Dzisiaj jest 04 mar 2025, 8:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2010, 21:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Jade na dotarciu całą manetką (wiem, myślicie sobie "co za idiota jedzie całą manetką na dotarciu) ale musiałem. Złożyłem się nawet żeby miał mniejszy opór wiatru i nagle zrobił fchhh i zaczął hamować silnikiem i zgasł. Myślę - zatarłem, ku*wa. Dotykam rozrusznika, odpalił i chodzi zgasiłem żeby odsapnął potem dojechałem do domu, zdejmuję głowicę, cylek idealny. Zakładam jadę może z 2-3 km i znowu tyle, że teraz nie było "fchhh" tylko takie coś jakby kluczykami na smyczy potrząsnąć, taki metaliczny dźwięk i hamowanie silnikiem. Odpalił od strzała ale chodził tak "metalicznie" i albo miałem haluna albo nie miał mocy. Trudno, wtedy byłem pewny, że zatarty. Pcham do domu zdejmuje głowicę i ukazuje mi się cylek w stanie... Idealnym. Zkładam więc i jade się przejechać tym razem nie przekraczałem 70. Wróciłem działającym skuterem więc nie jest źle. I teraz tak, kumpel ruszył fajką i zonk. Przewód dosłownie wypadł z modułu, jakby ledwo tam siedział. Poprawiłem. Więc podsumując jak myślicie co może być przyczyną? Czy puchnie mi tłok? Czy się przytarł? Te 2 opcje są możliwe bez zarysowania cyla? Czy może to całe zamieszanie przez luźny kabel fajki?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
ha chłopie powiem ci tak:)
też tak miałem:) jak Ty:P ale u mnie była wina dozownika że nie podawał oleju:):)
drugą wadą jest to że dałeś mu manetkę do końca a tłok jest zbyt miękki i spuchł :)
sprawdź może przytrzymał ci na pierścieniu i ci zgasł a potem normalka odpalił:) też tak miałem:) zobacz te 2 rzeczy:) może dozownik nie podał oleju i na sucho poszedł albo zaklinował na pierścieniu bo ci spuchł:) :P




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
O co chodzi z tym zaklinowaniem/przytrzymaniem na pierścieniu? :wink: Smarowanie jest bo dolewam do paliwa i do dozownika na dotarciu :wink: Ale jak tłok spuchł to tak odrazu by zapalił i pojechał?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Wisnia1504, jaką masz świecę? to AC czy LC?
Ja pamiętam że miałem tak gdy dostawał za mało oleju + była świeca o ciepłocie 6, a powinna być 9, po założeniu " zimniejszej " świecy zaczął chodzić normalnie. :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
tu wygląda jak był by zagrzany i spuchł ci tłok:)
ale najlepiej rozkręć cylinder wyjmij tłok i zobacz:D:) :P




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Jest chłodzony powietrzem. Świeca jest NGK BR9ES czyli taka jak w serwisówce (na 99% jestem pewny, że taka powinna być) Wcześniej tyrałem go bardzo długo na całym gazie i nic takiego się nie działo a teraz dałem cały na 10 sekund i zonk. :angry:

MoSiU15, Napisałem przecież, że zdjąłem głowicę i cylinder był idealny 0 rys. :wink:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 22:49 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
to nie wiem co ty masz z tym motorem;/

wymontowałeś cały cylinder i miałeś go w rece i tłok osobno??




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 23:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Nie, zdjąłem tylko głowicę ale wtedy widać cały skok tłoka i cyl. Nie był zarysowany.

Jak jeżdże spokojnie to nic sie nie dzieje, jak wcisne to tak. :roll:

To jak myślicie?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 23:10 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 23:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No to pewnie ze wzgledu na materiały. 50tka czy wieksze? China ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 0:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A na wolnych jak chodzi to słychać coś ?? Ja bym na twoim miejscu sprawdził korbowód i łożyska wału.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 9:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
tak jak napisał Konrad :)
sprawdź wał i łożyska;) i wyjmij cylinder z tłokiem z "ramy":) i wtedy wszystko zobaczysz:):D :mrgreen: a nie że odkręciłeś głowice wtedy widać tylko 10% tego co może być:) zaufaj mi:D też tak miałem:)




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 11:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
***** no ja nie wiem co mu jest :/ odpaliłem dzisiaj chodził ładnie jeździłem, dojeżdzam do domu i tak jakby skończyło się paliwo, powolutku zaczął zwalniać, nie odpalił. Pcham, pokopałem troche odpalił potem zrobiłem ze 300 metrów i znowu stracił obroty i zgasł :( Jak zgaśnie to można go odpalić dopiero po ok. 5-10 minutach.

Tłok Meteor na 2 szlif 40,5 średnica, 50cc.

I jak zgaśnie to nie ma nic w stylu, że nie można kopnąć kopką albo rozrusznik nie ma siły.

A może poprostu nie dostaje paliwa? Bo mam założyną "popelinę" a nie przewód paliwa, i w dodatku siedzi tam najtańszy filtr paliwa ze sklepu rolniczego.

Nie klnij bo warn poleci.
/klikszen




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 20:27 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Może za mała dysza?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Raczej odpada




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Może masz za ciasno szlif zrobiony i to dl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Też mi sie tak wydaje, ze jest ciasno zrobiony szlif... Jaki masz luz montażowy :?: . No możesz zmienić ten przewod paliwowy na normalny... 1 metr węzyka kosztuje 1zł około... I do czego ci filtr paliwa :?: .Lepiej bez filtra... :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dobra słuchajcie koledzy bo ja już sie zagubiłem. Jedno konkretne pytanie i jedna konkretna odpowiedź. Czy możliwe jest, że tłok "złapał" cylindra przez spuchnięcie czy za ciasny szlif czy jeszcze przez cokolwiek, skuter powoli zahamował silnikiem zgasł, i odpalił na strzała rozrusznikiem i nie miał po tym ŻADNYCH rys na cylu???




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Mógł złapać ale napewno go nie wyrwie jedyne co to moze wał nie wyrobić od takiego naglego zablokowania byc może ci sie w skrzyni coś przycieło tylko chwilowo i tyle




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Co masz na myśli mówiąc "napewno go nie wyrwie" ? Ale mi sie wydaję , że jak chociaż trochę złapał to były by rysy, chyba że sie myle




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 8:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
wyrwać w sęsie że musiała by być taka siła żeby jak złapie na dole to pociągnoł do góry wszystko razem tzn pierscienie tyle że z wiekszym tarciem




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy