Dzisiaj jest 30 lis 2024, 22:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
teac27, co do tej uszczelki pod głowicą to tobie też może ja wypluć jak będziesz katował nsr i zagotujesz płyn ...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 8:32 
*

Rejestracja: 07 lip 2010, 12:10
Posty: 23
Pojazd:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1150849876 a co muslicie o tej nsr czy
MH http://moto.allegro.pl/item1149303821_m ... ia_50.html


Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 11:46 przez arrab, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
wiadomo. Nie chodzi tu o katowanie. A o jakość uszczelki




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 13:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
arrab, bierz hondę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja to na twoim miejscu miał bym nie lada dylemat RS szybsza i ładniejsza a NSR wygodniejsza i trwalsza :?
Ps.Jak jest z awaryjnością itp Husqvarny 125 sms ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 5:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2010, 13:47
Posty: 40
Pojazd:
br3w pisze:
Ehh... Nie aż na taką skale jak robi to Honda. Ile razy widzisz jakąś Aprilie na drodze a ile razy widzisz Hondy? Nie mówię tu tylko o 125 ale o wyższych pojemnościach.


Oczywiste że Hond jest więcej, ale najpierw pomyśl za nim coś powiesz.
Hond jest więcej z tego względu że mają one strasznie dużo modeli począwszy od cbr f1, f2, f3 rr , jest tego multum. A aprilia RSV i to na dodatek są rzadko spotykane i bardzo drogie. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:57 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Bierz to co ci sie podoba. Tylko najlepiej zadbany egzemplarz i z malym przebiegiem. Mi tez mowili nie kupuj ditecha bo sie psuje a jezdze nim rok przejechalem ponad 3kkm i nic sie z nim nie dzieje. Wiec powiedzenie "jak dbasz tak masz" sie sprawdza. Jak bedziesz dbał o RS, nie katował ja na zimnym silniku itp. to rowniez bedzie bezawaryjna i bedziesz lał tylko wahe ;) A silniki rotax to bardzo dobra konstrukcja. A co sie tak psuje w RS, ze uwazacie te moto za awaryjne?? Podajcie jakies konkretne przyklady a nie wzięte z kosmosu...
Szerokosci




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy