Dzisiaj jest 20 sie 2025, 13:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2010, 15:58 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
Witam, wymieniłem w moim chińskim jednośladzie cylinder o zwiększonej pojemności.
Wszystko szło sprawnie i pięknie, zawory wyregulowane na 0,05 mm (Pozycja na magnecie "T" oraz dwie dziurki równo z linią głowicy, a na samej górze jakiś znaczek, chyba "S").
Po dłuższym kopaniu, udało się dziada odpalić. Lecz ciągle coś klekocze z okolic silnika, nie mówiąc już o tym że przy ruszaniu, taki dziwny hałas się wydobywa, ciężko go opisać (może uda mi się nagrać) i to tylko przy ruszaniu, potem jak już się rozpędzi do 20km/h hałas znika. Poza tym silnik głośno pracuje.

Podczas wymiany miałem problem z tymi malutkimi tulejkami, nie wiedziałem gdzie mam je dać poza tym nie pasowały we wszystkie otwory i jedną zgubiłem.
Czy te tulejki mogły coś zepsuć ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
wymień głowice od 80 bo na 50 tłok wali w zawory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 19:15 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
tylko że inni jeżdżą na seryjnych głowicach mając 80cc i nic im nie wali :) poza tym to jest 4T !
A przy ruszaniu to jest taki dziwny hałas, coś jakbym dziurę zrobił w wydechu.
Na początku dziwnie śmierdział, teraz już trochę mniej śmierdzi.
Oraz jak kopnę żeby odpalić, to od czasu do czasu coś strzela tak ciszej z silnika.
Na prawdę nie wiem co jest grane, liczę na waszą pomoc i że powiecie co może być przyczyną tego stanu rzeczy.

P.s:
- nie wymieniałem dyszy jeszcze oraz filtr mam seryjny.
- od pokrywy głowicy ciągnął się taki wężyk do rurki filtra powietrza, gdzieś go zgubiłem. Ale to chyba nie może być przyczyną ?!


Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 19:18 przez czewas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:31
Posty: 248
Lokalizacja: NS
Pojazd:
A pierścienie nie były luźne przypadkiem ??




_________________

Oceń benelke i zostaw coś po sobie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=551120#551120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 19:57 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
no były luźne, te górne (srebrny i czarny).

P.s: jak jeszcze włożyłem tłok do cylka (nowy) bez głowicy i przekręciłem wtedy magneto, to cylek wychodził razem z tlokiem :D cylek trzymał się tłoka który był w środku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:31
Posty: 248
Lokalizacja: NS
Pojazd:
One nie powinny wlasnie luźno być. Strzałka w strone wydechu załozyłeś? Te rowki pierścini były w rowku na tłoku?




_________________

Oceń benelke i zostaw coś po sobie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=551120#551120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
Nie było strzałki na tłoku tylko znak "IN" i on był skierowany w stronę tłoka.
Rowków w tłoku też nie było, przerwy pierścieni ustawiłem mniej więcej w sekwencji 120stopniowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 20:05 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
a czy to może być przez luźne pierścienie ? jak mogły się tak poluzować ? czy to coś innego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy