Dzisiaj jest 25 sie 2025, 16:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2010, 10:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam, czy po wywaleniu całkowicie dozownika muszę zatkać czymś te wejście w gaźniku na podciśnienie gdzie szła rurka od oleju? :?




_________________

[center]Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 12:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ja to odciełem kawałek tej rurki wcisnąłem w niego kleju i założyłem.
Niewiem czy to potrzebne ale zawsze lepiej mieć pewność.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Musisz, żeby była szczelność, bez tego nie odpali :)
Ja uciąłem kawałek wężyka i wsadziłem tam śrubkę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Odpali i bez tego, mi sr chodziła z gaźnikiem luźno siędzącym w króćcu, bo opaska zaciskowa pękła.
No co prawda sie dusiła itp ale odpalała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
opaska to opaska, przepuszcza lekko, ale już brak zatkanego krućca, czyli dziura w podciśnieniu, to marne szanse, sprawdź u siebie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Bez jaj... cały czas to mam luźno... jest odpięte i normalnie jeździ mój skuter:P Musze to zatkać, może będzie lepiej pracował;) :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Po H odpinałeś dozownik w nowym sqterze??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
To do mnie? Odpiąłem bo dozownik to gówno i cała ta pompka oleju... Pewniej jest robić samemu mieszanke, bo przez to straciłem już 2 cylki...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
aha :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
piaggius pisze:
opaska to opaska, przepuszcza lekko, ale już brak zatkanego krućca, czyli dziura w podciśnieniu, to marne szanse, sprawdź u siebie


W gaźniku dziurka na olej jest mała nawet bardzo mała, a brak opaski i gumowy cały króciec naciągany gaźniekiem = spora dziura, więc to chyba samo mówi za siebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
W piaggio może to jest inaczej, bo tam bez opaski normalnie śmiga, a gaźnik wchodzi na Wcisk o gumowy otwór w króćcu, więc tam nie puszcza, ale jak wyciągniesz ten wężyk to nie pali, przynajmniej mój :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
I ja jestem tego zdania że dozownik to gówno, na tym idzie se tylko cylka zatrzeć, i tyle zrobi dobrze, i nic więcej...




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Ja też nie mam dozownika, tylko ciekawiłem się czemu on nie ma w nowym sqcie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 0:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Ale dlaczego uważasz że mój skuter jest nowy?:P Ma 2 lata:P A to uwierz mi naprawde dużo czasu;P :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 8:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
piaggius, ja w sr mam silnik piaggio ;) i właśnie bez opaski to nie bardzo, niewiem jak jest u Ciebie ale u mnie filtr naciąga gaźnik lekko skręcając króciec i jak nie ma opaski to gaźnik prawie wypada.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 8:58 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
pawel0523, u mnie gaźnik wchodzi na wcisk.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Stasiu2, ale bez żadnej opaski?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
pawel0523, ta, po prostu wciskam i siedzi sztywno. Opaska jest tylko na rurce od filtra by zacisnąć ją na gaźniku. :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
U mnie tak samo, mogę nie mieć opasek, na żadnych wężach, i nic nie przepuszcza i cieknie xDD
Coś w tej apce to jakaś zmota na licencji xDD Nie no żart...

Może jakiś tuning? I coś przerobione...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja już nie mam sił, zatkałem to wejście od podćiśnienia, waliłem plakiem coś tam załapywał, mam coś z rozrusznikiem strasznie się przegrzewa przeczyściłem ale nadal chyba czas na nowy. :roll:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy