Dzisiaj jest 21 sie 2025, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2010, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Witajcie!

Ostatnim czasem zauważyłem kilka problemów z moją Gilerą. A więc pierwszy to to, dzisiaj jechałem Runnerem jakieś 40 km non stop bez przerwy i... brak mocy Wcześniej ładnie się zbierała zero muła a nagle jakby ją szlak trafił. Ledwo co się ze startu ruszyła muliła do 55 km/h żeby ja odkręcić do v-maxa potrzebowałem jakieś 3 km a jeżeli nie było lekkiej górki to nie ma mowy nawet o doprowadzenia do prędkości maksymalnej która wynosi 78 km/h . Niestety szału nie ma być może dlatego że cylinder i tłok jest czystą chińszczyzną ( takiego już kupiłem ). Rozebrałem z kolegą wydech i przez okno wydechowy patrzyliśmy na stan tłoka i pierścieni no i niestety zauważyliśmy przedmuchy na tłoku a jak wiadomo wiadomo co to oznacza - mała kompresja . I teraz moje przypuszczenie co do muła czy ten tłok puchnie i nie ma mocy Bo jak wyłączyłem Gilerę dosłownie na 5 min do nagle cudownym trafem miała spowrotem moc i było ok.

Proszę o opinię kogoś w miarę ogarniętego w temacie .

Pozdrawiam i czekam na wsze propozycje problemu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Po prostu napęd się nagrzał i miał słaby start i v-max. Takie jest moje zdanie, ja kolegi roxem po 35km pod górę nie mogłem wyjechać, a tak na w miarę zimnym (nie przegrzanym) napędem leci się spokojnie pod te górkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Ale to co piszesz to też jest możliwe sprawdź dokładnie kompresomierzem jaka jest komprecha bo te maksymalne 78 to coś słabo jak na gilerkę no chyba ze masz jeszcze :D blokady :)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kolumb66 pisze:
kompresomierzem

Manometrem :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
kolumb66 powiem Ci że właśnie miałem takie podejrzenia ale niee ona jest bez blokad. Tylko dysza 54 bodajże :shock: w wersji SP :?: "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 22:01
Posty: 268
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Runner1993, Wedøug mnie to przez ten cylinder. Jakość wykonania tych cylindrów jest niestety toporna. Co się objawia np. takim v-maxem :/ Jeżeli masz trochę pieniążków to kup jakiś oryginalny cylinder albo jakiś zamiennik :< Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 22:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Tak ona dymi chyba dlatego że jest już na wykończeniu jeszcze nie dawno miałem v max 78 :lol: a dziś juz tylko 70 km/h zobaczymy co będzie jutro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 10:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Sory za PPP. Mam jeszcze jeden problem dlaczego jak jadę tak v maxem jakieś 78km/h i pozniej hamuje np. prze swiatłami to ona gaśnie i odpali bez problemu co to może być :?: Świeca jest zmieniona na inną i dalej to samo miałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 11:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Może za niskie wolne obroty :P
Regulację gaźnika bym obstawiał.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 11:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Proponujesz obroty podkręcić :?: :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
albo iglica ... mozliwe ze go tez zalewa. Swieca mokra ?


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 14:41 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Tak świeca jest dość mokra hm wilgotna :P i czarna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 15:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
zalewa go. Jedz do mechanika - podejrzewam ze to iglica i nawet trzeba by bylo nowy gaznik kupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy