Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2010, 21:27 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:09
Posty: 67
Pojazd:
Witam.

Jest mało obeznany w temacie i mam do was pytanie jak odróżnić Crossa, Enduro czy Supermoto. Chodzi mi o ich cechy charakterystyczne tzn. wygląd, osiągi, spalanie itp.


Pozdrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Cross - Bez homologacji, czyli świateł i innych cudów.
Enduro - ucywilizowany cross, mniej wysilony silnik, słabsze zawieszenie, posiada homologację, światła itd.
Supermoto - enduro na szosowych kołach, krótkim przednim błotnikiem, czasem z obniżonym skokiem amortyzatorów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 1:25 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Przełożenia tak w skrzyni jak i na zębatkach...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 21:28
Posty: 28
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Najprościej tłumacząc cross- motor przeznaczony do jazdy wyczynowej w terenie enduro- podobny do crossa tyle, że ma homologację i słabszy silnik a SM- jest to enduro o przeznaczeniu bardziej do jazdy szosowej :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 13:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Enduro nie zawsze ma homologacje ;) Husqvarna WR nie ma ;) Ale tak jak koledzy wyzej pisza, tym sie kieruj. SM przewaznie jest na malutkich kolkach ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 14:45 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
wr ma , inaczej motocykl nie był by dopuszczony do rajdów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 19:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
enduromaster pisze:
wr ma , inaczej motocykl nie był by dopuszczony do rajdów


W ameryce mozna normalnie zarejstrowac, ale nie spelnia Europejskich wymogow aby otrzymac homologacje na droge ;p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 21:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak samo Yamaha WR w wersji F i wiele innych motocykli enduro nie ma homologacji w Polsce i w większości świata.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
No gdzie wrf-ki nie można zarejestrować, praktycznie wszystkie, które widziałem, były zarejestrowane.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To musiały być dokładane kierunki itd albo przegląd podbijany wiesz jak :wink: .




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 22:28 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 23:00 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
po prostu jest możliwość kupienia wersji homologowanej ,
2 tys to kosztuje

a co do jadzi , zawsze były wr250f/450f (426f)czy yz250f/450f (426f), F to jest oznaczenie silnika
teraz wyszły z oznaczeniem x, bardziej ucywilizowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 23:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
F - four stroke a ta X co weszła jest na innej ramie podobnej do tych w XT 125 i jest to wersja Supermoto i weszła też wersja WR250 która jest taka jak X tylko że ma koła normalne. A F oznaczają tą wersje na ramie z YZ F.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 0:18 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
F to po prostu 4T
X - SM ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Wiem, że DRZ400E nie można prawnie w Polsce zarejestrować, nie ma tego kitu homologacyjnego. A co do F w WR, to WRF - wersja hard, R - wersja lightowa.
Dziękuję, dobranoc.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 22:33 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
można
kupujesz motocykl z homologacją




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 0:09 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Borek96 pisze:
Wiem, że DRZ400E nie można prawnie w Polsce zarejestrować, nie ma tego kitu homologacyjnego. A co do F w WR, to WRF - wersja hard, R - wersja lightowa.
Dziękuję, dobranoc.


Pokaż mi WR'ke z dopiskiem R :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 1:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Możesz kit homologacyjny dokupić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ZdanekSM pisze:
Borek96 pisze:
Wiem, że DRZ400E nie można prawnie w Polsce zarejestrować, nie ma tego kitu homologacyjnego. A co do F w WR, to WRF - wersja hard, R - wersja lightowa.
Dziękuję, dobranoc.


Pokaż mi WR'ke z dopiskiem R :shock:

http://allegro.pl/item1171454874_yamaha_wr250r.html
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... wr250r.jsp
Dziękuję, pozdrawiam, Jakub.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
WR:

F - YZF ze światłem i blokadami.
X - Supermoto
R - X tylko że na dużych kołach.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 23:49 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Borek96 pisze:
ZdanekSM pisze:
Borek96 pisze:
Wiem, że DRZ400E nie można prawnie w Polsce zarejestrować, nie ma tego kitu homologacyjnego. A co do F w WR, to WRF - wersja hard, R - wersja lightowa.
Dziękuję, dobranoc.


Pokaż mi WR'ke z dopiskiem R :shock:

http://allegro.pl/item1171454874_yamaha_wr250r.html
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... wr250r.jsp
Dziękuję, pozdrawiam, Jakub.


Zwracam honor,w życiu nie widziałem :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy