Dzisiaj jest 22 paź 2025, 10:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
Jak się nagrzeje i spuchnie to przecież odrazu sie zatrzyma ! (Jest za duży i nie będzie chodzić w cylindrze, chyba jasne.. :roll: )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:07 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
cywil21,
Centralka seryjna(najmiększa)
Dan093, Gaźnik seria
Teraz mi przyszło na mysl ze moze ze nie mam 3 ząbków na wentylatorze wariatora...ale w sumie to tylko 3 ząbki.

Edit

Dan093,
Nie bardzo rozumiem jak sie "zatrzyma" paski zrywaja sie w trakcie jazdy a nawet nie zrywają tylko traci zęby :mrgreen:



Edytuj posty!
Jurek




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 22:09 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:14 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
wszystko można załatwić kulturalnie i na spokojnie. Do mnie nie sapcie bo ja pisałem jak sie nagle zatrzyma silnik, a nie jak tłok spuchnie. Silnik może sie zatrzymać jak np. zabezpieczenie sworznia wyleci i wpadnie miedzy tłok a cylinder.

janica94, a jak sie silnik zatrzyma , a koło sie dalej kręci razem z sprzegłem to co?? sprzegło nie puści i wtedy działaja bardzo duże siły na pasek.

Sprint50, jak byś troche pomyślał to byś wiedział czemu , po prostu pasek jest przeciągany w jedna i drugą strone . Jak sie silnik nagle zatrzyma podczas jazdy to z jednej strony trzyma go wariator w miejscu ,a z drugiej strony kręci sie koło razem ze sprzęgłem i ciągnie pasek ze sobą.

A twój problem polega na zbyt wysokiej temp. tak jak mówiłem sprawdz czy masz olej w przekładni, a jak bardzo dawno nie wymieniałeś to możesz nawet wymienić(ale tak naprawde bardzo dawno).
o widze, że ktoś usunąl niepotrzebną kłótnie xD


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 22:19 przez sikormen94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
Tłok momentalnie zrobi się większy ! I wszystko się zatrzymuje.. Tłok staje w staje w cylindrze, wał oraz wariator.. a co za tym idzie pasek musi się zatrzymać..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 23:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
sikormen94,
U mnie nie ma czegoś takiego jak olej w przekładni,pasek ,sprzegło itp chodzą na sucho.Dan093, Silnik cały czas pracuje,paski zrywają sie w trakcie jazdy czyli silnik cały czas pracuje a choćby nawet to nie ma jakiegoś chwilowego zatrzymania silnika bo cały czas wszystko idealnie pracuje.Zatrzymuje sie dopiero gdy przekręcę kluczykiem :P




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 7:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
Sprint50, masz olej w przełożeniach . . . koło tylnego koła za sprzegłem jest druga przekładnia i tam jest olej.... na dole koło tylnego koła masz taka śrubkę co idzie nie poziomo tylko w dół... odkręć ja i zleci ci olej.... a wlewowa jest taka z podkładka wyżej...




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 10:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
rudzik12345,
A od tego moze sie cos dziać? Bo ten olej zmieniałem z 15 000 km temu :mrgreen:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 10:56 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2009, 19:25
Posty: 51
Lokalizacja: nasielsk
Pojazd:
no moim zdaniem to wal do waymiany masz ; ppp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
To nie cyl tylko napęd. Tak sprawdź części w napędzie wszystkie czyli wario sprzęgło, korektor. I kup pasek utwardzony kevlarem. Masz cyla 80ccm to już siła zajebista jak na taki skut. Ważny jest docisk jak pasek kupisz to zobacz czy nie ślizga się i czy nie jest zbyt tęgo zaciśnięty pomiędzy talerzami.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Sprawdź czy nie masz luzu na przeciwtalerzu, najlepiej rozkręć może frez już dostaje po dupie i się nagrzewa i przez to się temperatura taka wytwarza - przerabiałem to ostatnio. :roll:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 11:19 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
grzecho142,
No własnie pomyśle nad tym a jaki polecasz kevlarowy? Miałem Naraku...ale raczej nie wyglądał on za solidnie.Tak na marginesie mam rozmiar paska 729x17,5




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Przy takim setupie jak ty masz to myśle że coś z najwyższej półki hebo albo polini. Ale polini jest troche droższy, więc może będzie leprzy. Ale jak kupisz to nie jedź odrazu na nim! Posprawdzaj wszystko w napędzie i zobacz docisk




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 13:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
grzecho142, ok dzieki

A jeszcze jedno pytanko ,rozkeciłem sprzęgło i tam gdzie chodzi pasek na tulei lata tez jakaś uszczelka jakby (rozwalona) byc może to jest problem rwania pasków.Czy mozna ją wyciągnac i jeździć bez? Czy lepiej kupić gdzieś taką w najgorszym przypadku nowy kolektor?

Tu jest ta uszczelka :
Obrazek




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 13:48 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:36 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
a masz jeszcze jakiś pasek?? jak tak to troche sie garnij i szybko odkręć pokrywe przekładni i znajdź najcieplejsze miejsce to chociaż bedziesz wiedział gdzie szukac. xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:58 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
sikormen94,
Nie mam musze kupic tylko sie boje że znów sie zerwie :/ A przekładnia sie grzeje cała ale bardziej od strony wału.Szukam obecnie przyczyny zrywania pasków,bo na innych forach czytałem ze sprzegło moze zrywać paski,a na innym znów ze jak ma sie 85cc (tak jak ja) to trzeba pasek na mocniejszy wymienić...sam juz nie wiem.


Jeszcze taka uwaga,jak jeszcze miałem pasek,to jak dałem full gaz to cały czas jechał na 7tys. obrotów i rozpedzał sie bardzo wolno od 60/h co 2/h co 3 sekundy .jaki z tego morał pasek sie slizga?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 18:00 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Tak napewno musisz dac pasek najdroższy bo masz takiego cyla! On ma moc z 10km myśle. A seryjny pasek miałeś pod 3-4km. Poczytaj na forum o regulacji napędu tutaj opisane jest działanie waria i tych najważniejszych części http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61 i myśle że twój problem leży w docisku. Ale nie daje ci gwarancji.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 18:09 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:09 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
grzecho142,
Tak oczywiście.
http://img687.imageshack.us/img687/5339/dsc02407t.jpg




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
No coś tam nie tak z tym korektorem jest. Coś brzydko to wygląda jakby powyginane. To może byc przyczyna. Nie rozbierałem nigdy korektora ale jak da się go rozpołowic to pomajsterkuj. A jak kupic go niedrogo jest to wymień go i będziesz miał z głowy.

Edit

A tak na marginesie to cyla sam zakładałeś czy jakiś mechanik doświadczony to robił? I czy przed wymianą cyla było ok? To że przekładnia się grzeje to normalne ale mówisz że po 15km nie da się dotkną. U mnie się da nawet po 50 ale jest wtedy bardzo gorąca. Ja połamałem 5 ząbków na wętylatorze i wymieniłem dla spokoju. Za 30zł tecnigas.



Edytuj posty !
Jurek




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 20:53 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
grzecho142,
Co do cylindra sam wymieniałem.Pojechałem do gościa kto sie na tym znał ,ile za założenie? -120zł...no chyba go po****ło...Sam załozyłem 120 w kieszeni.Wszystko chodzi idealnie,przed wymiana było ok tylko tyle ze olej brał i musiałem wymienić ,a co do żąbków to mam 3 połamane na wentylatorze wariatora.




Jurek




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 20:56 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 22:01
Posty: 268
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Sprint50, Ja jak założyłęm:
-Cylinder:Airsal T6-M Racing 50cc
-Wał:Top Racing Evo NG
-Tłumik:Stage6 Pro Replica
-Rolki:Polini4.7g
-Sprężynki sprzęgła:Polini Niebieskie
-Dosciskowa:Stage6 Medium
No i miałem pasek seryjny. Ale nowy. To po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów wyj***ło mi pasek. Założyłęm kolejny nowy i to samo. A jak założyłem pasek Polini Kevlar to było wszystko wporzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy