Dzisiaj jest 29 lip 2025, 12:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2010, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Witam jestem posiadaczem gilery runner 2t 2010 50ccm bla bla... troche zamula bo v max to tylko 55km/h(nie jest to predkosc realna) i chcialbym cos z tym zrobic wiem ze mozna sciagnac blokady tylko nie wiem jak i gdzie one sa pliz napiszcie mi jakąś instrukcje jak je sciagnac albo linki do stron na których jest to przedstawione


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 20:33 przez pawelinho7, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 21:07
Posty: 42
Pojazd:
Blokady: Wydech, mała dysza w gazniku, kruciec ssacy , blokada obrotow,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
no ok ale jakies objasnienie jak tam sie dostac i czy to wszystko tak samo wyglada jak w modelach twojego typu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 21:07
Posty: 42
Pojazd:
jest jeszczce na wariatorze taka blaszka. A wydech masz seryjny??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
nie tykana wlasnie skonczyla sie gwarancja wiec moge sciagac tylko ze nie znam sie za bardzo na mechanice tego skutera no i nie wiem poprostu jak to wszystko posciagac znasz jakas stronke z opisem poszczególnych elementów jak i co , albo napisz jak mozesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 21:07
Posty: 42
Pojazd:
Nie mam stornki. No musizsz odkrecic przekłądnie i odkrecic wariator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
http://www.pl.easyparts.nl/showdrawing/ ... encer.html
tu jest link do stronki z rysunkami moglbys mi powiedziec na tej podstawie co i jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 21:07
Posty: 42
Pojazd:
Moze najlepiej daj do kogos co sie zna i co zdejmnie bo sam cos posujesz i bedziesz mial :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
wiem wiem ale jak mi ktos wytlumaczy to da se rade dzieki za pomoc moze jeszcze ktos cos mi tu dopisze to sie pobawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
ej a ta blokada obrotow to jak sie sciaga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 21:07
Posty: 42
Pojazd:
NIe wiem jak jest u ciebie. POszukaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
a to moze chodzi o moduł cdi i powiedz jak u cieie jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:38 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
moduł nie jest blokowany;)
Masz do zrobienia:
odcięcie slepej rurki z kolanka
kupienie odblokowanego króćca i wiekszej dyszy oraz zdjecie blaszki z filtra pow.
wyjęcie podkładki która jest miedzy paskiem a wariatorem( musisz miec blokade tłoka, zeby wał sie nie krecił )
i to wszystko :) powodzenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:10
Posty: 41
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
a czy zdjecie blokad wpływa na zuzywanie sie czesci lub powoduje jakies uszkodzenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:21 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Tą blokade z wariatora , to sciągasz tak , odkręcasz pokrywe silnika , po lewej stronie masz wariator , po prawej sprzęgło , więc odkręcasz nakrętkę od wariatora nakręconą na wał , przy pomocy pneumata , najlepiej pneumata , jeśli jeszcze nigdy nie był ściągany , ściągasz przeciwtalerz wariatora (mam na myśli to koło zębate z wiatrakiem ) i na tulei wariatora będziesz miał taką podkładkę i ściągasz ją i wszystko spowrotem skręcasz do kupy :) Zdjęcie blokad może wpływa na szybsze zużywanie się części ale to w niewielkim stopniu , ale wiadomo coś za coś osiągi kosztem szybszego zużywania się napędu :) Ale sie rozpisałem , myśle że pomogłem , jak będziesz chciał wiedzieć jak ściągnąć inne blokady to pisz na gg: 1259627 :D


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 22:23 przez max*piaggio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy