Dzisiaj jest 24 lis 2024, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2010, 14:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, chciałbym sobie kupic taką CBR bo ta nowa dużo ładniej wyglada ale troche boje sie tego wtrysku ;/ ma ktoś taką cbr ? Jak się sprawuje? Ile pali? Nada się na dłuższe wypady (150km bez przerwy)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Nowa CBR-ka 125 na wtrysku, jest jeszcze słabsza. Każdy nowy motocykl/motorek etc. na wtrysku jest słabszy. Spali całe nic, myślę, że w trasie w 2,5l byś się zmieścił. Mógł byś zrobić nią i 300 km bez przerwy, przy prędkości podróżniczej, na w miarę optymalnych obrotach, tylko wiadomo, pozycja za kierownicą nie jest zbyt wygodna, jak dla mnie, ja mam 185 cm wzrostu i jest mi na CBR-ce nie wygodnie. Nie potrzebnie boisz się wtrysku, w 4T jest on dość wytrzymały, w 2T wtryski szybko się niestety psują.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 19:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W skuterach wtrysk jest nie lubiany przez małą możliwości tuningu. W 4T i tak tylko wydech możesz wymienić a na wtrysku spali ci mniej co do mocy to każdy od czuwa to inaczej więc musiał byś się przejechać. Jak dużo jeździsz i stawiasz na oszczędność to bierz wtrysk.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
pumba10022 pisze:
Nowa CBR-ka 125 na wtrysku, jest jeszcze słabsza. Każdy nowy motocykl/motorek etc. na wtrysku jest słabszy.


Totalna bzdura, a jeśli chodzi o CBR to różnica jest raczej delikatna przy przyśpieszeniu, oczywiście na korzyść wtrysku. Jeśli chodzi o spalanie to generalnie jest zbliżone, myślę że nie więcej jak kilka dziesiątych litra, no ale wiadomo jak na wtrysku hamujesz silnikiem z górki to jedziesz za free więc to ile zaoszczędzisz zależy od Ciebie.

Wtrysk ma dodatkowe zalety ze nie musisz regulować czyścić itp, przynajmniej nie przez pierwsze kilkadziesiąt tyś. km




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Marcinu, a założymy się, że nie jest to bzdura ? Proste porównanie. Honda CBR F3 i Honda CBR F4i. Powiedz dlaczego F3 jest bardziej narowista i lepiej wstaje na koło ? Bo ma więcej większy moment obrotowy, który jest brutalniej oddawany niż we wtrysku, tak samo nowa CRF-a na wtrysku jest słabsza od tej na gazniku. Nie wiesz, więc nie komentuj ... Tak samo na wtrysku nie strzelisz z wydechu odcinając zapłon ...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 22:22 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 6:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
dziwna ta teoria troche ponieważ np. 2 sr seryjne jedna na wtrysku a druga na gaźniku i która ma lepszą przyspieche ? Ta na wtrysku a spalanie na wtrysku jest mniejsze gorzej jak coś się zepsuję .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 8:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
pumba10022, to z jakiej racji skutery na wtrysku są mocniejsze? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
pumba10022, Proste porównanie prosta odpowiedź, Czy F3 od F4 różni się tylko innym zasilaniem? NIE to skończ z przytaczaniem bezsensownych przykładów. Jeździłeś CBR 125 na gaźniku i wtrysku? Chyba nie

Sprawa jest prosta, Fizyki nie oszukasz, Za pomocą wtrysku uzyskasz zarówno więcej momentu i jak i więcej mocy, za sprawą przeniesienia momentu na wyższe obroty.

Gaźnik jedynie czasami wydaje się mocniejszy, ponieważ zauważyłem, że przy powiedzmy dodaniu połowy gazu jest jakby więcej mocy, jak by to powiedzieć, gaźnikowcem jakby przyjemniej się jeździ na co dzień

Co do strzelania z wydechu to przecież im mniej strzałów tym lepiej dla zaworów, poza tym, CBR 1/8 litra z gaźnikiem, strzela wyjątkowo rzadko, 3,4 razy w ciągu dnia, jeśli jest dobrze wyregulowana




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Wiele osób mowi, że wtrysk mocniejszy i oszczedniejszy. Apka wtrysk ma wiecej mocy od apki na gaźniku. Taki przykład podałem. Oczywiście seryjne.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Nie co porównywać wtryski w 2T i 4T .... :roll:

Marcinu, nie żyjesz w świecie ludzi którzy cenią dynamikę. Każda osoba, która śmiga na kole w Chełme powie Ci, że gaznikowcem jest łatwiej, tylko jest go trudniej przystosować, bo trzeba podpierać gazniki, obracać je etc. Wtrysk jest bardziej zamulony. Ja wiem swoje Wy wiecie swoje .... :angry:




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Wtrysk zamulony? haha toś pojechał po bandzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 13:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
pumba10022 pisze:
Każda osoba, która śmiga na kole w Chełme powie Ci, że gaznikowcem jest łatwiej, tylko jest go trudniej przystosować, bo trzeba podpierać gazniki, obracać je etc.

No zgodzę się , bo jest dużo roboty z przystosowaniem tego do latania na gumie , ale zauważ że cała elita stunterska stuntuje na wtryskach , bo są wygodniejsze do stuntu , pracują w prawie każdej pozycji i jak by to ująć , wtrysk łagodnie pracuje , w każdej partii obrotów dostosowuje się świetnie i moto na prawdę łagodnie pracuje , a gaźnik jest bardziej mocny , ale i bardziej pracochłonny , to już kwestia gustu , bo gaźnik lepszy pod kątem osiągów , ale kiepski bo wymaga ciągłej pracy przy nim no i nie ma takiej samej reakcji na gaz , bo gaźnik słabiej reaguje , a wtrysk łagodniejszy , no i osiągi ciut słabsze , ale nie wymaga żadnego wkładu w siebie , nie rozregulowywuje się i lepiej reaguje na gaz. I dużym plusem wtrysku jest to że ma sondy , czyli nie wymaga regulacji przy założeniu wydechu sportowym bo sam zwiększa sobie dawkę mieszanki.To już na prawdę kwestia gustu , ja bym brał tę nowszą cbre.




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 22:38 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
dobra dobra, do stuntu wtrysk lepszy, gaznik do porażka, po kazdej ostrej glebie lubi nieodpalić, swiece zarzuci i meczenie zeby odpalic do tego dochodzi zalewanie w pionie i przygasanie, ale to mało ważne bo tu nie o stunt chodzi i nie o f3...


Cbr 125 na wtrysku jak najbardziej, fajniejsza odcina :mrgreen: coś tam jest mocniejszy i napewno coś tam mniej pali, napewno lepszy wtrysk niż gaznik i niema siec czego bać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Kurde bo mi się podoba bo starsz była taka brzydka od przodu a mi chodiz coś ekonomicznego ale nie żebym mu dawął gazu a on stoi (china 4T) 2,5L by mi bardzo pasowało bo bym na baku czyli ogolnie 3 * 2,5L to masz 7,5L jakies liczmy 8-9 no to mam 50zł to ja za tyle to moim chinolkiem jezdzilem przy predkosci 65km/h :D




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:23 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
a jak odruznic ta stara od nowej (tak z ciekawosci) bo na wiosne kupuje moto i chcialem właśnie cbr najlepiej na wtrysku




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 8:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
Patrzysz na przód. Nowa ma takie płaskie lampy , a stara takie wielkie.
Stara:
Obrazek
Nowa:
Obrazek
No i to chyba tyle...




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 8:49 przez Franczesso, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 13:53 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Franczesso, dzięki




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 13:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja to bym chciał taką na motorower ;p bo prawko kosztuje ;/




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
No i co z tego że kosztuje, lepiej wydać te około tysiąc złoty na wszystko niż jeździć na motorower. W czasie wypadku ani ty ani rodzice, ani ten kto zrobił taki przekręt nie będzie miał miło. Już lepiej jeździć bez (nie namawiam). Ale i tak moim zdaniem najlepiej jest zrobić teraz A1, ponieważ jak mają teraz powchodzić te różne dziwne kategorie to już będziesz miał coś zrobione.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 16:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
nie oplaca mi sie robic A1 bo za póltora roku zrobie juz A




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy