Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2010, 12:46 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 12:40
Posty: 10
Lokalizacja: Poznan
Pojazd:
Witam jka w temcie pytanie ile moze kosztowac przerobieni skutrqaa z wtrysku na gaznik ?
W peugeot jet force


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Kiedyś przypadkiem znalazłem to:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1670050

Ale dużo osób, które przerabiało samemu Aprilię SR wtrysk na gaźnik mówiło o 300 zł :) Więc w peugeocie będzie podobnie.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 16:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
niektorzzy przerabiaja tanszym sposobem, zamiast wtrysku wkrecaja jakas srube i omijaja go, chociarz sam wolalbym dac 1000 za przerobke ;)




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 18:08 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Można jeździć na głowicy od ditecha tyle, że trzeba wszystkie wtyczki odłączyć od wtryskiwacza.
Koszt całej przeróbki to jakieś 200zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Co do przeróbki to tak:

1. Musisz dać gaźnik :mrgreen: to chyba wiadome :)
2. Zmieniasz głowicę lub zostawiasz starą z wtryskiem tylko odpięte kabelki
3. Zmieniasz linkę gazu
4. Musisz zrobić coś z olejem, tzn. z tego co wiem wtrysk ma jakieś smarowanie "od dołu", przynajmniej gdzieś tak pisało, więc chyba trzeba robić mieszankę (chyba że da się zrobić coś z dozownikiem - nie wiem)
5. Elektryka..... tu nie powiem nic bo po prostu nie mam pojęcia :(




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 12:27 
*

Rejestracja: 18 wrz 2008, 22:32
Posty: 2
Pojazd:
Witam no więc tak trochę się na tym znam gdyż już robiłem coś takiego.

W moim jet force została zmieniona głowica, linka, trochę przeróbki z układem paliwowym do tego kupiłem gaźnik i odpalił od strzała ;) Jak ktoś coś chce więcej wiedzieć to pisać.

Zgadzam się z kolegą wyżej przy 1, 2 i trzecim punkcie.
Co do czwartego czyli smarowania to pierwsze di-tech'y(morini) miały olej podawany do króćca z tego co pamiętam wiec tu żadnego problemu nie ma. Jet Force natomiast ma podawany olej na łożyska przez system kanałów, ale tylko TSDi. C-tech ma podany olej do gaźnika.
Nie wiem jak tam przy silniku Piaggio raczej jakiś większych przebojów to tam nie ma.

Instalacja no tu jest takie coś że odłączamy wtryski oraz przepustnice i łączymy dwa kabelki w kostce przepustnicy. Są to kabelki 2 i 3, tak więc 1 i 4 zostają jak były.

Pozdrawiam.

A sprawa kosztów to tylko tyle co zapłacisz za linkę, gaźnik, głowice. No i jak sam tego nie robisz to za robociznę ;P


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 12:29 przez oz1992, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
a powiedzcie mi dlaczego wszystcy chcą przerabiać wtryski na gaźniki ? :/ bo nie ogarniam




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
zelo533, jak ktoś ma dość zabawy z wtryskiem bo mu się ciągle coś psuje to przerabia...
Jak zepsuł się mój DiTech to tez miałem zamiar przerobić na gaźnik ale mechanik powiedział mi, że nie ma sensu się "uwsteczniać", bo jakby na to nie patrzeć gaźnik to starsza technologia od wtrysku. Więc naprawiłem i śmigam dalej na wtrysku i sobie chwalę bo spalanie jest malutkie :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2010, 16:45 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:18
Posty: 25
Pojazd:
Shymansky, pisze:
Witam jka w temcie pytanie ile moze kosztowac przerobieni skutrqaa z wtrysku na gaznik ?
W peugeot jet force




ok 200-300 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
vitek94, dzieki za odpowiedź




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy