Dzisiaj jest 03 mar 2025, 22:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2010, 16:48 
*

Rejestracja: 11 lis 2009, 16:50
Posty: 25
Pojazd:
Witam mam takie pytanie czy tłok z jednym pierścieniem jest lepszy od dwu pierścieniowego ?? Mam dylemat bo nie wiem jaki kupić i który lepszy ??


Z góry dzięki i pozdrawiam ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
1-pierścień mniejsze opory, silnik może się wyżej kręcić, , 2-pierścienie silnik niżej się kręci ale ma lepsze uszczelnienie




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 17:05 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
Ten co ma dwa pierścienie chyba logiczne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
maciek3103 pisze:
Ten co ma dwa pierścienie chyba logiczne


Błąd ten co ma 1-pierścień




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 21:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Lepiej tłok z 2 pierścieniami wziąść... Będzie dłuzej zywotny no i lepsze uszczelnienie. Dużej rożnicy nie ma miedzy tłokiem 1 pierscieniowym a 2 pierścieniowym...

Milusiewicz
Co twoja wypowiedź wniosła do tematu :?: .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 21:23 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
sory,że zmienię temat...co jeśli mam 1 pierścień i dzwoni na wyższych obrotach?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 21:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
nymo pisze:
sory,że zmienię temat...co jeśli mam 1 pierścień i dzwoni na wyższych obrotach?

Jest luźny,czas na zmiane.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 2:14 
Zbanowany

Rejestracja: 28 lip 2010, 15:57
Posty: 22
Pojazd:
drifter16 wziąć się pisze.
1 pierścien - mniejsze tarcie , mniejsza awaryjność bo jak są 2 to czasem jeden pęknie.
2 pierścienie - lepsza szczelność i większe tarcie




_________________

full tuning seria


Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 2:15 przez grzersiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 6:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
1 pierscien przy dobrym dotarciu ma takie samo uszczelnienie jak 2 pierscienie. Do seryjniaka nie oplaca dawac sie jedno pierscieniowego tloka- nic nie odczujesz na roznicy ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy