Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 3:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
Witam,
Nie moge odkrecic wariatora, wszystko blokada zalozona, ale nie chce sie odkrecic, wszystko probowalem wd-40, skakalem doslownie wszsytko i nic .

jakas rada ?




_________________

Siema !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2010, 10:49
Posty: 15
Pojazd:
klucz pneumatyczny




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
nie posiadam i można gwinty pourywac..




_________________

Siema !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2010, 10:49
Posty: 15
Pojazd:
jakoś nigdy nie urwałem, ale ok.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Ja już zjechałem pneumatycznym z lekka gwint i wiatrak wariatora i przeciwtależ ciężko wchodzą no ale ze swojej winy bo mi się spieszyło i krzywo nakręciłem śrubę ale jeśli chodzi o wykręcanie to bez problemu możesz próbować.

Ja za blokadę używam grubego płaskiego klucza o sześciokątnym kształcie i jak dokręcam wsadzam go w zęby talerza za rozrusznikiem i nie ma szans się coś ruszyć a odkręcam wsadzając klucz w górnej części obudowy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
a ja ci powiem tak, bierzesz klucz nasadowy 17 i na klucz zakładasz rurkę i ciągniesz do góry. nasadowym 14 dajesz na góre między ząbki przeciw talerza a obudowę przekładni i elegancko odkręcasz (odkręciłem koledze w S9 w ten sposób wario a nigdy nie było odkręcane sposób sprawdzony)




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 22:18 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Też dobry pomysł a dzwon to najlepiej idzie kluczem od dużej szlifierki:D ;)




_________________

Setup:
Hebo Manston Replica 70 ccm
Malossi Dellorto 19'
Laser x-pro
CDI Naraku
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Dzwon Stage6 R/T CNC
Polini speed control
Króciec 20'
Twin air




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 8:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no dzwon to tak też tak robię(ale musi być duży bo jak jest mały to ucieka z dziur :P )




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy