Dzisiaj jest 15 sie 2025, 11:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2010, 15:25 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Witam,
odblokowałem speedfight 2 (ac) z tumnika i wariatora i myka tylko 60km/h. Chyba powinien więcej jechać ;/ nawet chińczyki mnie biorą. Skuter jest z holandi i słyszałem że blokowane są cylindry czy to prawda? proszę o pomoc


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 21:15 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:04
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ja mam z salonu polskiego i bez tuningu bez wszystkich blokady idzie mi równe 75km/h a z górki ponad 80km/h




_________________

Mój sprzęt --->> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=79209




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:38 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
yy sory że tak powiem ale co ma piernik do wiatraka? nie chwal się swoim speedem. U mnie coś jest nie tak(wiem o tym) i chcę żeby to zostało wyjaśnione


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 21:15 przez Iniector, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
może byc tak że za późno zostały zdjęte blokady i nie będzie tyle jechać co inne speedy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2009, 20:06
Posty: 124
Lokalizacja: Ldz
Pojazd:
a moduł ?, sprawdz filtr powietrza poprostu go wyciagnij i zobacz czy sa zmiany, pozniej mozesz zobaczyc kolanko w tlumiku czy nie ma tulejki bo pewnie usuneli ci zawirowywacz spalin.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
barto987 pisze:
Ja mam z salonu polskiego i bez tuningu bez wszystkich blokady idzie mi równe 75km/h a z górki ponad 80km/h


z górki to ja zamknąłem licznik :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2010, 21:49
Posty: 117
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
a zdjąłeś ta pokrywe na 3 śrubki z waria ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
moduł nic mu nie zmieni jedynie co może dać większa dysze w gaźniku chociaż nie sądzę aby to dużo dało




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 20:48 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
tzn tłumnik zdjąłem i przy końcu tłumnika (tzn między cylinder a tlumnikiem tam już nie ma zwężki) z wariatora zdjęta ta pokrywka (śrubki). A w gaźniku nie sprawdzałem(kupiony został używany skuter)Mi tu śmierdzi cylindrem ponieważ coś słyszałem o mofie oraz że w holandi/niemiec są blokowane na cylindrze tzn zmniejszone komory czy coś w tym stylu


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 21:15 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 20:52 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Bo tak jest... podobno. Kup sportowy cylinder jak masz zamiar tym się bawić. Szkda czasu i pieniędzy na serię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
i kup sobie słownik jeszcze ;]




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:18 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
@Up

O co ci chodzi?

PS: to jak myślicie kupić ten nowy cylek (używany jakiś 50cc seryjny od AC bez szlifów) czy może jakiś 50cc SPORTY (miałem kupić wariator malossi + wydech tecnigas) ale jeśli do tego dojdzie nowy cylinder to klapa. To z czego zrezygnować?




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 23:33 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
To zależy. Jeżeli cylinder ma za małe kanały wylotowe to oczywiście, że cylinder, bo czego tam nie wstawisz to nie polepszy osiągów, bo cylinder będzie je blokował. Jeżeli jednak cylinder okaże się być ok, to ja bym wymienił najpierw wariator + sprzęgło + dzwon (pasek wzmacniany opcjonalnie), a później w zależności czy chcesz go robić w full sporcie, czy wstawić jakąś lajtową 50 sportową to cylek + wał + gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 9:32 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
To czyli zacząć od kupna jakiegoś cylindra? Jeszcze bym prosił o jakiś link do takiego cylka żeby nie kosztował za dużo a wytrzymał -,+10 tys km (niedługo prawko więc wiecie) a co myślicie o kupnie jakiegoś używanego cylka bez szlifów?




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2010, 21:49
Posty: 117
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
to NIE prawda ja mam spida z niemiec i NIE miałem blokady na cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 19:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 21:14
Posty: 448
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Blokada na Cylku!! i nie mówcie że nie bo siedzę w tym interesie -.-




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/99623
^SPRZEDAM^ VIVKE
Sprzedam Meridę Matts 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 20:21 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Tomon, możesz mi dokładnie objaśnić tą blokade jak w tym długo siedzisz?

@Edit
zapodaj gg


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 20:21 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 8:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 21:14
Posty: 448
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
To jest blokada na kanałach płuczących- podobno ale na sto procent ta blokada znajduje się w oknie wydechowym cylindra polega to na zmniejszonej ilości wydawanych spalin co się z tym wiąże także niskiej prędkości maksymalnej. Skutery w ten sposób były blokowane w Holandii i Niemczech :) ponieważ są tam popularne skutery Mofa- blokowane do 25-30 km/h :). na tym to polega. A co z tym zrobić spytać kolesia co robi szlify czy by zrobił taką przeróbkę ewentualnie kupić nowy cyl ;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/99623
^SPRZEDAM^ VIVKE
Sprzedam Meridę Matts 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dokładnie tak jak mówi Tomon, ale ja myślę że lepiej iść do gościa który się zajmuje szlifami i po prostu on ci ściągnie tą blokadę ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy