Dzisiaj jest 24 gru 2024, 18:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2010, 23:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2009, 15:13
Posty: 83
Lokalizacja: ŁDZ KRK
Pojazd:
Tak jak w temacie, posiadam Gilere GSM (silnik derbi) i męczy mnie cały czas jedno czy seryjny cylinder to żeliwo czy aluminium (nicasil)? :mrgreen: :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 9:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
żeliwo




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2009, 15:13
Posty: 83
Lokalizacja: ŁDZ KRK
Pojazd:
Proszę o również wypowiedzi innych userów :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
nicasil




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
żeliwny możesz oddać do szlifu ale długo Ci nie wytrzyma ... aluminiowy pokryty nicasilem wytrzyma o wiele dłużej, ale nie zrobisz w nim szlifu. Ja bym brał Alu z nicasilem...




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Ja też ostatnio kupywałem nicasil z Alu i już 4000km zrobiłem i wszystko ok




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2009, 15:13
Posty: 83
Lokalizacja: ŁDZ KRK
Pojazd:
Ale ja nic nie wspominałem o kupnie cylindra :roll: pytam tylko czy seryjny to żeliwo czy aluminium (nicasil)! :< :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 12:42 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
seria to żeliwo raczej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 13:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Weż nicasil jeżeli zależy ci na osiagach i zeby szybciej dotrzec a jak dłuższa żytwonosc to żeliwo




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 13:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2009, 15:13
Posty: 83
Lokalizacja: ŁDZ KRK
Pojazd:
LUDZIE!! Pytam czy seryjny cylek to żeliwo czy nicasil!! :roll: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 13:36 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nicasil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 16:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Każdy pisze albo żeliwo albo nicasil... Sam juz pewnie nie wiesz co w nim siedzi. NAjlepiej To rozbierz i zobacz... Wtedy będziesz miał 100% pewnośći.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 17:27 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
wystarczy odkrecic głowice i zobaczysz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2009, 15:13
Posty: 83
Lokalizacja: ŁDZ KRK
Pojazd:
Dobra mam drugi seryjny cylek w rękach i jak mam rozpoznać czy to żeliwo czy to nicasil? :roll: powiem tyle że magnes trzyma się gładzi cylindra :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 23:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Wydaje mi sie ze żeliwo będzie cieższy... Ale poczekaj jeszcze na wypowiedzi innych.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 23:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Ludzie, nie wiem po co w ogóle ta dyskusja :roll: Na 100% ŻELIWO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 10:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
sprawdź magnesem to sie przekonasz ze żeliwo




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 10:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
kuzyn ma derbi sende 2006rok ten sam silnik, to seryjny cylinder jest aluminiowy.
jak cylinder jest srebrny to aluminiowy a jak czarny to żeliwny, (najpierw zetrzyj brud potem sprawdź kolor cylka)




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !


Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 10:17 przez Azamat, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 11:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
serox pisze:
jak cylinder jest srebrny to aluminiowy a jak czarny to żeliwny

Niekoniecznie :roll: :roll:

Ja mam srebrny i co mam żeliwo ... :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 12:22 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
chodzi o tuleje czy jest zeliwa czy aluminiowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy