Dzisiaj jest 20 sie 2025, 7:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2010, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Panowie, przyznam że już nie wyrabiam po prostu, złożyliśmy silnik wsadziłem dyszę 80 do gaźnika, silnik siedzi w ramie wszystkie kable ok, świeca nowa wygrzana fajka NGK, iskra jest że by konia zabiła :lol: . Więc kręcę kręcę już skrępowany rozkręcam tłumik patrze a tam całe kolanko zapełnione benzyną pomyślałem że dysza za duża więc wsadzam starą 70 coś tam po kręcił nawet nie zaskoczył odkręcam tłumik troszkę paliwa jest, wylewam odpalam sąsiad odpalił bez tłumika bo ja musiałem podjechać gdzieś mówił że pochodził ale musiał mieć manetkę odkręconą na full i go ciągneło to zgasił, założył tłumik odpalił i znów zgasł teraz już w ogóle nie chce odpalić już mam go po prostu serdecznie dość już 3 dzień próbuje to parchło odpalić a to nadal nic, przepraszam że takie chaos. :|




_________________

[center]Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 20:36 
weź sprawdź zawór membranowy, możliwe że membranki poszły :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
medyk94, właśnie że nie, rozbierałem cały silnik nie mają żadnych prześwitów, nie odstają, nie mają dziurek a jest możliwość że je na odwrót wsadziliśmy? :roll:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 20:41 
tak możliwe że cały zawór jest źle włożony bo ja bym tak odwalił :P trzeba go włożyć membrankami do cylindra :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
medyk94, jest membramy do cylindra.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 20:42 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 21:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie da się inaczej zaworu założyć.
Może pływak się zawiesił?
Spróbuj bez filtra odpalić.
Daj może mniejszą dysze :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 10:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Ostatnio też miałem problem z benzyną w tłumiku, była to wina nieszczelnego zaworu membranowego. Może też świeca nie przepalać wszystkiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 12:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Dziś się dowiedziałem że Sąsiad ************ gwint w głowicy, założyłem starą od 50'tki kompresja jest, ale on nadal nie pali. :|
Chyba sprzedam to w ****.

Słyszałem coś o psiknięciu dezodorantem w gaźnik da to coś?




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 12:30 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
No pewnie że da. To tak samo jakbyś mu dał troszkę paliwa pod świecę. Sprawdź jeszcze ssanie. :wink:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Panie wlej paliwo pod cylek jeżeli masz świece to musi odpalić i kompresje:). Jak nie będziesz mógł nadal to podłącz sie do akumulatora samochodowego i wtedy dostanie takiego kopa że przepali i odpali jak jest mu to pisane;) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Bartek2580, już pół baku poszło na to, mam aku od ciężarówki podłączone kręci kręci i nic, raz go zaleje raz ma za mało ja już nie wiem co mu jest. :|
Becks, odłączyłem już ssanie.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 18:11 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:22 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Stasiu2, Zobacz czy uszczelniacz wału nie wyleciał kolega tak miał podobny problem i właśnie to był uszczelniacz.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:31 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
uszczelniacze to raz

a dwa spróbuj odpalić przy pomocy mocnej wiertarki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
he:) A co da Ci wiertarka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
enduromaster, jak? myślałem nad tym ale przecież wał się kręci w lewą stronę przy odpalaniu, przy czym odkręci się nakręta masz jakiś sposób?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Kręcić od strony magneta xD proste i logiczne.
A może sprawdź na innym gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
piaggius pisze:
Musisz, żeby była szczelność, bez tego nie odpali :)
Ja uciąłem kawałek wężyka i wsadziłem tam śrubkę :P



Jutro spróbuję. :roll:




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 19:50 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Stasiu2, napisz na gg to coś pomyślimy opowiesz dokładnie co i jak.
3440215




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:30 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
A rozpaławiałeś silnik??




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Napisze w jego imieniu - rozpoławiał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy