Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 0:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2010, 20:51 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Witam.
Już brakuje mi pomysłów na te moje padło dlatego zwracam się o pomoc..

Tak więc SR na zimnym silinku jest bardzo trudno odpalić. Jeżeli zrobie taki myk, że wykręce świecę i zostawie, przed jazdą wkręce to zapali ładnie ale jak zostawie świece wkręconą to po jakieś 1h-3h jest ją znów ciężko zapalić.. Wystarczy, że ją odpale na 30s, zgasze i potem za jakiś czas przyczodzę to już du**.. Membrany ok, cyl świeżo po szlifie, nowe uszczelki cyla, nowe simmeringi wału..

Gdy założyłem cyla po szlifie to jak odpalałem to palil ładnie, odpalałem z 5 razy i pięknie palił, postanowiłem się przejechać i odstawiłem gdy przyszedłem już mial problemy znów..
Świeca po wykręceniu jest mokra ale gdy dotykam językiem tego mokrego to nie czuć płynu chłod. tylko paliwo z olejem. Po jeżdzie ok. 20km świeca ma ciemny kolor.. Świeca nowa (NGK BR8HS). Gaźnik mam Dellorto 16 PHVA z auto ssaniem, dysza 70 a iglica na środku. Spróbuje zniżyć iglicę o ząbek i wtedy zobaczę co się będzie dziać.

Proszę o jakieś rady bo nie wyrabiam..

P.S jest to SR Morini gaźnik.


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 23:01 przez Darex, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 17:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
regulacja gaźnika się kłania za dużo benzyny w mieszance

w ogóle to hardkor jesteś że takie rzeczy językiem smakujesz XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 19:17 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
seb94, postaram się go dobrze wyregulować i zmienie świecę o niższej ciepłocie.

Co do tego smakowania to posmakuje i wypluję oczywiście tak, że spoko. Ogólnie to dzięki za poradę i zainteresowanie tematem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 20:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie ma za co


co do świecy to podaj dokładnie model rocznik wersję albo looknij tu

http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... RILIA&m=50

i dobierz odpowiednią

czasami nie kombinuj z ciepłotami na oko bo może być nieciekawie

najlepiej dobierz se z tego katalogu co wyżej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Jak będzie kolor świecy kawa z mlekiem to dobra regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy