Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 22:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2010, 16:58 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Witam!
Jak w temacie. Gaźnik taki sam jak w Keeway Matrix, czyli zwykły chiński 2T.
Śrubek od mieszanki i od wolnych obrotów nie ruszałem. Czyściłem benzyną ekstrakcyjną.
Próbowałem wlać zupki do gara, ale odpala na 2-3 sek i gaśnie. Świeca mokra. Nawet, gdy pokopie bez dolewania do cyla. Kompresja jest, iskra jest (NGK ^^). Iglica na tym samym poziomie co była, filtr powietrza wyczyszczony. W filterku paliwowym paliwko jest.
Na moje oko to wina ssania, bądź złe złożenie czegoś. Pozdrawiam ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
wez to paliwo z filtrka pchnij do gaznika, tzn dmuchnij gasnie bo nie ma wystarczajacej ilosci paliwa :] zobacz czy podlaczyles podcisnienie czyli ta druga rurka co idze od baku (podlacza sie do troche mniejszej dziury od tej od paliwa)




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:32 
nie przekręcaj kluczyka ( nie włączaj zapłonu ) i pokop go tak z 10 razy, potem przekręć kluczyk i powinien zapalić za 2 razem :mrgreen: wiem bo u mnie tak było i jak to zrobiłem to zawsze pomagało :D




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 10:10 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
A więc witam, dziękuję za odpowiedzi. Pomogło.
Dla innych mających podobny problem - zrobiłem tak:
Pokopałem na wyłączonym silniku około 10 razy. Odczepiłem kabel idący od zaworka paliwa do filtra paliwa i przedmuchałem go(filtr - w stronę gaźnika dmuchałem, aby paliwo doszło do komory pływakowej). Wziąłem strzykawkę i wpuściłem około 15 ml do filterka (od strony podciśnienia oczywiście). Podczepiłem kabelek od pompeczki i voila. ;)
Bez gazu, pierwszy kopniaczek i śmiga. Jechać nie jechałem, bo nie mogę - naderwany mięsień, no ale cóż.

I jeszcze ja mam pytanko do Państwa dotyczące regulacji. Śrubę od mieszanki mam wkręconą do końca... Dotychczas zawsze tak miałem i było dobrze. Próbowałem obniżyć o około 2 obroty (360st.), ale skuter stracił moc na podnóżkach i po chwili zgasł, nie reagując na manetkę. Co do obrotów to już nie problem wyregulować ;)

Pozdrawiam, i jeszcze raz dzięki za pomoc.


Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 10:12 przez eNtineS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 11:34 
opuść iglice :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 12:49 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Mogę się dokładniej dowiedzieć czemu? :P

Mniejsza dawka paliwa, większa powietrza = dobra mieszanka? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy