Dzisiaj jest 21 lip 2025, 0:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2010, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
Witam rozpadło mi się "wzmacniane" łożysko redukcyjne stage6 z 12 na 10mm na sworzeń, i rozwaliło mi tłok i głowice. Więc przyspieszyło to decyzje o zmiane cylka. Mój setup jest na dole, jaki cylek polecacie do takiego setupu i do minarelki chłodzonej powietrzem. Cylek musi być na sworzeń 12mm. Dla mnie najlepszym wyborem chyba będzie Hebo Manston Replica do Cpi itp bo one mają 12mm i teraz pytanie czy taki cylek ma tyle samo mocy co do normalnych minarelek ? Tutaj link do cylka
http://allegro.pl/item1160291155_cylind ... eeway.html


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 19:17 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 14:55
Posty: 210
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A ja polecam kupic cylek lc i do tego cały osprzęt potrzebny do przerobienia na ciecz.




_________________

Obrazek
Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 815#601415

http://bikepics.com/members/sebek111/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
Wtedy sam cylek będzie kosztował ponad 700 zł + około 200 zł przeróbka na ciecz. Kolega ma też AC i w aluminium cylek i jakoś mu się nie grzeje.

Jeszcze mam zamiar dokupić chwytak powietrza.


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 19:32 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 19:39 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
jak chcesz tani, firmowy i mocny cylek to airsal t6 70cc. Tylko gaźnik 17,5 bedzie troche go zamulał ale można jezdzic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
wcześniej się zastanawiałem nad Airsalem ale "podobno" Hebo o klase lepszy. Tak wyczytałem tutaj na forum. Moim zdaniem na 17.5 bez problemów by latał. Kwestia dobrej regulacji.

Airsal jest dosyć tani, tylko czy nie będzie słabszy od Hebo..
http://allegro.pl/item1171721097_cylind ... _12mm.html


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 19:55 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 10:22 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
airsal według opisu jest w klasie midrace a hebo jest o klasę wyżej... Ja bym wziął airsala, jest tańszy, ale jakiejś ogromnej różnicy w mocy raczej nie będzie...
na 17.5 nie będzie problemu, wystarczy dobra regulacja :wink:
Pozdro




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 10:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
Też jestem za airsalem. Oglądałem zdjęcia to kanały mają takie same nawet kanał wydechowy w obu jest dzielony i oba mają jeden pierścień. Moim zdaniem mogą się różnić mocą o 1 lub 2 km max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 11:25 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Adz@r pisze:
Też jestem za airsalem. Oglądałem zdjęcia to kanały mają takie same nawet kanał wydechowy w obu jest dzielony i oba mają jeden pierścień. Moim zdaniem mogą się różnić mocą o 1 lub 2 km max.

Kanał wydechowy jest dzielony ,ale nie jest podciągnięty do końca,wiec jak by nie patrzeć tylko jest wstawiony dzielony kanał.
Bierz airsala ,i rób porting .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
hmm porting nie głupia rzecz :) Airsala najprawdopodobniej biore ze względów finansowych. Ale też to nie jest już taki słaby cylek obroty będzie kręcił wysokie przy Yaśku C20. Udało mi się zdobyć kilka mapek do cylka jak rozwiercić itp :) narazie musze uzbierać na cylek.


Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 12:04 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy