Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Jak zmieniać cylinder to na:
~ 50cc Sport? 11%  11%  [ 2 ]
~ 70cc? 89%  89%  [ 16 ]
~ Nie zmieniaj, strata kasy. 0%  0%  [ 0 ]
~ Nie zmieniaj, zniszczysz sobie silnik! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 18
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2008, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Witam, mam do Was pytanie.
Mam nadziej, że szczerze odpowiecie i poradzicie początkującej osobie w sprawie tuningu jego skuterka. Swój skuter kupiłem jakieś~ 3miesiące (może 4) temu. Jest to TKR2. Jak narazie zmieniłem tłumik na ZX'a. Interesuje mnie tuning, a dokładniej zmiana cylindra (jak narazie, w dalszych planach tłumik polini for Race, sprzęgło i wariator). Napaliłem się na Cylinder Poliniego - forRace/Corsa (żeliwny). Miałem do tego kupić gaźnik 19 Dell'orto, króciec ssący 19-21mm oraz korbowód BGM Evo za 440zł. Jednak dużo osób próbowało mnie odwieść od tego pomysłu twierdząc, że w bardzo szybki sposób zniszcze swój silnik (~ do 6 miesięcy).
Teraz sprawa kupna wisi na włosku, gdyż szkoda mi niszczyć cylinder za 600zł, nawet jesli miałby wytrzymać te 6 miesięcy. Co Wy o tym sądzicie? Jak na to patrzycie. Cobyście mi doradzili? Może lepiej zostawić silnik "orginalny" i dodać tylko gaźnik 17.5, króciec 19-21, sprzęgło, tłumik i wariator? Może lepiej kupić cylinder 50cc w wersji Sport? Zależy mi na wytrzymałości całego silnika, niż na "super" mocy. Czekam na wasze odpowiedzi i rady.

ile wytrzyma mi cylinder 70cc (żeliwny) jeżdząc codziennie skuterkiem i robiąc 50km dziennie. Nie mam zamiaru katować skutera., Myśle o normalnej jeździe. 50cc sport wytrzyma dłużej? (~ ile?)


Ostatnio zmieniony 17 sie 2008, 19:37 przez malibu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2008, 19:33 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przede wsyztkim jak juz to przerób na LC , daj cylek 70cc Polini SPORT (nie evo ) ,bo evo jest dla zawodowców...na sporcie ci długo pojeździ ,jak nie będzie katowany :) Pozdro




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2008, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
rider92 pisze:
Przede wsyztkim jak juz to przerób na LC , daj cylek 70cc Polini SPORT (nie evo ) ,bo evo jest dla zawodowców...na sporcie ci długo pojeździ ,jak nie będzie katowany :) Pozdro


Szkoda mi pieniędzy na LC. Za dużo taka zmiana wychodzi. Wole zostawić AC. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2008, 19:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Zostaw ac i kup polini sport 70 i będzie super! Ten cylinder corsa to klasa racing. Jak chcesz długo jeździć na tym zestawie to zrób tuning sport a nie racing. Nie zniszczysz silnika. Dlugo pojeździsz. Wydasz mniej kasy. Pozdro!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2008, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
jasiu226 pisze:
Zostaw ac i kup polini sport 70 i będzie super! Ten cylinder corsa to klasa racing. Jak chcesz długo jeździć na tym zestawie to zrób tuning sport a nie racing. Nie zniszczysz silnika. Dlugo pojeździsz. Wydasz mniej kasy. Pozdro!


A jak z wałem? Zmienić czy nie? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2008, 22:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jak będziesz zakładał cylinder klasy sport to wystarczy wymienić łożyska na wale.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2008, 22:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 20:11
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Jak masz kasę to wał też zmień, i tak trzeba rozpołowić silnik. A potem się nie będziesz martwił że się rozsypie :evil: Jak nie zmienisz to jeździsz na bombie, jedno bum i jeszcze możesz dużo stracić.




_________________

http://r9.fodey.com/2112/f8f4e1e8619e44 ... 66a2.0.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2008, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
oskar777 pisze:
Jak masz kasę to wał też zmień, i tak trzeba rozpołowić silnik. A potem się nie będziesz martwił że się rozsypie :evil:


Rozpiłować? Chodzi ci o cylinder?

oskar777 pisze:
Jak nie zmienisz to jeździsz na bombie, jedno bum i jeszcze możesz dużo stracić.


Jak nie zmienię czego?

Może ktoś więcej napisać o tym co oskar777 proponuje? Chodzi o piłowanie "silnika".

Więc przy cylindrze 70cc mogę zniszczyć silnik. Macie tu na myśli cylinder? Możecie mi opisać sytuacje zniszczenia owego silnika, w jaki sposób to się stało i jak temu zapobiec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2008, 16:31 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Człowieku ,a ty nie umiesz sam myśleć? Przy sporcie lepiej też wymień wał ,a jeśli nie wymienisz wału i wał będzie za słaby to ci silnik w hooj pójdzie ...




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2008, 21:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
rider92 pisze:
Rozpiłować? Chodzi ci o cylinder?
ROZPOŁOWIĆ!!!!!!!!!! Znaczy się rozebrać 2 kartery !!!
malibu pisze:
Jak nie zmienię czego?
wału...

rider92 pisze:
Więc przy cylindrze 70cc mogę zniszczyć silnik. Macie tu na myśli cylinder? Możecie mi opisać sytuacje zniszczenia owego silnika, w jaki sposób to się stało i jak temu zapobiec.
... Ja założysz sport to nic nie zniszczysz... Chyba, że masz duży przebieg...

Jak masz duży przebieg to wał może nie wytrzymać obciążenia cylindra 70 i coś się sypnie... np łożyska i dupa... Wszystko rozwalone...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2009, 14:36 
*

Rejestracja: 08 lip 2009, 14:12
Posty: 3
Pojazd:
malibu pisze:
Jak na_razie zmieniłem tłumik na ZX'a. Interesuje mnie tuning, a dokładniej zmiana cylindra (jak na_razie, w dalszych planach tłumik polini for Race, sprzęgło i wariator)


Ja bym nie kupował polini for race, tłumniczek zx wystarczy do klasy racing można go nawet porównać z polini for race 3

Pisz staranniej/Sadi.


Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 10:31 przez NorbiQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy