Dzisiaj jest 04 mar 2025, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 10:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Moim zdaniem jeżeli tłok by złapał niewiem jak lekko cylindra i tak zostawił by jakieś ryski, ale ekspertem nie jestem dlatego pisze tutaj :wink:

Jeszcze jedno, jak tłok już spuchnie to nadaje się do wyżucenia tak? A jak sprawdzić czy on puchnie? Przy powolnej normalnej jeździe wtedy też spuchnie?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 11:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak się zagrzeje to puchnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 11:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ale grzeje się (puchnie) przy normalnej jeździe jak już był spuchnięty? Czy tylko przy ostrej?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 11:35 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Metal czyt. tłok pod wpływem tarcia dostaje wysokiej temperatury i się rozszerza. Jak go przegrzejesz to nawet na postoju spuchnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dzisiaj lecielismy dwoma skuterkami i pogoda była okropna (padało) a ja mam "bebecgy" w Gilerze na wierzchu i puszczam gaz a ten znowu zahamował i zdechł po czym odpalił od strzała i pojechałem ale powolutku do domu , w domu cały gaz na stopkach i git. Ja juz nie wiem co mu jest moze i tłok puchnie co? Albo gubi iskre...




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 14:58 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Konrad324 pisze:
Metal czyt. tłok

Tłok jest chyba z aluminium . :?: :P

Wisnia1504
Miałes cylinder w ręce czy tylko zdjołes głowice i tak patrzyłes... Jak niemiałes go w ręce to dokładnie niezobaczysz czy ma jakies ryski ; )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 17:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ale ja czegoś nie rozumiem. Powiedzmy łapał mi tłok cylindra (puchł) 4 czy 5 razy, nie zostawiając żadnej ryski i zawsze lekko hamując silnikiem (identycznie jak bym wyłączył zapłon) i do tego po każdym zgaśnięciu pali od dotknięcia startera elektrycznego, ale zawsze gasiłem go żeby ostygł, dzisiaj nie zgasiłem, dojechałem do domu powoli a w domu kręciłem go do wysokich obrotów itp itd i nie zgasł. Nadal myślicie, że puchnie tłok? Czy może ktoś zmienił zdanie? :wink:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 19:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Drifter16, Tego nie będę komentował.

Wisnia1504, Jak sprawa wygląda tak jak mówisz to wskazuje to na moduł lub coś z instalacji zapłonu i traci iskrę. Mnie ciągle padały świece a okazało się że przyczyną był wyłącznik zapłonu który powodował brak iskry i zalewało świece więc sprawdź dokładnie elektrykę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 20:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Konrad324, Czyli stacyjka?

Wymyśliłem takie coś. Kupie najtańszy czujnik temperatury, wsadzę go między żebra cylindra/głowicy i jak następny raz mi zgaśnie (odpukać) to powinno być widać skok temperatury chyba co? Czy to tylko jest w LC taki skok temperatury? Bo tam jest temp. cieczy chyba a tu bedzie temp. cylka/głowicy. I wtedy miałbym pewność czy puchnie czy nie. Co o tym pomyśle myślicie? :wink:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 20:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Konrad324 pisze:
Drifter16, Tego nie będę komentował.


Czego niebędziesz komentował :?: ...

Może tłoki nie sa z aluminium :?: ... :D


Wisnia1504
Raz niejedź po mokrej nawierzchni i zobacz czy ci motor stanie.
Jak nieznaśnie na suchej nawierzchni to Elektryka ,a jak zgaśnie an suchej nawierzchni to Tłok.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 20:59 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 21:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ale Drifter16 napisałem, że mam zamiar sprawdzić to inaczej czyli przez ten czujnik :wink:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A aluminium nie jest metalem to plastik wiem.

Drifter16 pisze:
Raz niejedź po mokrej nawierzchni i zobacz czy ci motor stanie.
Jak nieznaśnie na suchej nawierzchni to Elektryka ,a jak zgaśnie an suchej nawierzchni to Tłok.
Tak nie sprawdzisz do końca bo może przebijać coś bez względu na to czy jest mokre czy nie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 22:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dobra koledzy nie kłóćcie się :D Jutro przejade się po sklepach elektronicznych itp. i myślę, że dostanę taki najzwyklejszy czujnik za parę złotych, no parenaście :D i jak tłok spuchnie (odpukać) to temp. skoczy i bede wiedział na 100 % co mu jest :wink: To znaczy jak temp. skoczy to bd wiedział bo jak nie to bede dalej kombinował co mu jest :wink:

To chyba najleprze rozwiązanie tzn. ja tak myślę i czekam co wy na to :D




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 22:10 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ale jak jechałeś to nagle taki dzwiek ocierającego się metalu? mi spuchł 5 razy przez własną głupote, ale cylek nie był w dobrym stanie a tłok był strasznie porysowany pamiętajmy że papier ścierny czyni cuda :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 22:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Nie szymekMBK, poprostu gasł i było czasami słychać takie jakby tarcie jakby nie wiem jak to nazwać poprostu coś tarło ale nie metal o metal tylko bardziej taki mocny szum. Raz jak zgasł to taki był dźwięk ale nie jakby trzeć metal o metal tylko raczej jakby pukać metalem o metal albo potrząsnąć kluczami na smyczy :wink:

I ogólnie zgasł mi tak już kilka razy i jeździ dobrze, chociaż teraz boje się sprawdzić czy doleci do 100 kmh :lol:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 22:14 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 22:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zobacz jak kabel WN, zdejmij fajkę z kabla zobacz na zakończenia czy nie jest naderwany itd. Posprawdzaj też kable z iskrownika do modułu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 22:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
A teraz tak mnie skusiło, żeby zapytać. skąd mogą brać się te dźwięki podczas gdy silnik gaśnie? Ten głośny szum przez chwilę, bardzo przypominający ten z filmiku:
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=E_YXyblfzLE
I ten dźwięk metaliczny jakby pukać kluczem o klucz?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 23:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja tam słyszę po prostu jak tłoka blokuje. Też masz takie coś ?? Jak tak to niestety to tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 0:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja miałem to samo u siebie. :|
Zawsze po przekroczeniu 70km/h był dźwięk jak z filmiku gdzie występuje simson, gdzie po chwili odpalił i jechał już normalnie (osiągi się nie zmieniły). :roll:
Wsadziłem świecę BR9HS, przez jakiś czas przestało to występować ale po jakimś czasie działo to się co chwilę, czasami aż bałem się przycisnąć jak już poczułem że traci moc po prostu stawałem i czekałem aż ostygnie. :/
Zobaczę jak będzie teraz po szlifie, wsadzę nówkę świece, fajkę olej będę dozować sam.
Ty masz dozownik? (Nie czytałem całego tematu).




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 13:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Mam dozownik, leje do dozownika i do paliwa bo na dotarciu trzeba więcej.

Dzisiaj rozebrałem cylinder, zauważyłem 2 niepokojące rzeczy. Głowka ta nakręcana na świecę była luźna, i te ryski drobne na cylindrze jednak da się wyczuć palcem, jak się mocno palcem przejedzie to coś tam czuć minimalnie. Mam powody do niepokoju?

A dlaczego robisz szlifa jeśli można wiedzieć? Zatarłeś go przez te dźwięki z filmiku? :cry:

Przed chwilą jechałem ok. 50 i jak zwykle gdy puściłem gaz poczułem jak hamuje silnikiem i usłyszałem taki dźwięk metaliczny, tym razem od razu wcisnąłem hamulec tylni z całej siły, odpalił od strzała parking był 100 metrów dalej więc powolutku podjechałem, temperatura 101 stopni, poczekałem aż do 70 spadła i pojechałem do domu. Ja już nie mam siły na ten skuter :?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 14:29 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy