Dzisiaj jest 01 mar 2025, 8:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2010, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
siemka.
1. jak dobrze i mocno dokręcić wariator w vivacity ?? bo dzisiaj jadę 70 km/h i nagle coś zaczęło zgrzytać. szybko wyłączyłem skuter i miałem szczęście że to było blisko kolegi więc odkręciliśmy pokrywę i z jego tata skręciliśmy wario. jednak nie jest to mocno przykręcone i boję się tak jeździć. więc jak dobrze dokręcić?? i jeszcze jedno pytanie, czy nic się nie poprzestawiało ?? bo dobrze jeździ.

2. dlaczego gdy skuter jest zimny i się rozpędzam to przy prędkości 15-25 km/h przyśpiesza wolno i szarpie?? dopiero jak przejadę około 3 km to dopiero wtedy całkiem to znika. gdy zostawię skuta na pół godziny to znów się tak dzieje. czy to może być coś z fajką?? bo gdy jadę w deszczu także strasznie przerywa jeszcze gorzej niż jak jest zimny i nie da się jechać w deszczu na full gazu bo też przerywa.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 19:54 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 19:54 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
Mi się dwa razy odkręcił i nadal hula, ale zdrowe to to nie jest. Blokade tłoka kupić i zabić na amen.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Tak fajka jesli w deszczu przerywa, ale mogłbys tez gaznik przeczyscic i wyregulowac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 21:21 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Czym najlepiej dokręcić ? Kluczem pnęumatycznym najlepiej. A co do tego że szarpie jak jest zimny to nic dziwnego. Wszystko w normie. A jak przerywa Ci na deszczu to zabezpiecz czymś dobrze fajkę po prostu.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
a jakiś domowy sposób?? bo nie mam pneumata ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 22:00 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 9:13
Posty: 9
Pojazd:
Ja naprzykład biorę zwykła tzw. "grzechotkę", taki trójkątny pilnik. Pilnik w zeby przeciw talerza grzechotke drugą ręką i wszystko igla;p, a pilnik "zaczepiam" o karter. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 1:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Jak kolega wyżej : ) Ewentualnie jakiś śrubokręt.


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 1:06 przez Falcao, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
ja to zwykłym kluczem dokręcam francuzem trzymam przeciw talerz i dokręcam;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
i tak robisz bicie na wale i potem dziw czego CI lozyska klekna.
rzadna blokada tloka nie zalatwi sprawy.

najlepeij samemu wykonac blokade z kawalka plaskownika tak z 2-3mm grubosci i 2 srub na klucz 13.




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:19
Posty: 83
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
GumiS pisze:
Ja naprzykład biorę zwykła tzw. "grzechotkę", taki trójkątny pilnik. Pilnik w zeby przeciw talerza grzechotke drugą ręką i wszystko igla;p, a pilnik "zaczepiam" o karter. :P



Ja dokładnie tak samo robie,i jeszcze nigdy mi sie wario nieodkręciło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
bin-69 pisze:
i tak robisz bicie na wale i potem dziw czego CI lozyska klekna.
rzadna blokada tloka nie zalatwi sprawy.

najlepeij samemu wykonac blokade z kawalka plaskownika tak z 2-3mm grubosci i 2 srub na klucz 13.



to było do mnie że tak robi i wał sie psuje ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 16:50 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
poczytalem i zlapalem sie za glowe.... bierzesz hartowany klucz 10 z obydwu stron otwarty i zachaczasz o zabki przeciwtalerza i karteru i dokrecasz proste....




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2010, 18:54
Posty: 191
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
ja wkładam kawał miękkiego drewna ząbki się "wgryzają" i drewienko i git :D




_________________

cylinder Tec HQ 50ccm
wydech STAGE6 Pro Replica
wariator STAGE6 Sport pro
sprzęgło STAGE6 Sport Pro .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy