Dzisiaj jest 14 sie 2025, 18:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sie 2010, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2009, 20:01
Posty: 36
Lokalizacja: gliwice
Pojazd:
witam
mam pytanie odnosnie zaworu membranowego.
wczoraj jezdziłem z kolega ktory wlasnie kupil piaggio nrg, jak go zakupil powiedzial ze szedl 45km/h wiec zaczął sciagać blokady ; pierwsza była na kroccu a druga powiedzial ze na zaworze membranowym.???:) i oto mi wlasnie chodzi...podobno posciagal te metalowe blaszki-jakby ograniczniki, ktore sa bezposrednio przykrecone do membranki i obudowy zaworu??
przyznam szczerze ze perwszy raz slyszalem o takiej blokadzie......... stad moje pytanie czy te blaszki mozna sciągnac??i zostawic same membranki??

kolega mowil ze po demontazu tych blaszek dostal 50% mocy , wczoraj jechalem na tym skucie i mam poprostu szoka jak moze smigac praktycznie seryjny skuteros(oprocz wydechu)
zbiera sie masakrycznie szybko i ja na swojej 70cc nie mam zadnych szans, moze dlatego ze docieram go jeszcze i nie daje w pite do konca ale start mam tragiczny lapie dopiero po 5-6 sekundach zbierania sie i dostaje kopa i wchodzi na obroty
ale sam start jest tragiczny - niewiem dlaczego na dniach wymieniam gaznik na 17,5 bo poki co siedzi w nim serja 12,5 wiec zobacze czy cossie zmieniło...

ale i tak ciekawy jestem jak z tym zaworem , ja mam napewno te blaszki??? dajcie znac czy mozna je calkiem sciagnac czy moze odgiac te blaszki>> czy cos to daje???

dzieki z gory za info.pzdr




_________________

F15 Firefox
-cylinder STAGE6 Streetrace 70cc
-gażnik BGM Pro PHBN 17,5
-wał TEC Racing
-łożyska SKF C4
-wydech TECNIGAS Next R
-wariator HEBO NG
-sprzęgło HEBO N
-pasek HEBO Kevlar
-dzwon POLINI SpeedBall
-kruciec RMS
-rolki 4.1g
-centrala HEBO czarna
-lustra F1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 10:19 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 21:49
Posty: 192
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Te blaszki powinny byc. Jesli choć 1 jest lekko odgięta, to zawór przepuszcza i jest zły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 14:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Te ograniczniki muszą być.
Masz złą regulacje do swojego setupu. Jeśli dobrze ustawisz to będziesz jechał wiele lepiej niż twój kumpel. Nie ma co porównywać 70cc do 50cc




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
slawek5t, tak jak kolega mówi ograniczniku muszą być




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
dziwne ze skuter zapala bez tych blaszek




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Ograniczniki muszą być. Nie jest to żadna blokada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy