Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 15:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
A może coś w przekładni się mieli? :/ Albo zła świeca? :/




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak 101C to pozostaje tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 20:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
No ale 1 sprawa to na dotarciu chyba bardziej się grzeje, druga sprawa 6 razy by spuchł i chodzi, pali od dotyku, ładnie się wkręca? I tak w ogóle to patrzy się na temp. głowicy cy cylindra? Bo ja założyłem czujnik na głowicę obok świecy.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Całość ma jednakową prawie. 101C to jest bardzo zagrzany silnik. Wrzuć fotki tego cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 21:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Fotki mogę wrzucić jutro jeżeli to konieczne, ale uwież mi, że ten cylek jest idealnie gładki kolega który zna się na fachu stwierdził, że jak nówka. Próbowałem zrobić zdjęcie po pierwszym stanięciu silnika ale tych rysek co są nawet na zdjęciu nie widać i pod palcem nie czuć, może minimalnie czuć jak sie dobrze palec przyciśnie, ale na dotarciu chyba zawsze będą takie miniaturkowe ryski?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 21:15 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No wiadomo że zawsze mogą być jakieś minimalne ryski.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 22:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
I właśnie takie są. Gołym okiem ledwo widać, palcem to normalnie lustro. Cały czas mnie to korci, kurde jak sobie pomyślę "to napewno coś z iskrą" to nasuwa się pytanie skąd te dziwne dzwięki podczas gaśnięcia, a jak pomyślę, że puchnie to nasuwa się pytanie, dlaczego chodzi i nie ma rys po 6 spuchnięciach i przecież jak spuchnie nie idzie ruszyć kopką a ja odrazu dotknę rozrusznika i jadę. Ale najgorsze to, że zaczęło się od tego, że jechałem prawie 110 kmh przy ok. dwusetnym kilometrze docierania. :( :roll: :ups:

Co jeszcze na to wszystko powiecie? Jestem wdzięczny za każdą odpowiedź...




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 22:59 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Docierać trzeba w pełnym zakresie obrotów więc cisnąć też możesz od czasu do czasu. Możesz łatwo sprawdzić czy to przez iskrę jak jedziesz to wyłącz zapłon kluczykiem na moment i jak będzie taki sam objaw to najprawdopodobniej iskra.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 23:42 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 10:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Właśnie tak zrobiłem, bardzo podobnie tylko jak sam zgaśnie to bardziej hamuje silnikiem albo mi się wydaje, no i jest ten dźwięk :/




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 11:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To jak jest inaczej to to nie wina iskry.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Gdzieś czytałem, ze najlepiej to tłok wysmazyć w oleju zeby nie puchł.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 21:33 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Czy ja wiem musiał bys olej ostro rozgrzać ale jest to możliwe ale co to da to nie wiem potem nie wiem zahartować? A hamowal ci bieg i sprzeglo jak brakło iskry. A moze paliwa brakło ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 21:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jak tłok dobrze wysmażysz w oleju to raz spuchnie i juz niebędzie puchł.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 22:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tylko że może zmienić swój wymiar i będzie źle spasowany później albo wo gule nie wejdzie w cylinder.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 22:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Konrad324 pisze:
Tylko że może zmienić swój wymiar i będzie źle spasowany później albo wo gule nie wejdzie w cylinder.


To wtedy mozna oddac do szlifu razem z tym tłokiem wysmażonym . :P :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Witam ponownie, odświeżam temat. Od około 250 km nie dzieje się nic, jeżdzę sobie nawet prędkościami 80-90 oczywiście nie za długo, i wszystko ok. Dzisiaj znowu na dworku przygrzało ok. 25-30 stopni, jade Gilerą w trasie zrobiłem już ok. 5 km z prędkością licznikową 80 kmh (trzymałem lekko gaz) i akurat spojżałem na licznik i gdy wbił 500 kilometr docierania spojżałem na drogę a tu tir hamuje przedemną, napewno bym nie wyhamował, zjechałem w pobocze (asfaltowe normalne żaden rów czy cos) :P i dosyć mocno zahamowałem (tylne koło się napewno nie zablokowało i słucham a tu taki metaliczny dźwięk i silnik dohamował do 0 i zgasł. Sie wkurzyłem bo znowu powtórka tej sytuacji :( Przez ok. 200-250 km był spokój i teraz znowu to się zrobiło, dzwięk metaliczny i silnik hamuje, po czym gaśnie. Odrazu sprawdziłem czy nie zblokowało tłoka, rozrusznik kręcił normalnie szybko ale nie odpalił odrazu, dopiero po ok. 5 sekundach kręcenia i jak odpalił to puściłem gaz i jakby chciał zgasnąć.... Co to może być noo :(




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Em mam to samo w mojej RS jak się zagrzjee to juz lipa nie odpali a potrafi mi zgasnąść na wolnych obrotach zobacz czy masz wszystko ok ze ssaniem




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
totalover, Przeczytaj dokładnie, głównie chodzi mi o to dlaczego zgasł i skąd przy gaśnięciu metaliczny dźwięk. :(




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Może pierscionki troche nie teges? Założyłeś w dobra strone je? Mało kto o tym wie ale pierscionki się zakłada w odpowiednia strone bo inaczej szybciej sie zuzywaja




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
W moim przypadku nie dało się inaczej założyć pierścionków bo zamek by nie pasował. To co jeszcze powiecie? :roll:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy