Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Widzę, że nsr to wasze magiczne moto które wielbicie. Więc tak, mam do czynienia praktycznie na codzień z każdym motocyklem którego wypisałem. I to wy macie zerowe pojęcie o większych moto, o jakiej kolwiek kulturze nie mówie. Ten kto mówi, że nsr jest szybka to raczej on jest idiotą, a nie ja, co do zdania, że nawet na komarku nie siedziałem to świadczy tylko o tym, że masz +- 13 lat. Wracając jeszcze do nsr, to faktycznie jest mało awaryjna, wiesz czemu? Dlatego, że ma małą moc, rozumiesz? Czy może trzeba Ci to jaśniej wytłumaczyć ?

To, że dźwięk 125 w 4t to jest odgłos chińskiego kibla na wysokich obrotach, to jest opinia groma ludzi, którzy już wyszli z ery skuterków.

Chętnie wam pozornie "mądrym" a faktycznie głupim wytłumaczę co i jak, zawsze to jedna osoba mądrzejsza.


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 21:56 przez klikszen, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 21:28
Posty: 28
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Nie chodzi mi wcale o NSR. I mówimy tu o 125ccm a nie o dużych motorach.
klikszen pisze:
Wracając jeszcze do nsr, to faktycznie jest mało awaryjna, wiesz czemu? Dlatego, że ma małą moc, rozumiesz?
A ile chcesz mieć mocy w 125?? Nie przesadzaj bo na 125 aż taką małą mocą nie dysponuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Znowu nie rozumiesz. Usiądź na spokojnie, przeczytaj mojego posta w którym wypisałem te moto pod względem mocy. NSR jest jednym z najsłabszych dwu suwów w 125ccm, takie to jest trudne? Nie umywa się chociażby do Rs'ki czy Mito. I przykro mi, że wy wielcy fani tego motocykla poczuliście się dotknięci.

I powróce tu jeszcze do rozmowy którą odbyłem z pewną osobą. Forum jest od wyrażania swojej opini, widać wy nie osiągneliście tak głębokiego wtajemniczenia, żeby to pojąć. Pokazujecie jedynie swoją głupotę i nie moc. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 16:15
Posty: 28
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
powiem Ci tyle-robisz z siebie idiote jeszcze wiekszego jak jestes fakt nie wygram z adminem ale powiedz mi skad sie tacy ludzie biora ??? chyba sa robione z przymusu !!!
nie chce sie klucic dlatego dajmy sobie spokoj:) pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
ramzess69, Odpowiedz mi w czym ty masz problem? Z tym, że ja mam wiedzę i ją pokazuje? Że to ty robisz z siebie głupka? Gwarantuje Ci, że na poważnym forum byś został wyśmiany zanim napisałeś pierwszego posta w tym temacie. Niestety taki wiek, taki tok myślenia osób zafascynowanych 125 i jeżdzących na kiblach. Kiedyś Ci to minie, albo dalej zostaniesz osobą głupią. Eksponujesz tylko siebie tym wyzywanie.


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 21:59 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 21:28
Posty: 28
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Tak dokładnie Cagiva Mito to jest rzeczywiście król wśród 2T ale mi chodzi o 4T o dźwięk się spieraliśmy :) Bo sam napisalem o CBR: "Osobiście miałem przyjemność tym pojeździć trochę bo mój kumpel ma i powiem szczerze, że osiągów zniewalających nie ma ale można tym trochę pojeździć" więc mówie, że mocy dużej to ona nie ma. Chodzi mi tylko o dźwięk.. Nie mam zamiaru się kłócić i dla jasności nie jestem zapatrzony w NSR bo szczerzze mówiąc nie przepadam za nią ale jeśli chodzi o dźwięk to mi się nie podoba ale jak już pisałem to jest tylko moje zdanie i nie musisz się z nim godzić :) Piszesz, że jesteśmy zafascynowani w 125 i że jeździmy na kiblach a sam masz napisane w profilu: "Pojazd- Huska SM 125 2008r" :/


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 22:04 przez Mietus15PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Mietus15PL, Akurat do Ciebie tutaj nie pije bardzo, nie wyzywasz, nie robisz z siebie przygłupa. Prawdopodobnie zostałeś wychowany. Gratuluje, to jest dosyć rzadko spotykane.

Dlatego też powiedziałem, że CBR 125 chodzi dla mnie jak kupa, a dźwięk 125 2t jest nie do porównania lepszy. Ale jak ktoś nie wie co to jest forum, i się wykłoca, nie potrafi pojąć, że to moje zdanie i ja go do nieczego nie namawiam to nie mam o czym gadać, tylko ręce opadają. A do wyzywania już się przywyczaiłem. Sporo takich jest w internecie twardych - ale to nie ten temat.

:)

Nie ma to jak zawodowy mechanik i specjalista do motocykli w wieku lat 13.


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 22:07 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 16:15
Posty: 28
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
problem mam w tym ze ty wlasnie nie masz wiedzy a chcesz na sile ja pokazac!!! dla mnie ogolnie robic prawko na a1 to glupota moze nie glupota ale stracone pieniadze :)... nie chce sie klucic bo jak juz wspomnialem admin moze byc glupi a i tak nie wygrasz !!! lecz ja nie mam zamiaru sie z toba poklucic o wybor motoru dlatego tez przepraszam jak Cie urazilem chodz powiedzialem Ci to co myslalem...co do wieku to czy jest sie mlodym czy tez starym mozna miec pojecie o motorach... co do mojego wieku sie pomyliles ale coz :) pozdrawiam Cie i zycze samych udanych postow:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jak dorwe gdzieś ten głupi wykres z hamowni ze "ścigaczami" 125ccm to Ci udowodnie, że ta cała nsr zamyka owy ranking. Jak to Ci nic nie wmówi, to naprawdę nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 16:15
Posty: 28
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
ale ja Cie przeprosilem wiec dajmy sobie spokoj zrozumialem twoja wypowiedz a naprawde nie mam zamiaru sie klucic chce zebysmy doszli do porozumienia bo dla mnie najwieksza z tego calego postu glupota jest nasza klutnia tak naprawde o nic :) jeszcze raz Cie przepraszam i mysle ze juz troszke ochloneles i nie bedziesz zly :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Najbardziej zabolało, że nie mam wiedzy. Tylko to. Każdy ma swoje poglądy, a forum jest od tego, żeby kogoś poprawić, albo się samemu dowiedzieć jak jest naprawdę, należałoby wszystko potwierdzać czymś wiarygodnym, wtedy było by ok.

Te porównanie dźwięku rr'y z cbr 125, w sumie trochę nie na miejscu, no ale..

peace.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 16:15
Posty: 28
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
przepraszam Cie za bledy nie zwrocilem uwagi!

Edit

mysle ze trzeba o tym zapomniec i w dalszych postac zachowywac sie jak ludzie dlatego zycze udanych postow zapewnie nie raz sie spotkamy :D co do wiedzy uwazam ze ja mam ale to juz swoja droga :)



Edytuj posty!
Jurek


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 22:14 przez ramzess69, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 21:28
Posty: 28
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Dobra ogarnijcie się już w końcu jak napisał klikszen forum jest od tego aby wymienić swoje doświadczenia i zdobyć nowe. :lol:


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 22:22 przez Mietus15PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:51 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 15:17
Posty: 28
Pojazd:
Sadi pisze:
klikszen pisze:
4T w 125 ma dźwięk jak kupa


Z tym że nie jedzie to zgadzam się w 150% ale co do dźwięku (pierwsze lepsze z YT):
http://www.youtube.com/watch?v=ctE574emczo
http://www.youtube.com/watch?v=tq3R9T9WyTg

Jak dla mnie to dźwięk spoko :)

dla mnie takie cos jest spoko...
http://www.youtube.com/watch?v=8rHTSEGTysk
lub
http://www.youtube.com/watch?v=HhffHH_IQl0
sam mam tzr ze sportowym wydechem i chodzi tak samo...

jest mnostwo informacji o 125 2t i 4t ... wystarczy poczytac i samemu pomyslec co sie chce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 23:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
125 4t ma ładny dźwięk na wolnych i średnich obrotach jak go wkręcisz to się zaczyna robić taki szumiący jak chiński skuter 50cmm i takie jest moje zdanie na ten temat.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 8:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A widzieliscie wogole kiedykolwiek CBR-ke z Arrowem lub jakas yoshimura na zywo? Jesli nie to nie macie co sie wypowiadac...Dzwiek jest kitowaty, za male obroty to to wogole kreci.8-10k obrotow, niektore 2 sowy zaczynaja wlasnie swoja prace przy takich obrotach, wydech zaczyna wpadac w rezonans, i wtedy kazde 125 w 4t moze sie schowac.

Pozdrawiam!




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 15:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Dobra widzę że zrobił się tu "mały" śmietnik...

Jeśli porównamy dźwięk 125 4T do 600 ściga to wiadomo że wypadnie miernie. Ja bym spróbował porównać jej dźwięk bardziej z jakimś enduro. Tak samo z wysokimi obrotami. CBR to motorek turystyczny ( a nie żaden wyczyn albo przecinak ) , nastawiony na młodych motocyklistów zaczynającą swoją drogę z motocyklami.

O tym że małe pojemności (125) "ścigów" to nieporozumienie wiadomo nie od dziś ( dodam, że w wielu państwach 125ccm to wciąż motorower). Faktycznie, są owe motorki, które jeżdżą nawet po 180km/h jednak to już bardzo wysilona jednostka i z awaryjnością już tak ładnie nie jest, ale tu chodziło o SAM dźwięk silnika.

klikszen, w żaden sposób nie chciałem Cię przekonać do głosu Cbr. Pokazałem po prostu to co mi się spodobało a nie jestem pewien czy dobrze mnie zrozumiałeś.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W filmiku na YT jest co innego niż w rzeczywistości.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Te 125 w 4t na prawdę nie są jakoś przesadnie mocne i dzwięku też nie mają bajecznego, spowodowane jest to tym, że posiadają tylko 2 zawory na cylinder, "dziecinny" dzwięk wynika też z dość małej pojemności. Porównam silnik hondy CBR 125 do silnika CRF 250. W CRF-ie 250 jest 5 zaworów, więc o czym my mówimy ? Tak wiem silnik w CRF-ie jest mocniejszy, bardziej wysilony itd, ale mi chodzi tylko o czynniki wpływające na dzwięk. Śmigałem Husqvarną SM 125, którą przygotował Nikikin, dość sławny projekt na TKKJ.NET, kolega ją kupił i RS-ki, NSR-ki, GPR-ki się chowają do pewnej prędkości, powiedzmy do 120, ponieważ mają inne przełożenia, bardziej długie. Miałem okazję przejechać się GPR-ką z wydechem Gianneli na prawdę przyjemny motorek, ale jak na 125 nie zachwycał mocą, NSR sporo mocniejsza od GPR-ki ale też nie ma żadnych rewelacji, bardzo dobrze prowadzi się RS-ke moc jest na wysokim poziomie. Najprzyjemniej prowadzi się jak dla mnie Supermoto, nie mają sobie równych, fakt, że siedzenia w większości to deski, ale prowadzenie jest na najwyższym poziomie. 4 suwy 125 zostały stworzone do spokojnego podróżowania, do pracy, miasta, w niedalekie trasy. Nie ma co porównywać 125 w 4T i 2T, ponieważ są to dwie skrajnie inne "dusze".




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 14:50 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
pumba10022, Czapki z głów.

Sadi pisze:
klikszen, w żaden sposób nie chciałem Cię przekonać do głosu Cbr. Pokazałem po prostu to co mi się spodobało a nie jestem pewien czy dobrze mnie zrozumiałeś.


Bardzo dobrze wszystko rozumiem, jestem "kumaty" :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy