Dzisiaj jest 30 lip 2025, 16:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2010, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
Witam , w mojej runerce ciekla woda wiec wymienilem pompe wody , rozpolowilem silnik na pol i dzis skrecilem i odpalilem no i jezdzi ale strasznie slabo , dodam ze kompresje mam dobra w ogole ma brak mocy . Wchodzi na obroty i z nich spada i sie zamula nie ma sily poprostu

Czego to moze byc wina ?

Moze te mebrany / zawór plytkowy

Gaznik

Filtr powietrza

Pmooocy


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 17:26 przez skyyy, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 8:24
Posty: 132
Lokalizacja: Oleśnica
Pojazd: Piaggio Typhoon
Zawór płytkowy raczej nie, stawiałbym na kompresję ale ją wykluczyłeś.Regulacja gaźnika może pomóc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Poszperaj w gazniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
Panowie to samo sie dzieje ... dzis czyscilem gaznik nawet inny nowy zalozylem zmienilem zawor plytkowy krociec ssacy i filter powietrza

jak bylo tak jest wchodzi na obroty runerka i z nich spada :s co jest grane pomocyyyy




_________________

SPRZEDAM !

http://allegro.pl/gilera-runner-sprzeda ... 14416.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
słabo skręcone kartery i tam ciśnienie ucieka, nie kompresja cyla lecz komory korbowej

Zapraszam na nowe forum, pomóżcie je tworzyć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
hmm no ok jutro zobacze ale jak bedzie nadal to samo to ja juz nie mam pojecia co jest grane :(:(




_________________

SPRZEDAM !

http://allegro.pl/gilera-runner-sprzeda ... 14416.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Jak nie wiesz jak to sprawdzić, to wlej przez zawór membranowy do pełna oleju skręć wszystko gaźnik itp i na wyłączonym zapłonie kop z kopki z 10 min mocno!!!

Potem sprawdź, czy na łączeniu karterów nie kapie olej, jak tak, to dokręć kartery, a jak nie pomoże, to rozbij silnik jeszcze raz i na łączeniu wysmaruj rezonasilem, złóż i zostaw na 1 dzień, po czym skręć kartery i próbuj zapalić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Mam identyczny problem też tak na starcie ma obroty a pozniej spada i mul masakryczny i chyba to jest wina cylka tyle ze od 55 km/h jest ogień do 75 km/h tylko :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
piaggius zobacz na moje filmiki i ocen..

1. Jak chodzila wczesniej
>>KLIK<<

2. Teraz jak ledwo co jezdzi ...
>>KLIK<<

3. A oto to przerywanie na duzych obrotach ...
>>KLIK<<




_________________

SPRZEDAM !

http://allegro.pl/gilera-runner-sprzeda ... 14416.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
O kurw@ dziwnie przerywa, może rzeczywiście to komprecha komory korbowej, p.s sprawdzałeś filtr powietrza, jak tak miałem jak miałem zasyfiony.

P.S ale nawet wcześniej to przyśpieszenie miałeś słabiutkie, to ja w liberty miałem na 50cc lepsze, ale niższy vmax, sprawdź filtr albo jak to nie pomoże to nie wiem sam bd. musiał się udać do mechanika :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
tak sprawdzalem filtr powietrza nawet bez niego to samo jest

P.S ja tez mam gilere 50cc i wszystko seryjne wiec i tak dobrze chodzil jak na full seria

No wlasnie o to chodzi ze mechaniki tez nei wiedza co to jest grane w tym ...




_________________

SPRZEDAM !

http://allegro.pl/gilera-runner-sprzeda ... 14416.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
a co z tymi karterami, pocą się??

Są przedmuchy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
jeszcze niewiem jutro odkrece i zobacze ...




_________________

SPRZEDAM !

http://allegro.pl/gilera-runner-sprzeda ... 14416.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
to napisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy