcze wytrzymają. Pomyślałem ze pewnie jakiś mały hałas. Wyjechałem z serwisu i coś tak huczy jak by się miało rozpaść za chwile, a jak jechałem do serwisu było ok. Dodatkowo przed oddaniem na przegląd Matrix jeździł jakieś ~73km/h a po ledwo 60km/h wyciąga. Po przejechaniu z 500km w przekładni zaczęło coś jeszcze głośniej chodzić. Co spowodowało taki spadek prędkości?
[shadow=yellow]CO TO MOŻE BYĆ ??[/shadow]




_________________

był:
Keeway Matrix 07'
-----------------------
jest:
Honda VTR1000 Firestorm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Może wariator słabo dokręcony ?
Rozkręć przekładnie i zobacz co mogło się z nią stać..
Na przeglądzie oni : czyszczą gaźnik, wymieniają świece, czyszczą filtr paliwa, zmieniają olej w przekładni, to po chu** on przy łożyskach grzebał ?
Dla tego ja już nie jeżdżę na te śmieszne przeglądy i robię sobie je sam, a gwarancje mam głęboko w d***




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 15:46
Posty: 100
Lokalizacja: 3miasto
Pojazd: Honda VTR1000F
z przekładni słychać czasami jakby piski, to faktycznie może coś źle dokręcili i się pasek ślizga, ale przyśpieszenie ma lepsze niż wcześniej więc nie rozumiem :|




_________________

był:
Keeway Matrix 07'
-----------------------
jest:
Honda VTR1000 Firestorm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Przyspieszenie lepsze, bo wymienił świece, przeczyścił i wyregulował gaźnik..
Ale czego on mógł szukać w przekładni, to ja nie wiem :)
Zaglądnij do przekładni, to może się to wszystko wyjaśni




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
Pniewus, ma racje :) mi jak robili przegląd to na drugi dzień wariator sie odkręcił ;/




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Może źle dokręcony przeciwtalerz?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 12:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 15:46
Posty: 100
Lokalizacja: 3miasto
Pojazd: Honda VTR1000F
no tak, ale jest mały problem, nie mam jak odkręcić wariatora itd ;p nie mam takich kluczy... ale coś wymyśle ;)
txh ;)




_________________

był:
Keeway Matrix 07'
-----------------------
jest:
Honda VTR1000 Firestorm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Musisz go jakoś zablokować.
Jak masz szlifierkę to wykombinujesz jakiś klucz i będzie dobrze :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 9:52
Posty: 261
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ja mam do odkręcania wariatora klucz do odkręcania filtra oleju i klucz 18 klucz wygląda tak :
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
zrób tak... złap żabą (taki jest klucz) za zbierak od kopniaka i odkręc normalnie kluczem... taka jest moja metoda




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Pomysł z żabką odpada chyba...
Jak to jego pierwsze odkręcanie wariatora to nie wyjdzie, bo jak seryjnie dokręcą to pneumatem, to trzeba się trochę pomęczyć




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy