Dzisiaj jest 08 sie 2025, 15:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2010, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Od czego regulacji są poszczególne śrubki bo nie jestem pewien.


Obrazek




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 20:28 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 20:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
A wolne obroty
b Mieszanka/ powietrze




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Tylko o to właśnie chodzi że jak reguluje A to się obroty nie zmieniają, a B jak reguluję to się obroty zmieniają. To jak jest ???




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 23:04 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Na 100% tak jak pisze Pierdek, czyli A-oborty B-mieszkanka paliwo powietrzna.
malagadeca, Jak wkręcasz(kręcisz w prawo) śrubkę A to oborty powinny rosnąć, gdyż przepustnica idzie w górę i oczwyiście jak wykręcasz (kręcisz w lewo) to oborty powinny spadać. A gdy wkręcasz(kręcisz w prawo) śrubkę B to zmniejszasz doplyw powietrza i wtedy skuter powinnien zgasnąć, i oczywiście jak wykręcasz (kręcisz w lewo) to zwiększasz dopływ powietrza. Mam nadzieję ze dobrze wytłumaczyłem :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Tylko o to chodzi że śrubkę B mam wkręconą na max i skuter jakoś nie gaśnie a nie jest wyregulowany dobrze.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 19:55 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
lewe powietrze może gdzies dostaje , bo nie powinien w ogóle chodzić na wkreconej na maksa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 10:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
akurat A, czyli powietrze wkręcasz na maxa [skuter powinien zgasnąć] i wykręcasz ze 2 obroty. później tylko tą B, jak się muli, czy coś, jeden obrót powietrza, czyli 3.
TeDeX, pięknocha wytłumaczenie ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:43 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
^DawiD^, nie wprowadzaj ludzi w błąd... A jest od ilości gazu to tak jak byś manetką gazu dawał tylko , że tu regulujesz minimalny gaz śrubką, a B jest od ilości powietrza w mieszance paliwowo powietrznej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
sikormen94, poje*ało mi się . tak trudno się domyśleć ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 8:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
^DawiD^ pisze:
sikormen94, poje*ało mi się . tak trudno się domyśleć ? :roll:


To przed napisaniem czegokolwiek na przyszły raz pomyśl ze 3 razy aby znowu ci się coś nie poje**** :roll: I nie rzucaj fochów że ktoś ci uwagę zwróci bo innych oceniasz że źle wytłumaczył a sam robisz jeszcze gorzej. Bez odbioru...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 8:42 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
nie ważne czy ci sie poj***ało czy nie to i tak wprowadzasz ludzi wbłąd. Bo ten co sie o to spytał to co tez ma sie domyślać , że ma byc na odwrót??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
To jak będę wykręcał B to będzie dostawał więcej powietrza tak?? A obroty powinny się zwiększać czy zmniejszać??




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 20:51 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
tak. Jak bedzie za duzo powietrza to obroty beda rosnąć , a jak za mało to bedzie gasł na biegu jałowym i nie wchodził na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy